Zeikerd die ik ben, vind ik het niet zo netjes (understatement) dat mijn spoiler dof is geworden en is verkleurd. Is hier iets aan te doen? Desnoods spuiten?
Re: Spoiler/vleugel dof!! Bah
Matthijs2006 schreef:Zeikerd die ik ben, vind ik het niet zo netjes (understatement) dat mijn spoiler dof is geworden en is verkleurd. Is hier iets aan te doen? Desnoods spuiten?
Ja, Spuiten.
Maar eens goed poetsen zou misschien nog wel wat kunnen helpen, maar weg krijgen lukt niet.
(laten) spuiten idd…
Die valt zo te zien niet veel meer mee te beginnen!
Xsara_Coupe
Xsara_Coupe schreef:(laten) spuiten idd…
Die valt zo te zien niet veel meer mee te beginnen!Xsara_Coupe
Hahaha, ook geen Meguiar’s, Xsara_Coupe??
Want dat zou een uitkomst zijn dan.
Wat vind men zo goed aan dat meguair’s? Zou voor de grap best wel eens de uitdaging aan willen gaan om het goed te krijgen
IJs, Meguiar’s is toch goed?
Weet iemand waar of wie zo’n ding kan spuiten?
Zo….dat ziet er strak uit…
Dan moet ik ook dat ook maar eens proberen!
Promoot ik een keer de meguiars niet, doet een ander t wel
Xsara_Coupe
Matthijs2006 schreef:IJs, Meguiar’s is toch goed?
Weet iemand waar of wie zo’n ding kan spuiten?
Sommige zweren er inderdaad bij, but not me
in me vrije tijd..
Proberen kan in elk geval geen kwaad, je kunt er weinig meer aan verpesten maar het lijkt wel of de (blanke)lak gewoon weg is…
Denk je dat hetgeen ik met de spoiler heb vergelijkbaar is met die auto uit het voorbeeld?
Als de blanke lak weg is kun je de lak nog wel polijsten, als hij niet goed in de was word gehouden word het snel dof. Kwestie van proberen ?
Die auto op de foto is een oude rode auto. Nog geen blanke lak dus… Die verweert snel, net als jouw xm spoiler nu de blanke laklaag versleten is… Zo ziet het er tenminste uit op de foto…
Xsara_Coupe
Even voor het eventuele spuiten: hoe kom ik precies aan de kleur van mijn XM kwa code en kleurnaam e.d.?
Xsara_Coupe schreef:Die auto op de foto is een oude rode auto. Nog geen blanke lak dus… Die verweert snel, net als jouw xm spoiler nu de blanke laklaag versleten is… Zo ziet het er tenminste uit op de foto…
Xsara_Coupe
Kan ik het hiermee proberen? Deep Crystal Paint Cleaner http://www.meguiars.nl/cgi-bin/catalog.pl?cat=ENT_SURFACE#2