Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
hogervp schreef:Je kan de url van de foto plaatsen tussen de Img tags:
[ img]http://jouwfoto.jpg[ /img]
Fraaie DS trouwens. Heel veel plezier van je aankoop.
Patrick
Hallo, via welke site zetten jullie die fotos op het forum? Ik probeer het via http://www.imageshack. us, maar verder dan een link kom ik niet en ik weet niet hoe het anders moet.
Giel
Eenmaal citroen, altijd citroen
Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
giel schreef:hogervp schreef:Je kan de url van de foto plaatsen tussen de Img tags:
[ img]http://jouwfoto.jpg[ /img]
Fraaie DS trouwens. Heel veel plezier van je aankoop.
PatrickHallo, via welke site zetten jullie die fotos op het forum? Ik probeer het via http://www.imageshack. us, maar verder dan een link kom ik niet en ik weet niet hoe het anders moet.
Giel
sommigen klagen hiier over,maar ik heb hier nooit problemen mee gehad!
Totaal aantal Berichten: 93
Geregistreerd: 10-04-2006
- ID/DS ID 20 D super
- 2CV AZU B
vlietmansje schreef:Freek1971 schreef:
Mijn toch behoorlijk kritische APK-man keurt hem er ook nog eens steeds mee goed, maar dat zal wel een gelukje zijn.
Zijn andere (veiligheids)eisen!
Lees ook maar eens iets over tinten van de ramen bv
Ook chassisnummers worden alleen gecontroleerd, als je het nummer met plaatwerk van de ene auto in de andere overzet is dat geen reden tot (APK)afkeur.
Als je in een algemene (RDW)controle terechtkomt verandert de zaak!
Bij iedere Apk keuring moet de keurmeester ALTIJD het chassisnummer, het kentekenbewijs deel 1 en de kentekenplaten controleren.
Die “Kritische Apk-man” ziet dus de aanwezighied van onjuiste platen over het hoofd.
Voor een DS Techniek cursus ga je naar http://www.ds-tt.nl
Totaal aantal Berichten: 448
Geregistreerd: 01-06-2006
- CX break 2500 diesel
- AX 11 E S6
Die “Kritische Apk-man” ziet dus de aanwezighied van onjuiste platen over het hoofd.
Precies, en ik vaar er wel bij! Tenminste een die de juiste prioriteiten stelt…
Corrosion sympa!
zolang ze blauw zijn doen ze er niet moeilijk over, nooit niet.
Er zijn grotere zorgen met de apk jongens… helaas!
.komma
Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
Eenmaal citroen, altijd citroen
Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel
Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
blooper1963, ik heb het geprobeerd maar het lijkt wel niet te lukken om gewoon een foto erop te zetten ipv een link. Het zal wel aan mij liggen als digibeet zijnde.
Ik denk dat ik het er maar bij laat.
Eenmaal citroen, altijd citroen
Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel
Totaal aantal Berichten: 25571
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
giel schreef:blooper1963, ik heb het geprobeerd maar het lijkt wel niet te lukken om gewoon een foto erop te zetten ipv een link. Het zal wel aan mij liggen als digibeet zijnde.
Ik denk dat ik het er maar bij laat.
Dat komt omdat je foto fukkit of imageshac gebruikt. Dat opent zo traag dat wij op het forum geen IMG tags toestaan icm die twee hosting sites. Probeer bij je eigen provider wat webspace te krijgen of neem kontact op met Patje alhier. die wil ze meestal wel hosten…
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Hrmm nee werkt inderdaad niet met [img] tags. Ik had al aangeboden ze te hosten voor je. Maar doe dan wel wat grotere plaatjes
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
moooooie wagen!
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Hierbij pics:
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
Super Thijs, hartstikke bedankt voor de moeite.
Giel
Eenmaal citroen, altijd citroen
Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel
NP, daar is het forum voor
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
He Giel, mooie godin hoor;-)
Als ik Mercedes wil rijden bel ik wel een taxi!