toch weer in een racemonster dus
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Alcyone schreef:Hey Pytrik, das toch de leraar duits?
Nee, Willem van der Wiel was de lijsttrekker van de Algemene Recycling Partij bij de gemeenteraadsverkiezingen in Terweksel of Juinen. Daar wil ik vanaf zijn
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Oordeel van de ANWB-wegenwacht: wellicht motor overleden…
Motorolie druipt uit een gat van het luchtfilterhuis, luchtfilter verstopt door de olie en motoroliepeil zéér ver beneden minimum…
Ben net pas thuis. Eerst slapen, morgen met de trein naar m’n werk en dan maar weer verder kijken….
Kan wel janken…
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Kut zeg!!! Dit was wel de minst betrouwbare BX die je ooit hebt gehad volgens mij
Sterkte ermee…
oe…...
Balen zeg. Ander blokje er inlepelen dan.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Dat meen je niet?
Ajeto!!!
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Tjezus Wouter, het zit echt helemaal niet mee met deze BX. Wat een gekloot. Balen man, misschien dat de techneuten en BX conserveerders alhier nog wat inspiratie hebben voor je.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
aj, dat is wel extreem klote, wat had Mike over je auto te zeggen?
Overweeg je een nieuwe motorwissel? Ervaring heb je….
Succes met de overwegingen.
XBXG schreef:Oordeel van de ANWB-wegenwacht: wellicht motor overleden…
Motorolie druipt uit een gat van het luchtfilterhuis, luchtfilter verstopt door de olie en motoroliepeil zéér ver beneden minimum…Ben net pas thuis. Eerst slapen, morgen met de trein naar m’n werk en dan maar weer verder kijken….
Kan wel janken…
Je hebt ook wel pech zeg.
Jeetje mina, ik dacht dat ik pech had maar dit is echt helemaal klote. Ook van hier succes met de overwegingen!
Hmmm, hoe zou een 1900 monopoint aan automaat rijden…
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Zucht
Houdt moed!
Sterkte en wijsheid gewenst!
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
hogervp schreef:Tjezus Wouter, het zit echt helemaal niet mee met deze BX. Wat een gekloot. Balen man, misschien dat de techneuten en BX conserveerders alhier nog wat inspiratie hebben voor je.
Patrick
Oei. Moeten we wel wat meer info hebben. Dit soort verschijnselen zijn wel eens beschreven door mensen waarbij de carterventilatie niet goed werkte.
Kut zeg… instinctief zou je zo ong. zeggen: draai die auto de nek om. Maar ja.. da’s ook weer zo zuur.
mpostma schreef:Oei. Moeten we wel wat meer info hebben. Dit soort verschijnselen zijn wel eens beschreven door mensen waarbij de carterventilatie niet goed werkte.
Dat kwam ook bij mij naar boven, maar ik was er niet zeker genoeg van om het hier te plaatsen ops:
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006
- BX 19 GT
- BX 16 RS
mpostma schreef:hogervp schreef:Tjezus Wouter, het zit echt helemaal niet mee met deze BX. Wat een gekloot. Balen man, misschien dat de techneuten en BX conserveerders alhier nog wat inspiratie hebben voor je.
PatrickOei. Moeten we wel wat meer info hebben. Dit soort verschijnselen zijn wel eens beschreven door mensen waarbij de carterventilatie niet goed werkte.
Kut zeg… instinctief zou je zo ong. zeggen: draai die auto de nek om. Maar ja.. da’s ook weer zo zuur.
Tja, zal (opnieuw) een afweging van kosten/moeite/emotie zijn, als ‘t echt zo dramatisch is als de ANWB inschatte. Met m’n 19 TZi ook wel ‘s zonder olie gereden ops: maar 20.000 km later durfde ik toch wel te concluderen dat ‘ie ‘t had overleefd.
Wat me wel verbaast bij al dit gedoe, d’r zat toch een ‘nieuwe’ motor met slechts 120k in?