Voor alle BX freaks
Jeromeke
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 70

Gepost: 11 december 2004 02:38 PM

Inmiddels ben ik dus ook besmet met een onbekend en mogelijk ongeneesbaar virus genaamd citroën.  Very Happy Wel nu ik heb gemerkt dat er best wel wat bx freaks op dit forum leven maar als ik op de weg kijk zie ik ze helaas niet zoveel(kan natuurlijk ook niet goed uit mijn doppen kijken Confused ). Maar nu is mijn vraag bestaat er zoiets als een BX register en zo ja wat is het adres en zo nee wie heeft er intresse om dit samen met mij op te zetten en natuurlijk de vraag vinden wij dit leuk Confused:  .  En dan kwam van de week natuurlijk het id voorbij van een BX chic club wat mij eigenlijk ongelooflijk leuk leek. En dat natuurlijk om zoveel mogelijk chic’s bij elkaar te sparen en dan eens in de zoveel tijd iets leuks te gaan doen met andere citroën clubs. Lijk iemand dat wat zo nee zeg het gerust en zo ja laat het me vooral weten Very Happy Nou ik hoor het wel he.

BX greetzzz jeroen

BX 1.9 TZI

Profiel  

metro2005
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2294

Gepost: 11 december 2004 06:40 PM
  [ # 1 ]

ik denk dat je inderdaad niet zo goed uit je doppen kijkt Very Happy
bxen rijden er nog best wel wat van rond hoor. ja niet zoveel als opel astra’s en vw passats maar dat is ook alleen voor saaie mensen Twisted Evil

lijkt me inderdaad wel een leuk plan wat je voorstelt. alleen doe dan BX in het algemeen (ik heb geen chic Crying or Very sad )

Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX

Profiel  

Jeromeke
< 100 berichten
Rank

Gepost: 11 december 2004 06:42 PM
  [ # 2 ]

zou wel willen maar er is al een hele grote club zoals je misschien weet en dat is de BX club. En heb de ervaring dat als je zelf een kleinere club begint dat je nooit op kunt tegen de grote want de meeste leden gaan toch naar die grote. Niets mis mee verder hoor. Maar dat werkt gewoon niet.

BX 1.9 TZI

Profiel  

R.Nicolaas
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 297

Gepost: 11 december 2004 08:13 PM
  [ # 3 ]

Het lijkt mij inderdaad wel leuk om een soort van sub groep te creeren onder de bx rijders het is inderdaad niet haalbaar om nog een algemene bx club op te richten. maar als we het voor elkaar krijgen met de chic dan krijg je mischien ook nog wel wat dauville en cannes en wat ever meer clubs wat weer een leuk effect kan hebben als alle clubs samen afspreken voor een meeting iedere soort een eigen hoek haha

Van BX CHIC 1.6i ‘91 (Met Krul letters) Naar
Xantia 3.0 V6 24v exclusive
als tussen oplossing een Xsara 2.0HDI Break tot de automaat van de V6 weer werkende is.
AX Liberty 1.1 ‘92
en de Xantia is weer terug in leven Smile

Profiel  

Jeromeke
< 100 berichten
Rank

Gepost: 11 december 2004 08:22 PM
  [ # 4 ]

Dat was wel een beetje me id maar ja moet wel genoeg animo voor zijn dus als er intresse is voor het register mail me maar en zo ook voor de chic club.  Very Happy

BX 1.9 TZI

Profiel  

WYD
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2559

Gepost: 12 december 2004 01:29 AM
  [ # 5 ]

BX Chic club????
Is daar wel genoeg animo voor?
Het is zelfs bij de BX16v club nog akelig rustig.

Ik zie elke dag nog een zooi BX-en langs komen. Er zijn er dus nog genoeg.
Het zal echter niet lang meer duren totdat het alleen nog maar liefhebbers zijn en er ook geseind wordt naar elkaar.

Profiel  

Syb-Sosef
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 161

Gepost: 12 december 2004 03:59 PM
  [ # 6 ]
WYD schreef:

Ik zie elke dag nog een zooi BX-en langs komen. Er zijn er dus nog genoeg.
Het zal echter niet lang meer duren totdat het alleen nog maar liefhebbers zijn en er ook geseind wordt naar elkaar.

Redelijk offtopic: Ik hoop dat er nog een zooi blijven rijden.

Is er echter iemand die een groene Progress van rond de ‘91 weg doet, houdt ik me alvast aanbevolen Smile

It was the ZL-28-RV…..

Profiel  

Bassman
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1170

Gepost: 12 december 2004 04:24 PM
  [ # 7 ]
Syb-Sosef schreef:

[
Is er echter iemand die een groene Progress van rond de ‘91 weg doet, houdt ik me alvast aanbevolen Smile

http://www.marktplaats.nl/markt/autos/citroen/50202.htm?ret=/markt/autos/citroen.htm?js=1&zoek=bx&fo=&rv=30&submit=Zoek&av=&pv=
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/citroen/48887.htm?ret=/markt/autos/citroen.htm?zoek=bx&rv=30&submit=Zoek&oudei=30&js=1
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/citroen/49699.htm?ret=/markt/autos/citroen.htm?zoek=bx&rv=30&submit=Zoek&oudei=60&js=1
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/citroen/49629.htm?ret=/markt/autos/citroen.htm?zoek=bx&rv=30&submit=Zoek&oudei=60&js=1

EDIT: sorry, er staan 2 grijze bij; iets te enthousiast geplakt Surprisedops:

Hans

Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook