XBXG schreef:Kan ik mij nog aanmelden? Ik wil er ook wel bij zijn.
natuurlijk alles en iedereen is van harte
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
Ik heb besloten niet met de Xantia te gaan. Mijn plaats komt dus vrij. Ik ben afgelopen weekend weggeweest met de auto. In 100 kilometer ben ik een halve liter kwijt geraakt. Er was overal olie gekomen de hele motor was ook nat. Natuurlijk kan je een kannetje olie meenemen maar ik wil niet het risico lopen dat de auto vastloopt.
Bovendien zitten zijn chyparse ook niet echt op een lekkende Xantia te wachten. Ik ga er dus later eens een keer naar toe.
Ik kom zelf wel overigens
Helaas zal ik toch moeten afzeggen, want ik heb het zaterdag te druk omdat Renz dan net weer terug is uit Uruzgan…dus mijn plek kan door een ander worden ingenomen voor bollen controle.
had ik al geschreven dat ik niet kan komen?
misschien kom ik toch even voorbij, maar dan laat, en kort (het is eigenlijk te dichtbij om niet te gaan)
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 27929
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
vanaf hoelaat is de meeting eigenlijk?
er staat niets in de startpost.
wordt er nog met groepjes gereden?
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
10 uur begint de voorlichting, 12 uur is de eerst bollenklant ad beurt dacht ik..
Totaal aantal Berichten: 1986
Geregistreerd: 07-05-2006
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
misschien kom ik ook, morgen weet ik dat zeker
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
nog maar een keer voor degen die geen zin hebben alle pagina’s te doorlopen…..............
citroen23 schreef:Oke ik ben d’r uit: vandaag fff langsgeweest chyparse omdat die xm (van m’n vader) zo stond te klapperen op z’n voorbanden dat dit niet langer uitgestelt kon worden en gelijk maar fff een definitieve datum afgesproken en dat is geworden….....
24 maart van 10.00h tot 16.00h
Tijdens het gesprek wat ik daar had is er een wijziging doorgevoerd mbt tot het max. aantal citroens dat kan worden voorzien van een rondje bollen !!!
Dit heeft n.l. de volgende reden: bij een bx’je is men relatief snel klaar daar alle bollen makkelijk toegangkelijk zijn. Tot zover geen probleem maar zit hier nou bijv. een GS bij dan zijn de achterbollen minder makkelijk toegangkelijk (hetgeen dus meer tijd kost). Als extreem voorbeeld neem ik een xantia activa waarbij het aantal bollen controleren/vervangen een behoorlijke tijd in beslag zal nemen. Ook kan (dit was in november nog niet ter sprake gekomen)een lhm leiding breken of een ontluchtingsnippel op de remklauw afbreken hetgeen dan wel op dezelde dag verholpen moet worden !! kost ook tijd.
Vandaar dat het volgende (i.o.m. chyparse) is afgesproken dat degen die er het eerst is/zijn ook het eerst geholpen worden.Het systeem van max 10 mensen die geholpen kunnen worden op deze zaterdag komt daar mee te vervallen ops: ops: . Uiteraard kan men altijd nog (buiten deze meeting om) een afspraak maken.
Rond 10.00h zal Martin Zoutberg tekst en uitleg geven over het onvolprezen veercomfort van “onze” (HP) geveerde citroen(s)
Ook de onderlinge verschillen in bollen (comfort / standaard) komen aan bod.Daarna zal de eerste citroen van een rondje bollen worden voorzien.
Nogmaals: ivm evt. complicatie’s kan dus niet worden gezegd hoeveel citroen’s er op die dag geholpen kunnen worden aan een rondje bollen !!Een hapje en een drankje zal verzorgd worden door de firma chyparse Eigen versnapering / koelbox kan natuurlijk ook meegenomen worden.
Hoop jullie dan te zien op Zaterdag 24 maart (rond 10.00h)
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Heb er zin in
Peteryed schreef:Ik heb besloten niet met de Xantia te gaan. Mijn plaats komt dus vrij. Ik ben afgelopen weekend weggeweest met de auto. In 100 kilometer ben ik een halve liter kwijt geraakt. Er was overal olie gekomen de hele motor was ook nat. Natuurlijk kan je een kannetje olie meenemen maar ik wil niet het risico lopen dat de auto vastloopt.
Bovendien zitten zijn chyparse ook niet echt op een lekkende Xantia te wachten. Ik ga er dus later eens een keer naar toe.
Ik kom zelf wel overigens
Hmm..zou ik evt nog in aanmerking kunnen komen?
ligt eraan wanneer je jezelf hebt aangemeld denk ik. Volgens mij was er nog een wachtlijst (en sta ik daar ook ergens op, plaats 114 ofzo )
citroen23 schreef:
zien dan wel of janneman nog komt. wellicht dat er nog tijd over is voor andere hp geveerde citroen’s
lekker hoog XM gehalte ops:
1 Janneman BX
2 hogervp Xantia
3 xsara coupe XM
5 ronaleponal XM
6 eXpelliarMus XM
7 bxsport.com XM
8 mkatgert GS
9 ijs XM
10
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Rond 10.00h zal Martin Zoutberg tekst en uitleg geven over het onvolprezen veercomfort van “onze” (HP) geveerde citroen(s)
Ook de onderlinge verschillen in bollen (comfort / standaard) komen aan bod.
Waarom niet om 8 uur ‘s ochtends dan is het zeker dat er weinig toehoorders zijn. We moeten nog wel even een stukkie rijden naar Almere en ik ben niet van plan om vroeg uit de veren te gaan.
“Vogels die zo vroeg zingen zijn meestal voor de poes”
De dag moet redelijk verdeeld zijn dus Martin Zoutberg zal zeker s’middags nog een keer zijn verhaaltje houden neem ik aan.
Mijn partner in crime moet werken in de ochtend maar zal met zijn xantia V6 Exclusive zeker van de partij willen zijn later op de dag.Ik zelf zal me eerder melden met mijn Xantia maar wel graag op een normale tijd.
arhnic schreef:maar wel graag op een normale tijd.
Sorry hoor, maar 10:00 is toch een prima tijd? Anders heb je helemaal niets meer aan je dag. En de mannen gaan nog sleutelen ook. Dan ligt het -naar mijn mening- vooral aan hoe groot jij de afstand vindt. Ik zou het wel doen. En ik woon er toch nog een aardig stukje verder vanaf. (Maar heb andere verplichtingen…)
Nu: Citroën Jumpy dub. cab. 180 EAT6, BMW R1150GS
Citroëns gehad: C5 2.0 16V automaat LPG, XM Turbo D12 Break, 1994, BX TGD 1991, BX GTi 1992, BX TGD 1994
Projecten: Alfa 33 QV - 1991
Ik denk dat ik ook gezellig kom kijken en koffie drinken
Aan mijn auto hoeft niets gedaan te worden