mike schreef:citroenc2 schreef:nog even een vraag weet je echt zeker dat je een chono heb want via jou fotos denk ik namelijk eerder dat je een visa gt spirit 330 heb
GT spirit 330 is juist een Chrono!
De Chrono,s waren te veel ingekocht maar verkochten niet hier in Nederland.
Om de laatste Chrono,s toch nog te verkopen hebben ze er een actie model van gemaakt om er toch nog van af te kunnen komen.Overigens ging dat later met de BXSport juist de andere kant op, de vraag naar de Sport was zeer groot.
Maar er waren er te weinig ingekocht, toen heeft Citroen Nederland er nog een heel zooitje uit Frankrijk bij gehaald.
idd alleen dat bronze plaatje en de auto heeft geen stikkers
Totaal aantal Berichten: 1154
- C5 2.0 16v Comfort
Op het motorblok aan de kant van het vliegwiel zit een klein plaatje met het getal 109 erop,een 1100 dus…........,een tegenvaller.
Maar we gaan gewoon stug door met opknappen,vandaag de gaten in de kofferbak dicht gemaakt.
Ben ook nog opzoek naar een paar knappe voorstoelen,weet iemand of de stoelen uit een 205 ook passen?
Klaas
Met z’n vieren in je Eendje.
Een 205 XS motortje is ook nog wel te vinden vor niet te veel geld hoor.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
- C5 2.0 16v Comfort
Op Marktplaats staat in Breda een 14s motor te koop,geheel kompleet!
Zal de beste man ff een mailtje sturen.
Wel jammer dat het altijd aan de andere kant van nederland moet zijn,of ligt dat aan mij…......
Klaas
Kornstra schreef:Op Marktplaats staat in Breda een 14s motor te koop,geheel kompleet!
Zal de beste man ff een mailtje sturen.Wel jammer dat het altijd aan de andere kant van nederland moet zijn,of ligt dat aan mij…......
Klaas
ja, dat ligt aan jou
Nederland is dan nog een klein land.
- C5 2.0 16v Comfort
Nee,Zaagcity ligt lekker centraal
Kornstra schreef:Nee,Zaagcity ligt lekker centraal
zeker. Tussen Amersfoort en Utrecht in…...