Re: Ander automerk?! (mrt 2007>> pag. 15)
ieksEmmu schreef:Ga er even voor zitten…
Voordat ik mn XM had gevonden reed ik een Lada Niva (heb ik nog steeds, maar komt ff niet door de APK).
Zo was ik op zoek naar een Fiat Panda 4x4 (klein en stoer, moeilijk te vinden in NL), heb ik nog gezocht naar een Fiat Coupé (mooie aparte designkoplampen, power!, boven m’n budget), was ik bijna een Audi 80 2.0E ingestapt (verzinkt, friswit, sportieve velgjes), maar het werd dus liefde op het eerste gezicht: m’n ieksEmmu met z’n strakke design en brede bandjes…Stel, het automerk Citroën bestaat niet…
Alweer bijgekomen?
Welk merk auto zou je dan in rijden?
:69
Een Donkervoort.
Ik heb al een tijdje een Skoda 130 voor de deur staan, naast de Citroens. Ook wel lekker eigenwijs.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
rover vanderplas
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Dat is ook zeker erg leuk!
Als Citroën niet zou bestaan en had het zelfde budget als nu, dan stond hier nu een RO80 voor de deur. En wellicht gaat die er evengoed toch wel eens komen…
Maar er is inderdaad zoveel leuks; R. Feugo, R. Espace (1e type), Niva, een leuk dafje voor er bij… Eh… teveel om op te noemen.
Maar goed, Citroën bestaat wel, dus is het kiezen gelukkig vrij makkelijk.
Lada Niva is echt zo’n nononsense auto,gewoon heerlijk.
Maar een Lancia Delta of Kappa is ook niet verkeerd,niet te vergelijken met de Niva…maar wel lekker.
Waarom ik Frans rijd?
Waarom niet?
Nou, doet U mij dan maar een Daf YA4440 ofzo….Maar das een vrachtwagen.
Als personenwagen zou ik wel een Suzuki Samurai willen hebben…
Test
een suzuki lj80 met swift 1.3 turbo motor, zet je elke 4X4 mee in z’n hemd
een Jaguar XJ staat al lang op m’n todo lijstje
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Een Daf met Variomatic lijkt mij ook wel wat trouwens Relaxed rijden…
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Autofan schreef:Een Daf met Variomatic lijkt mij ook wel wat trouwens Relaxed rijden…
leuke dingen inderdaad!
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Autofan schreef:Een Daf met Variomatic lijkt mij ook wel wat trouwens Relaxed rijden…
Mijn broer heeft een YA66, een legeruitvoering van de 66…. En continu op 3500 toeren rijden in zo’n brikkie is toch niet geheel relaxed na een uur
BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)
"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm
Robin schreef:Autofan schreef:Een Daf met Variomatic lijkt mij ook wel wat trouwens Relaxed rijden…
Mijn broer heeft een YA66, een legeruitvoering van de 66…. En continu op 3500 toeren rijden in zo’n brikkie is toch niet geheel relaxed na een uur
tja, dan moet je het instructieboekje nog eens doornemen.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Robin schreef:Autofan schreef:Een Daf met Variomatic lijkt mij ook wel wat trouwens Relaxed rijden…
Ik heb op eigen terrein met een Daf 33 gereden, dat was wel leuk Ik reed welliswaar maar 40km/u maar dat vond ik al hard genoeg want voordat je bij de 40 bent was ik alweer aan het einde van de weg van ong. 500 meter
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
(nog) niet heel dit topic doorgelezen maar voor mij zijn er 2
een toyota corrola(zowel het oude als het nieuwe model)
of een vw beetle.—->zalig mooi wagentje
Een 205 cabriolet! ik haal m volgende week zaterdag op!
Emiel