2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Klus veilig!
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7808
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 20 maart 2007 01:22 AM
  [ # 16 ]
Lelijke Eend schreef:

Wat zijn BKK’s ?

Ik denk betonnen klinkers aan weerszijden.. Wink

 

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 20 maart 2007 01:24 AM
  [ # 17 ]

Als er iets wankel staat zijn het wel betonklinkers Shocked

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7808
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 20 maart 2007 01:28 AM
  [ # 18 ]
Lelijke Eend schreef:

Als er iets wankel staat zijn het wel betonklinkers Shocked

Ook als je ze aan weerszijden van de wielen neerlegt? Dat zal toch niet gaan rollen dan? Ik denk niet dat er bedoeld werd de auto mee op te bokken..

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 20 maart 2007 01:31 AM
  [ # 19 ]

Opnieuw gelezen en ze zijn inderdaad om voor en achter de wielen te zetten. Verkeerd gesnapt aan mijn kant, sorry Surprisedops:

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
WYD
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2559
Geregistreerd: 14-11-2004

Gepost: 20 maart 2007 07:24 PM
  [ # 20 ]

BKK’s, zijn BetonKeiKlinkers en die leg ik altijd voor en achter de wielen, omdat de handrem/versnelling niet altijd even betrouwbaar is.
Trailers die op een niet horizontale ondergrond worden geparkeerd worden ook altijd vergrendeld met een houten balk of dergelijke voor de wielen.

Profiel  
 
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231
Geregistreerd: 03-01-2004

Gepost: 20 maart 2007 07:51 PM
  [ # 21 ]
WYD schreef:

BKK’s, zijn BetonKeiKlinkers en die leg ik altijd voor en achter de wielen, omdat de handrem/versnelling niet altijd even betrouwbaar is.
Trailers die op een niet horizontale ondergrond worden geparkeerd worden ook altijd vergrendeld met een houten balk of dergelijke voor de wielen.

Toch een kanttekening bij achterwielen blokkeren bij een hydraulique.

Stel: je zet de voorkant van je hyraulique op bokken in de hoogste stand.

Blokkeer de achterwielen.

Zet de auto in de laagste stand. Met een beetje “mazzel” pleurt ie nou voor van de assteunen af.

Door de getrokken achterdraagarmen wordt de wielbasis langer als de auto inveert. Geheel van de hoogste stand naar de laagste stand kan dat best een stuk schelen. Doe dit dus pas nadat ie in de laagste stand is gezakt, of niet.

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook