Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
beerpeet schreef:hogervp schreef:Erg fraai, maar er moet nog wel wat aan gebeuren hè . We hebben de eigenaren die de bumpers zo ordinair geverfd hebben postuum veroordeeld.
Hoezóóó, is dat niet goedgekeurd door de type 1 politie dan?
Komt goed.
Ik hoorde al dat je ermee bezig bent, nog een hele klus denk ik?
Maar oh oh wat is je BX een bijzondere BX zeg.
Ik loop het pand uit en ik zag haar meteen. Ik geloof dat ik nog iets riep van: “kijk de Vert Cali is er ook!” Begin dus gewoon al kleurbeschrijvingen te roepen, gekker moet het niet worden.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 247
- AX 1.1 TGE Injecton
- XM V6 12V Exclusive automaat
Leuke dag
Het was weer reuze gezellig iedereen en vooral Chyparse bedankt!
En zoals Harm als zegt het lijkt wel of er een enorme XM rage aan de gang is, wel leuk hoor
Groeten Gijs
Mijn fijne XM heeft inmiddels ruim 400.000km gelopen en rijdt nog fantastisch!
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
En dan nu de foto’s. Hier klikken
Patrick
@Marten. Jij dus aan de stevigere vering. Ik wilde juist graag meer zweven. Ik merk wel dat ze wat meer doorslaat op flinke drempels, je weet wel die krengen die ze in woonwijken leggen omdat de ouders, die het hardste klagen over de automobilisten, zichzelf anders niet in toom kunnen houden.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Was een super geslaagde dag
Leo en Martin van Chyparse, heel erg bedankt voor de gastvrijheid, koffie en de broodjes
Ook thanx aan Marco (Xsara_Coupe) voor het ritje in zijn XM, wat een beul van een machine zeg die V6 24V
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
hogervp schreef:En dan nu de foto’s. Hier klikken
Patrick
@Marten. Jij dus aan de stevigere vering. Ik wilde juist graag meer zweven. Ik merk wel dat ze wat meer doorslaat op flinke drempels, je weet wel die krengen die ze in woonwijken leggen omdat de ouders, die het hardste klagen over de automobilisten, zichzelf anders niet in toom kunnen houden.
wat een waanzinnig gaaf dashboard
Totaal aantal Berichten: 2504
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Geslaagde dag inderdaad!
Leuk om een hoop mensen te spreken.
Patrick, ik hoop dat je nou toch echt eens de knoop doorhakt, daarom moest je ook even met de GS rijden Filmpje kan afhankelijk van de grootte ook wel bij mij kwijt…
Hel1, bedankt voor het ritje in de GT, zo kraakvrij zie je ze maar zelden, en die BXjes zijn toch wel erg leuk, ik ben al een beetje aan het rondkijken
De BX Vert Cali: erg mooi.
Chyparse bedankt voor de entourage.
Leuk om mensenmassa’s rond m’n motorkap te zien, dat maakt mij nog weer trotser.
En nu 9 mei weer terug om de rest van de bollen te laten vullen
Ik heb nog 6 fotootjes gemaakt, te vinden op http://pics.unitzero.nl/index.php?list=18
Dat plaatje van het dashbord viel mij ook al op, wat voor een type is dat?
ZX1.4i schreef:Dat plaatje van het dashbord viel mij ook al op, wat voor een type is dat?
Dat is de GS 1220 Club Convertisseur van Mkatgert.
Ik vond de meeting erg leuk en geslaagd.
@Chyparse: alle hulde en dank voor de gastvrijheid en uitleg rondom het LHM-systeem.
Ik heb een hoop foto’s, die ik morgen even online zet.
Daar zit ook een foto bij van Patrick met een hele grote smile op z’n gezicht.
@Gijs: nog bedankt voor de tip en hulp rondom de geknikte slang van de olievulpot.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Leuke foto’s en zo te zien was het een leuke dag. Jammer dat ik er niet was, want een breakje meer (met leer ) had wel gemogen.
Nu: Citroën Jumpy dub. cab. 180 EAT6, BMW R1150GS
Citroëns gehad: C5 2.0 16V automaat LPG, XM Turbo D12 Break, 1994, BX TGD 1991, BX GTi 1992, BX TGD 1994
Projecten: Alfa 33 QV - 1991
Een hele gezellige Chyparsedag,lekkere broodjes en koffie en een goede uitleg over het zweven. Aardige citromannen ontmoet en de kombinatie van al die verschillende modellen is heel leuk.
Wat betreft die hoeveelheid XM,s,als mijn zoons en ik komen zijn er natuurlijk alvast drie!
hogervp schreef:En dan nu de foto’s. Hier klikken
mooie foto’s…..hogervp
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Ik vond het een erg leuke meeting. Heb me goed vermaakt. Wat info verzameld over veerbollen en comfortbollen. Leuke mensen gesporken over XM V6 automaat GS BX. Zelfs nog even een digit gezien. Nog even egebaald van wouter zijn auto. nee erg leuk
Speciale dank voor de organisator Johan(CITROEN23) en Chyparse zelf. Was zeer goed voor elkaar.
Balen, ben nog geflitst op de terugweg
Arie
C5 2.0 LPG van 2005 met 235.000 km
___
Ex: C5 1.8 16V LPi van 2002 - 375.000 km
Ex: Xantia 1.8-16V SX break aug.98-LPG G3-CC-Airco- 326.000 km
Ex: Xantia 1.8-8V SX break van juni 97 LPG/G3 - cc - Airco en 295.000km
Ex: Xantia 1.8-8V SX van Okt.93 op LPG km/st 405.000
Totaal aantal Berichten: 2504
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Filmpje van het geluid van de motor van mijn GS http://www.unitzero.nl/movie/MVI_2461.AVI
Patrick bedankt!
Totaal aantal Berichten: 27929
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
mkatgert schreef:Filmpje van het geluid van de motor van mijn GS http://www.unitzero.nl/movie/MVI_2461.AVI
Patrick bedankt!
het commentaar spreekt voorzich