Mijn rugleuning klapt niet meer naar voeren, erg lastig als je achterin moet wezen… Volgens de garage ligt het aan een afgebroken kabeltje binnenin. Moet de hele stoel hiervoor uit elkaar? Wie heeft tips?
Je kan de bekleding aan de achterzijde van de stoel een beetje loshalen, dan zie je vanzelf het afgebroken kabeltje. Je kan met wat genutsel dit wel maken, zonder de stoel te verwijderen.
_Razkin_ schreef:Je kan de bekleding aan de achterzijde van de stoel een beetje loshalen, dan zie je vanzelf het afgebroken kabeltje. Je kan met wat genutsel dit wel maken, zonder de stoel te verwijderen.
De vraag is eigenlijk hoe je de bekleding loshaald. Dat lijkt alleen aan de onderkant van de stoel te kunnen?? Het betreft een kuipstoel.
De achterwand zit idd vast aan de onderkant van de stoel. Dit is een soort clipje wat je los kan maken zonder de stoel te demonteren.
_Razkin_ schreef:De achterwand zit idd vast aan de onderkant van de stoel. Dit is een soort clipje wat je los kan maken zonder de stoel te demonteren.
Super, ik ga gelijk prutsen. Het nu toch droog buiten;-)
ZX-furio schreef:_Razkin_ schreef:De achterwand zit idd vast aan de onderkant van de stoel. Dit is een soort clipje wat je los kan maken zonder de stoel te demonteren.
Super, ik ga gelijk prutsen. Het nu toch droog buiten;-)
Probleem ontdekt: Een van de stalen haakjes is van het kabeltje gebroken. Zijn deze kabeltjes los te krijgen?
ZX-furio schreef:Probleem ontdekt: Een van de stalen haakjes is van het kabeltje gebroken. Zijn deze kabeltjes los te krijgen?
Ik heb dat ook gehad..
Weet je wat ik heb gedaan…het kabeltje in het gaatje geduwd…
En toen een schroef in het gaatje gedraaid met het kabeltje ertussen…ging nooit meer los
Never Drive Faster Then Your Guardian Angel Can Fly
Blaze to the rescue!
Hé Tim weer terug? Wat rij je nu inmiddels? Of nog steeds de OV?
Jos van der Voort
BlaZe schreef:ZX-furio schreef:Probleem ontdekt: Een van de stalen haakjes is van het kabeltje gebroken. Zijn deze kabeltjes los te krijgen?
Ik heb dat ook gehad..
Weet je wat ik heb gedaan…het kabeltje in het gaatje geduwd…
En toen een schroef in het gaatje gedraaid met het kabeltje ertussen…ging nooit meer los
Kabeltje in het gaatje duwen, mmm, klinkt bekend;-)
Bedankt voor de tip!
ZX-Enschede schreef:Blaze to the rescue!
Hé Tim weer terug? Wat rij je nu inmiddels? Of nog steeds de OV?
Jep nog steeds fiets + OV
ZX-furio schreef:Kabeltje in het gaatje duwen, mmm, klinkt bekend;-)
Bedankt voor de tip!
yw
Never Drive Faster Then Your Guardian Angel Can Fly