hel1 schreef:prijzen variëren nogal op de markt. soms vind je er één voor een paar tientjes, en als je pech hebt zijn ze op en moet je de volle mep betalen, en dat kn tot €234,—gaan of nog hoger als het import uit de vs is.
en dan zit je nog met allerlei omrekentabellen van millihectopascal per vierkante pound naar millinewtonmeter
Er zijn tegenwoordig ook goedkope Chinese imitaties te koop, gaan niet half zo lang mee maar voor hobby-gebruik prima te doen.
Ich bin ein Breaker
doe het niet elmer, jij krijgt alles kapot, dus helemaal die chinese zut. steunt elkaar, koopt lokale waar!!
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Lelijke Eend schreef:Ach, het is maar een BX, ik draai het wel op de gok vast. En als er iets stuk gaat koop ik een nieuwe
ja, zo kan het ook, maar ik rij niet met je mee!!
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Dan rij ik wel met jou mee. Ik moet toch een keer langskomen om even te pimperdepatsen met het apparaat.
Schijt aan originaliteit.
pimperdepatsen? met een break? en geen turbo?
ok
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Juist daarom ja
Schijt aan originaliteit.
oh
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
hel1 schreef:pimperdepatsen? met een break?
{*Ahum*}
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
oudelut schreef:hel1 schreef:pimperdepatsen? met een break?
{*Ahum*}
ik wil heus een keer een pimpbreak zien maar ik denk niet dat die van LE dat is.
overigens hou ik niet zo van pimpbakken.
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Ik nam het slechts een beetje op voor de break, die nog altijd mooier is dan de berline… Origineel pimpen is wel leuk, vind ik. Zo zoek ik nog cc (en ooit eens leer?) om alle opties compleet te maken?!
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
oudelut schreef:
Ik nam het slechts een beetje op voor de break, die nog altijd mooier is dan de berline… Origineel pimpen is wel leuk, vind ik. Zo zoek ik nog cc (en ooit eens leer?) om alle opties compleet te maken?!
da’s geen pimpen, da’s iets anders. en ach, ik hou weer meer van de berline
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Ik wil gewoon pimperdepatsen met mijn door het leven gepimpte Break. Lekker deuken enzo en nuttige opties.
Maar eerst maar eens het achterstallig onderhoud e.d. wegwerken.
Schijt aan originaliteit.
dat heet rat-style, moet je de auto ook helemaal in de tectyl zetten, daar hou ik weer wel van.
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Elmer koop ineens een goede sleutel, eentje met reverse trust kan je voor 30 euro op de kop tikken
denk wel dat je die maandag moet zoeken want op zondag zal het niet lukken
alvast succes met de herstellingen - euh het rijden
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
hel1 schreef:dat heet rat-style, moet je de auto ook helemaal in de tectyl zetten, daar hou ik weer wel van.
Hele auto behalve de motorkap en nog wat details
Schijt aan originaliteit.