BX19trs schreef:(of zie ik dit nu zo heel erg verkeerd?)
Emiel
Ik snap je probleem eigenlijk niet. LE begint zelf over cruise control Wat is er mis mee om daar serieus over te adviseren? Of heb ik ook wat gemist?
karel schreef:Lelijke Eend schreef:Hij lekt alleen bij de klepdekselpakking, er wordt n.l. geen olie rondgeslingerd. Daarom zal het ook niet bij de bumper kunnen komen
Vergis je niet in wat voor ellende er onder de deksels kan schuilgaan…
Dat zien we dan wel weer.
Schijt aan originaliteit.
BX19trs schreef:Mij bekruipt het gevoel dat zo nu en dan bepaalde mensen behoorlijk de gek met LE hebben ik hoop dat hij dat kan waarderen, ik zou dat niet kunnen, ontdanks dat ik LE persoonlijk ken en weet hoe hij is bemoei ik me er niet meer mee, iedereen moet zelf maar even zien wat normaal is en wat niet, geef maar een reactie via Pb ofzo, maar ik zou gewoon serieus met dit topic verder gaan….
(of zie ik dit nu zo heel erg verkeerd?)Emiel
Hopelijk doel je niet op mij, ik heb vanaf het begin dat Elmer sprak over de aanschaf van een BX break, mijn best gedaan om hem een beetje op weg te helpen (in dit draadje).....overigens geldt dat voor de meesten hier.
Wel ben ik met je eens dat LE voorlopig even wat belangrijkere zaken heeft te doen aan zijn BX, dan het inbouwen van een CC…..iets waar ik overigens zelf nooit geld voor zou uitgeven, maar goed.
Ik ben overigens wel benieuwd hoe hij nu koud startte, Elmer ?
Sloeg hij al na 1x voorgloeien aan, liep ie meteen mooi op 4 poten en zo ?
De BX had (wederom) al evewn gelopen, maar zoals ik eerder al zei: ik heb er alle vertrouwen in dat hij ook koud goed start. En zo niet dan fixxen we dat.
Schijt aan originaliteit.
die plekken zullen er wel afgaan met white spirit zeker?
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Geen idee, aan dat soort zaken ga ik mijn tijd niet verdoen
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
BX19trs schreef:Mij bekruipt het gevoel dat zo nu en dan bepaalde mensen behoorlijk de gek met LE hebben ik hoop dat hij dat kan waarderen, ik zou dat niet kunnen, ontdanks dat ik LE persoonlijk ken en weet hoe hij is bemoei ik me er niet meer mee, iedereen moet zelf maar even zien wat normaal is en wat niet, geef maar een reactie via Pb ofzo, maar ik zou gewoon serieus met dit topic verder gaan….
(of zie ik dit nu zo heel erg verkeerd?)Emiel
Ik kan je reactie wel begrijpen Emiel. Het lijkt meer op een slow-chat hier dan echt serieus reageren op LE’s aanschaf. Ik moet zeggen dat ik de sessie van afgelopen nacht over de millinewtonmomnetmeter wel erg vermakelijk vond, maar dat het voor de serieuze lezer(es) die het wel en wee van LE’s aanschaf volgt wat teveel van het goede is. De mod’s incl. LE moeten maar even beoordelen wanneer we teveel off-topic afwijken.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Een beetje geouwehoer vind ik persoonlijk niet erg (ben ik ook minder streng in dan andere mods), maar soms bekruipt me wel het gevoel dat kleine technische zaken enorm opgeblazen worden waardoor alle BX-en die ik bekenen heb (inclusief diegene die ik gekocht heb) slecht is en een potentieel zwart gat als ik het apparaat op wil knappen. En daar wordt dan wel vaak lang en veel aandacht aan besteed.
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:Een beetje geouwehoer vind ik persoonlijk niet erg (ben ik ook minder streng in dan andere mods), maar soms bekruipt me wel het gevoel dat kleine technische zaken enorm opgeblazen worden waardoor alle BX-en die ik bekenen heb (inclusief diegene die ik gekocht heb) slecht is en een potentieel zwart gat als ik het apparaat op wil knappen. En daar wordt dan wel vaak lang en veel aandacht aan besteed.
Wen er maar aan, veel bx rijders….
(en nu komen de reacties..gna)
Even een concrete vraag: hoeveel liter koelvloeistof gaat er in het koelsysteem van een 1900 diesel?
Iets minder concreet: wat voor koelvloeistof kan ik er het beste in gooien en wat voor koelvloeistof absoluut niet ?
Schijt aan originaliteit.
6,5 Liter iig.
Lelijke Eend schreef:Even een concrete vraag: hoeveel liter koelvloeistof gaat er in het koelsysteem van een 1900 diesel?
Iets minder concreet: wat voor koelvloeistof kan ik er het beste in gooien en wat voor koelvloeistof absoluut niet ?
blauwe koeivloeistof vind ik altijd prettig bij een hydropneumaat. Maakt verder niet echt uit. Spul is niet heel duur, dus ik heb altijd vat van dat spul op voorraad. Ik dacht dat je aan 5 liter genoeg had. Maar als je 2 vaatjes haalt heb je altijd genoeg, en houd je wat op voorraad.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Ijs schreef:6,5 Liter iig.
das bij de turbodiesel.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
stoterstangen90 schreef:Ijs schreef:6,5 Liter iig.
das bij de turbodiesel.
ook.
Ijs schreef:stoterstangen90 schreef:Ijs schreef:6,5 Liter iig.
das bij de turbodiesel.
ook.
niet ook. De ongeblazen diesel gaat minder in.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.