VERSTERKER INBOUWEN
bjorn150
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 5

Gepost: 15 maart 2007 11:41 PM

Hallo, ik heb een vraag, ik wil mijn versterker en subwoofer in mijn auto bouwen maar kan geen opening in mijn motorruimte vinden waar ik de continu spanning van de accu door kan voeren.

weet iemand een manier om de pluskabel gemakkelijk vanuit de motorruimte naar de kofferbak te krijgen? ConfusedConfused:

ik boor het liefste geen gaten in mijn auto.

bij de bestaande doorvoeren heb ik al geprobeerd maar die zitten zo vol dat de kabel niet past

Citroen C8 2.2 HDI 2005
Citroën C4 1.6 VTi 120

Profiel  

ariecitroen
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 141

Gepost: 17 maart 2007 09:39 AM
  [ # 1 ]

HOi

Zal strakes even kijken waar hij precies zit, makkelijk gaat het niet .
Maar hij zit ( als je voorde auto staat) links bovenaan n de motorruimtem. Dashboardkastje uitbouwen helpt heel vel om binnnen meer ruimte te krijgen

Mijn versterker is ingebouwd in een van de klepjes aan de zijkant van de auto, wel iets aangepast maar je ziet hem nu niet meer zitten

Profiel  

Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4695

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 17 maart 2007 01:48 PM
  [ # 2 ]
ariecitroen schreef:

HOi

Zal strakes even kijken waar hij precies zit, makkelijk gaat het niet .
Maar hij zit ( als je voorde auto staat) links bovenaan n de motorruimtem. Dashboardkastje uitbouwen helpt heel vel om binnnen meer ruimte te krijgen

Mijn versterker is ingebouwd in een van de klepjes aan de zijkant van de auto, wel iets aangepast maar je ziet hem nu niet meer zitten

Wel er op letten dat de versterker genoeg koeling blijft krijgen! een handig oplossing is: een afgedankt PC koelventilatortje op de kop tikken,welk draait op 12 V-DC en dat sluit je op de stroom van de versterker aan ,mits een zekering tussen natuurlijk en bediend door een klixon stuurmoduul die je instelt op bvb 40° C!dus dat betekent dat wanneer de moduul 40° C voelt,het ventilatortje in gang zet en laat koelen tot de temperatuur weer gezakt is onder de 40°!! Wink

Profiel  

pvanessen
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 249

- ID/DS DS 21 IE Pallas
- C4 (2004-heden) 1.6 HDiF
Gepost: 19 maart 2007 03:06 PM
  [ # 3 ]

Re: VERSTERKER INBOUWEN

bjorn150 schreef:

Hallo, ik heb een vraag, ik wil mijn versterker en subwoofer in mijn auto bouwen maar kan geen opening in mijn motorruimte vinden waar ik de continu spanning van de accu door kan voeren.

weet iemand een manier om de pluskabel gemakkelijk vanuit de motorruimte naar de kofferbak te krijgen? ConfusedConfused:

bij de bestaande doorvoeren heb ik al geprobeerd maar die zitten zo vol dat de kabel niet past

Mmm, mijn extra versterker zit onder de passagiersstoel, bekabeling ligt er al, wellicht ook een optie.

Peter van Essen
DS 21 IE Pallas h, 1970
Renault Espace

Profiel  

thamarty
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 297

- C1 Collection
Gepost: 28 maart 2007 01:18 PM
  [ # 4 ]

ligt er bij elke c5 onder de passagiersstoel bekabeling voor een versterker dan??

Mijn Citroens:
C5 Ligne Prestige 2.0 16V Aut. (2001) - verkocht in 2010
C4 Ligne Prestige 1.4 16V (2006) - naar iemand van familie gegaan 2011
C4 Exclusive 2.0 16v Automaat (2008) - naar iemand van familie gegaan 2012
C1 Collection (2012) huidige auto

Profiel  

Wimmie
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 218

Gepost: 28 maart 2007 01:48 PM
  [ # 5 ]

Re: VERSTERKER INBOUWEN

pvanessen schreef:
bjorn150 schreef:

Mmm, mijn extra versterker zit onder de passagiersstoel, bekabeling ligt er al, wellicht ook een optie.

Daar ligt bij mij dus al een wisselaar. Ik heb het pack hifi waar dus links achterin achter het klepje al een versterker is ingebouwd. Niet geweldig maar toch.

Mijn zevende Citroen is een C5 2.0i 16v break exclusive automaat gris iceland van 09-2006 met lederen zetels en KPH van de C5club

http://wim-horse.hyves.nl
http://c5club.hyves.nl

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook