Totaal aantal Berichten: 841
- XM Turbo C.T. Ambiance "Musketier"
Beste zwevers,
Hopelijk weten jullie het antwoord!
Vandaag zag ik geweldige krassen op m’n velgen, niet leuk…meteen chagrijnig, terwijl het schitterend weer is.
Maar goed, geen idee wat het geweest is, misschien kinderen met gevoel humor. Ze zitten zowel in het holle als het bolle deel.
Hier een foto…
Zou dit nog te herstellen zijn door te polijsten en is het evt. zelf te doen???
Groeten Ruben
See, buy, fly C5 V6
Menno. schreef:Ik gebruik altijd onderstaand product om m´n velgen bij te houden , lichte krassen krijg je erook mee weg ....
http://www.meguiars.nl/cgi-bin/specwd.pl?pc=G13005&tp=0
Is dat spul ook bij een automaterialenzaak te krijgen en zou ik die krassen er wel mee kunnen wegwerken…kortom, wat is je ervaring?
See, buy, fly C5 V6
Het zijn idd oppervlakkige krassen, maar je schrikt je rot als je het ziet. Het voelt gelukkig niet al te diep.
Ik ga eens buurten hier, we hebben twee zaken. Ik ga morgen meteen langs!
Bedankt voor de gouden tip!!!
See, buy, fly C5 V6
Menno. schreef:Ik hoop dat het werkt , .... haha , ik baal ook altijd als een stekker wanneer er een kras op zit
Idd, je probeert het zo goed mogelijk bij te houden. Maar dit lijkt wel met opzet gedaan te zijn. ‘k Neem aan dat het gewoon inwrijven is en dan met een andere doek uitwrijven.
See, buy, fly C5 V6
Als je zo’n product gebruikt om de krassen eruit te polijsten, moet je dan ook opnieuw blanke lak opzetten? Om je krassen weg te krijgen moet je immers iets anders tot op hetzelfde niveau schuren.
Ik denk het niet, omdat de krassen op het laklaagje zelf zitten. Het gaat om micrometerwerk. Als je je auto even lekker in de was zet, polijst je als het ware ook je lak. Spuiten is dan ook niet nodig. Spuiten zelf vult ook niet echt op.
Als je hele diepe krassen hebt krijg je dat er sowieso al niet meer uit, wel iets vervagen, meer niet.
See, buy, fly C5 V6
hee Ruben, je zou ook eens rob kunnen vragen naar mogelijkheden, daar haal ik ook al mijn poetsspullen vandaan
Goed spul voor een redelijke prijs
XM V6 24v Exclusive
Xsara Picasso 1.8
stooftaker schreef:hee Ruben, je zou ook eens rob kunnen vragen naar mogelijkheden, daar haal ik ook al mijn poetsspullen vandaan
Goed spul voor een redelijke prijs
Dat is idd waar!!! ‘k Heb nog geen tijd gehad om langs een winkel te gaan. Zal hem zo eens bellen, kijken wat-ie heeft! Thanks voor de tip!
See, buy, fly C5 V6
xm_turbo schreef:stooftaker schreef:hee Ruben, je zou ook eens rob kunnen vragen naar mogelijkheden, daar haal ik ook al mijn poetsspullen vandaan
Goed spul voor een redelijke prijsDat is idd waar!!! ‘k Heb nog geen tijd gehad om langs een winkel te gaan. Zal hem zo eens bellen, kijken wat-ie heeft! Thanks voor de tip!
check
XM V6 24v Exclusive
Xsara Picasso 1.8