Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Een hoop C4 Picasso’s slechts 1 op de foto…Picasso by night:
ArieAtari schreef:CitroenAZU
BerichtGeplaatst: 18 Mrt 2007 22:01 Onderwerp:
Een hoop C4 Picasso’s slechts 1 op de foto…Picasso by night:Wel een superaktie foto. Toch niet met je telefoon gemaakt neem ik aan ? (Zo ja dan toch, geef dan je type telefoon graag op )
Staat er ook, is Nokia N73…
DS3 Sport Chic 1.6 THP Gris Thorium met Rood dak en Maori Tribal - ATM Chip
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Staat er niet; die N73 is van Damduin en niet van CitroenAZU.
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
C4 Picasso cinqspace:
tilanus schreef:Staat er niet; die N73 is van Damduin en niet van CitroenAZU.
Ligt misschien aan mij maar ArieAtari vraagt om type toestel terwijl dat in originele post wel stond, namelijk N73. Als het jou gaat om quoteverwijzing dan leg je wel erg zout op kleine slakken….maar die indruk heb ik in dit forum wel vaker….
- C5 X Shine Hybrid 225
Sorry Marco, maar je hebt het gewoon even verkeerd. CitroenAZU schrijft nergens dat hij een N73 heeft. Damduin doet dat wel.
Echter ArieAtari stelt de vraag aan CitroenAZU vanwege zijn foto: Picasso by Night.
Soms moet je gewoon inzien dat je er even naast zat, of niet helemaal goed gelezen had. Is niets mis mee; overkomt iedereen wel eens. Maar dan hoef je er niet zo moeilijk over te doen en proberen er onderuit te komen dat he een keertje mis zat.
On topic please….
Haha, weet je dat ik het pas na 3 keer kijken zag….ja mijn fout….komt omdat ik zo verblind was door feit dat Athlon vandaag de datum van 18 mei in leasecontract had gezet, dus dat die dag het contract ingaat, nou dat kan alleen als er auto tegenover staat…..kan het bijna niet geloven…doe het dus ook maar niet…..ik hou het maar op tikfoutje van de Athlonners…
- C5 X Shine Hybrid 225
Ik help je hopen dat ze het toch bij het rechte eind hebben!
Maar inderdaad moet je de brieven van Athlon niet als heilig beschouwen. Zoals je in mijn onderschrift kunt lezen, heb ik al 3 keer een andere datum via een brief van hun gehad…..maar je weet maar nooit, Misschien bellen ze jou rond de 10e wel op dat ‘ie binnen is.
Totaal aantal Berichten: 8160
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Ondanks dit vroege tijdstip alweer twee C4 grande Picasso’s gespot. Vanochtend op de A7 tussen Wognum en Hoorn, foto;s volgen nog. Een paar minuten later in Hoorn ter hoogte van het ROC een zwarte.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Dat was ik vast. Er woont in Wognum ook iemand met een gris fer. Rond 7:30 reed ik bij Hoorn.
C4 Picasso 2.0 HDI Exclusive besteld op 15 november. De auto is 17-03-2007 afgeleverd. kilometerstand is nu 230000 km. 30 mei 2013 ingeruild voor een mitsubishi outlander.
C1 1.0 ambiance sensotronic afgeleverd op 27-07-2007 (38000km)
voorzitter van
- Ami Super
hkonin02 schreef:Dat was ik vast. Er woont in Wognum ook iemand met een gris fer. Rond 7:30 reed ik bij Hoorn.
En klopt het?
Zijn helaas niet echt scherp, was ook vroeg hè
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
nee ik was het toch niet. 89-TZ-NB is mijn nummer
C4 Picasso 2.0 HDI Exclusive besteld op 15 november. De auto is 17-03-2007 afgeleverd. kilometerstand is nu 230000 km. 30 mei 2013 ingeruild voor een mitsubishi outlander.
C1 1.0 ambiance sensotronic afgeleverd op 27-07-2007 (38000km)
voorzitter van
hogervp schreef:Zijn helaas niet echt scherp, was ook vroeg hè
Patrick
Ligt het nu aan mij of is die bovenste gespiegeld?? Of zou deze persoon zijn C4 uit engeland hebben gehaald?
Marco99 schreef:hogervp schreef:Zijn helaas niet echt scherp, was ook vroeg hè
PatrickLigt het nu aan mij of is die bovenste gespiegeld?? Of zou deze persoon zijn C4 uit engeland hebben gehaald?
haha, daar zat ik ook naar te kijken ja, en ik twijfelde of ie in zijn neus zit of zijn middelvinger opsteekt
- Ami Super
harryhonda7 schreef:Marco99 schreef:hogervp schreef:Zijn helaas niet echt scherp, was ook vroeg hè
PatrickLigt het nu aan mij of is die bovenste gespiegeld?? Of zou deze persoon zijn C4 uit engeland hebben gehaald?
haha, daar zat ik ook naar te kijken ja, en ik twijfelde of ie in zijn neus zit of zijn middelvinger opsteekt
Ik dacht eerst dat de bestuurder het wel in de gaten had dat ik een toestel in de aanslag had.
Blijft leuk hè, fotograferen via de binnenspiegel.
Patrick