Status Quo schreef:t valt er af te poetsen t zijn witte haartjes haha mja stinkt beetje ding ligt nog maar 3 weken ongeveer in ons hok mja.
Die 2 van mij waren al gaan lopen!! Yeehaw
Hey Ab, gefeliciteerd joh.
Toch wijs geworden?
Weer 1 minder die ik hoef uit te leggen waarom ik een AX kocht na een BX
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 1542
- AX GT injection ph1
hehe ja wijsheid komt met de tijd he enne je hebt me wel uitgelegt dat van bx en ax
Gefeliciteerd kerel,
Eindelijk een Ax, Snel en goedkoop, economisch bezig dus!
Wel ff snel foto’s plaatsen!
Met het stuur van de BiX in je hand, kom je door het hele land.
- AX GT injection ph1
bij deze de foto’s :
Het dash ( radio die erin zat heb ik eruit gehaald, ding zag er niet uit, nu zit de pioneer radio erin met 6cd wisselaar. )
Het klokken spel: waar nu klok zit wil ik denk ik toerenteller uit ax gt als dat kan.
Scheur in raam ( apk probleem? )
Middenconsole met elec raam bediening:
Aanschouw de sebring demper: ( fijn geluid )
Los zitten de bumper: ( beide kanten )
Den Achterkant:
- AX GT injection ph1
Ijs schreef:
Ik wil eerst de auto apk waardig hebben dan ga ik zien om stuurtjes etc hehe maar het plan is wel zo een stuurje van een gt
Vraagje :Het kachelpaneel is dat ook verlicht? aangezien het daar donker blijft….
stoer karretje zeg vanwaar die 2 op kenteken?
- AX GT injection ph1
nouw de meneer waar ik heb van kocht die vertelde dat de eigenaar voor hem het kenteken 1x was verloren, dan krijg je een 1 opt kenteken.
Alleen die meneer betaalde zijn rekeningen nooit en toen heeft het incasso buro zijn auto opgehaald en verkocht aan een dealer, mja ze hadden geen papieren dus moest er weer een kenteken aangevraagt worden en staat er nu een 2 op ( dus ik moet zorgen da ik me kenteken nie kwijt raak )
wat ik van dit verhaal moet geloven weet ik niet mja dat is wat mij verteld is.
Mooie AX, mooie en leuke uitvoering, zeldzaam met die skirts, zoals Kakanox al aangeeft.
Veel plezier ermee.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 7790
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Status Quo schreef:nouw de meneer waar ik heb van kocht die vertelde dat de eigenaar voor hem het kenteken 1x was verloren, dan krijg je een 1 opt kenteken.
Alleen die meneer betaalde zijn rekeningen nooit en toen heeft het incasso buro zijn auto opgehaald en verkocht aan een dealer, mja ze hadden geen papieren dus moest er weer een kenteken aangevraagt worden en staat er nu een 2 op ( dus ik moet zorgen da ik me kenteken nie kwijt raak )
Wat je zegt zou best kunnen kloppen.. De GAIK platen hebben de duplicaatcode van het kentekenbewijs op de platen staan als het kentekenbewijs niet meer origineel is. Dit ondermeer om kentekenfraude (rondrijden met valse platen) te kunnen ontmoedigen.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
die duplicaatcode hoeft niet meer op de platen te staan, alleen op je kenteken bewijs (sinds nog niet zo lang)
maar leuke ax! veel plezier er mee
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Daan88 schreef:die duplicaatcode hoeft niet meer op de platen te staan, alleen op je kenteken bewijs (sinds nog niet zo lang)
maar leuke ax! veel plezier er mee
Dat moet ik even ontkrachten, mijn auto is in januari voorzien van nieuwe kenteken platen omdat eigenaar zijn papieren kwijt was geraakt na 12 jaar…
Status Quo schreef:nouw de meneer waar ik heb van kocht die vertelde dat de eigenaar voor hem het kenteken 1x was verloren, dan krijg je een 1 opt kenteken.
Aaah dan ist goed Soms gebeurd het ook met schade maar dat is dus niet het geval Ik zie hem zaterdag nacht wel staan denk ik
Ziet er zeker leuk uit! Blijven leuke auto’s. Wat betreft die verlichting van je kachelpaneel dat is heel eenvoudig. Trek met een tangetje die draaiknop eraf, daarachter zit een schroef. Als je die los hebt kun je zo bij het lampje komen.
Tis een leuk bakkie Ab. Succes met de werkzaamheden!
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005