hel1 schreef:Erik Hannewijk schreef:hel1 schreef:
en oh ja, er zijn foto’s gemaakt vandaag, maar de camera ligt in een auto die niet hier in de buurt staat..
hahaha ja dat krijg je met grote verplaats acties In de digit gok ik
Was allemaal goed te doen zo en toch wel weer een record wielen wisselen geloof ikhè? hoe weet je dat!!! en ik gok ook dat ie onder het kussentje ligt.
Zie je wel werkt perfect je spul onder een kussentje verstoppen
p.s. ik weet ook nog wel een honda-tje voor je te staan als we over brommers beginnen Stoterstangen90 waar zit je gaat over honda’s
mzzls
Erik Hannewijk
Tssssss, Erik toch
Je probeert echt aan iedereen die brommert te verkopen hè
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Tssssss, Erik toch
Je probeert echt aan iedereen die brommert te verkopen hè
hahahaha ja was toch ook een leuk ding hij is trouwens an verkocht aan een verzamelaar van bromfietsen en dezelfde dag heb ik er nog een cb 50 bij gekocht en mijne kompleet gemaakt dus op naar de rdw vor een brommer keuring :d
4 takt heerlijk 1 op 50 rijden zometeen das bijna zo goedkoop als op zonnebloemolie rijden (zie en avant)
mzzls
Erik Hannewijk
brommerts:
een goede c50 zou ik overwegen, maar ook daar wil ik een buitenkansje, ik ga niet gericht zoeken
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
hel1 schreef:brommerts:
een goede c50 zou ik overwegen, maar ook daar wil ik een buitenkansje, ik ga niet gericht zoeken
En voor je het weet staat het hele huis vol met buitenkansjes
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
stoterstangen90 schreef:hel1 schreef:brommerts:
een goede c50 zou ik overwegen, maar ook daar wil ik een buitenkansje, ik ga niet gericht zoekenEn voor je het weet staat het hele huis vol met buitenkansjes
En is je hart ook groot genoeg om ze allemaal de liefde te geven die zie verdienen?
mpostma schreef:stoterstangen90 schreef:hel1 schreef:brommerts:
een goede c50 zou ik overwegen, maar ook daar wil ik een buitenkansje, ik ga niet gericht zoekenEn voor je het weet staat het hele huis vol met buitenkansjes
En is je hart ook groot genoeg om ze allemaal de liefde te geven die zie verdienen?
nee natuurlijk niet, ik verwaarloos alles wat ik heb! en ja, mijn huis en omgeving staan allemaal vol met buitenkansjes! die allemaal zielig wachten op een beetje aandacht.
ik heb nog geen topic voor de 16V maar ik heb vandaag eens gekeken of de lak op de spoiler nog te redden is, en ik denk van wel…. binnenkort eens wat serieuzer aan de slag.
ja dames en heren, daar gaan we weer,
in de tussenliggende maanden heb ik af en toe de GT gestart, was de accu plat, weer opgeladen, losgekoppeld en toch weer plat.
nieuwe accu er in, auto had een week of 6 niet gedraaid. even starten om de benzine door te pompen. seconde wachten, starten en meteen lopen. jippie!!
banden op spanning en naar huis getuft. parkeervergunning op deze auto overgeschreven en nu staat ie min of meer voor de deur.
en een vraagje:
als ik de auto uitzet blijft het lampje onder de toets “entree” in de compu zwak branden. hoort dat?
het kan toch niet zo zijn dat de auto mensen uitnodigt in te stappen? ondertussen hoop ik dat de boefjes geen frans begrijpen
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
hel1 schreef:en een vraagje:
als ik de auto uitzet blijft het lampje onder de toets “entree” in de compu zwak branden. hoort dat?
het kan toch niet zo zijn dat de auto mensen uitnodigt in te stappen? ondertussen hoop ik dat de boefjes geen frans begrijpen
isbijmijook….
en nou moet ik wéér naar Amsterdam om een GT te bekijken…..
misschien kan je dan ook meteen een keer je vriendin bezoeken, zal ze leuk vinden
ik kan ook wel eens langskomen
- CX 2200
- CX 2200
hel1 schreef:misschien kan je dan ook meteen een keer je vriendin bezoeken, zal ze leuk vinden
zou ze daarom zo chagrijnig zijn? Ga ik alleen nog maar naar amsterdam om Bxxen en andere vrouwen te bezoeken…
- CX 2200
- CX 2200
hel1 schreef:ik kan ook wel eens langskomen
je bent altijd welkom.
da’s een hele geruststelling voor als ik het huis uitgekickt word