Ook interieur kleur is anders als bij de groene,,
Vind zelf de groene mooier.
Heb hem twee weken geleden gekocht, en daar € 33,90 voor betaald. Niet alleen de kleur en het interieur zijn anders, Norev heeft er - gelukkig maar - aan gedacht om er ook een andere nummerplaat aan te hangen.
De referentie van deze DS in “brun scarabée” : 181572.
J’ai vu une déesse au volant d’une Citroën
Huidige auto: DS 5 Hybrid 4x4 Sport Chic (2018)
ik heb ook zo’n Ds maar dan in het witt hoe ik hem precies heb gekregen of gekocht weet ik niet meer
2cvfanaat2cv schreef:ik heb ook zo’n Ds maar dan in het witt hoe ik hem precies heb gekregen of gekocht weet ik niet meer
en is dat ook een norev of een ander merk
eem witte ds zal waarschijnlijk wel de solido versie zijn. Die is een paar jaar geleden uitgekomen. Overigens ook in verschillende uitvoeringen een zwarte met open dakje (DeGaulle) en een blauwe rally versie.
onderop staat wel gewoon norev en het is een ds 23 gewoon zo maar dan wit precies zo
Totaal aantal Berichten: 27884
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
ziet er erg mooi uit
ik heb zelf net een paar weken de groene
toch mooi hoe mooi een DS in het groen naar voren komt, ik vind normaal groene auto helemaal niet mooi, maar deze wel
goed ben wel blij dat ik de groene heb, aangezien de SM ook al zandkleurig is
wat overigens erg goed staat bij de SM.
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
2cvfanaat2cv schreef:onderop staat wel gewoon norev en het is een ds 23 gewoon zo maar dan wit precies zo
En de schaal?
De DS in dit topic is 18x verkleind. Is de jouwe niet 1 op 43? Dat zou de verwarring kunnen verklaren.
Jeroen
Ik heb een witte DS19 uit ‘63 met zwart dak van Solido 1 :18
Maar die heeft de ( Verbeter me als ik fout zit) 2e neus.
Misschien is dat degene die bedoelt wordt door 2cvfanaat2cv
Als het niet gaat zoals het moet…Dan moet het maar zoals het gaat
2CV6 Club ‘87
Aaargghhh Mijn werkster heeft mijn antenne afgebroken van mijn groene 1:18 Norev model. Nu zou ik zelf een antenne in elkaar kunnen prutzen of gelijk maar zo’n Brun Scarabee DS kopen ops:
werkster?? de enige die mijn modellen afstoft ben ik…
super.alexander schreef:Aaargghhh Mijn werkster heeft mijn antenne afgebroken van mijn groene 1:18 Norev model. Nu zou ik zelf een antenne in elkaar kunnen prutzen of gelijk maar zo’n Brun Scarabee DS kopen ops:
Kun je het niet lijmen?
Anders deze tip: ik gebruik altijd gitaarsnaar om antennes te maken. Normaliter gebruik ik de hoge-E-snaar van een electrische gitaar, maar omdat de schaal wat groter is zou een B- of G-snaar op een 1 op 18 beter passen. Gaatje boren in het voetje, druppie lijm klaar is kees.
Nog een voordeel: de bovenkant van zo’n stukje snaar is zo scherp als een speld. Dus als je werkster d’r weer aan zit, prikt ze zich
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
Dat is een goed idee, van die gitaarsnaar Ik ga het proberen en zal de werkster verbieden in de buurt van mijn modellen vitrine te komen. De antenne van mijn mooie Gendarmerie SM lag er ook al af, maar die heb ik gelukkig gevonden
nee het is echt een 1:18 schaal witte ds van norev hij zat in een doos met limitee erop of zoiets ik heb namelijk laatst de doos weggegooid hij stond er maar stof te verzamelen dus de doos is weg de witte ds is er nog maar in ieder geval het is een witte ds 23 pallas met bordaux rood interieur en gele koplampen veel chroom en ze heeft ook een knopje op de bodem dat je de rijhoogte kan verstellen en in het dak zit ook een opgerold linnendakje het is gewoon van plastic maar het heeft een stoffen look het dashboard is creme en ziet er anders uit dan het normale norev model het kan ook zijn dat deze 1:18 speciale ds heel schaars is want in NL heb ik hem verder nooit gezien ik had haar via Tacot.fr gekocht maar daar is ze ook al vanaf gehaalt maar het is ook al n jaartje geleden. dat was het dit was n flink stuk lezen maar toch…
Groetten van dé 2cvfanaat
Totaal aantal Berichten: 1501
- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
2cvfanaat2cv schreef:nee het is echt een 1:18 schaal witte ds van norev hij zat in een doos met limitee erop of zoiets ik heb namelijk laatst de doos weggegooid hij stond er maar stof te verzamelen dus de doos is weg de witte ds is er nog maar in ieder geval het is een witte ds 23 pallas met bordaux rood interieur en gele koplampen veel chroom en ze heeft ook een knopje op de bodem dat je de rijhoogte kan verstellen en in het dak zit ook een opgerold linnendakje het is gewoon van plastic maar het heeft een stoffen look het dashboard is creme en ziet er anders uit dan het normale norev model het kan ook zijn dat deze 1:18 speciale ds heel schaars is want in NL heb ik hem verder nooit gezien ik had haar via Tacot.fr gekocht maar daar is ze ook al vanaf gehaalt maar het is ook al n jaartje geleden. dat was het dit was n flink stuk lezen maar toch…
Groetten van dé 2cvfanaat
... ,,, !!
M.a.w. let s.v.p. een beetje op de leesbaarheid….
Gr Martijn