Totaal aantal Berichten: 2485
Geregistreerd: 13-05-2004
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Vreemd antwoord op een normale vraag.
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
Totaal aantal Berichten: 1656
Geregistreerd: 10-01-2006
- Xantia Ambulance, GiFa
Klinkt als: Euhm “gniffel, gniffel”..... Ja hoezo..? Is er iets mee dan….
Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard
Precies, gniffelgniffel. Het is een klein wereldje, die BX-liefhebberij! En met nog vijf of zes geregistreerde Digits… Er is dus niks mee hoor, ik denk (weet bijna zeker) dat jullie elkaar toen bij CitroMobile hebben gesproken. Was ik trouwens ook , alleen zonder digit.
hel1 schreef:overigens verkleurt iedere auto weer op zijn eigen manier, dus je hebt zelfs bij perfekte deuren in de goede kleur nog kans op kleurverschil.
Ik heb in mijn GT (ook Gris Renard) 2 als nieuwe deuren erin gezet, en ook daar zat al een kleurverschil in.
Arogat schreef:Precies, gniffelgniffel. Het is een klein wereldje, die BX-liefhebberij! En met nog vijf of zes geregistreerde Digits… Er is dus niks mee hoor, ik denk (weet bijna zeker) dat jullie elkaar toen bij CitroMobile hebben gesproken. Was ik trouwens ook , alleen zonder digit.
Op Citromobile stond Alcyone erbij, en ik ook. En Bas stond er ook met zijn PR-86-HS.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Hoera, het is gelukt! We hebben deuren in Gris Renard voor de huwelijksdigit Origineel type 1, met onder de lak meegespoten deurlijsten en roestvrij! Het heeft wat moeite gekost, maar goed… Dat wordt dus binnenkort een zaterdagje sleutelen, electrische ramen overzetten deurpanelen verwisselen en het jawoord kan gegeven worden.
Dank voor jullie mee-denken en jullie zullen de Digit vast nog wel ergens tegenkomen - mét nieuwe deuren!
mooi zo, gefeliciteerd namens het type1-politie korps
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
Arogat schreef:Hoera, het is gelukt! We hebben deuren in Gris Renard voor de huwelijksdigit Origineel type 1, met onder de lak meegespoten deurlijsten en roestvrij! Het heeft wat moeite gekost, maar goed… Dat wordt dus binnenkort een zaterdagje sleutelen, electrische ramen overzetten deurpanelen verwisselen en het jawoord kan gegeven worden.
Dank voor jullie mee-denken en jullie zullen de Digit vast nog wel ergens tegenkomen - mét nieuwe deuren!
Als agent eerste klas, afdeling ‘gris renard digit’ feliciteer ik de eigenaar met deze bijzondere vondst
Ook déze eigenaar van een Gris Renard Digit feliciteert je.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Huwelijksdigit: rare draad!
Nou, het eerste portier zit er sinds vanmiddag in. Dank voor jullie sympathieke reacties, trouwens
Bij het ombouwen van de motoren voor electrische raambediening en deurvergrendeling van het eerste voorportier zijn we op een paar rare dingen gestuit… Er lopen twee draden naar de motor voor de centrale portiervergrendeling. Eéntje (de bruine) gaat in die motor, de andere (een witte) loopt door naar de portiervergrendeling. Omdat we het originele vergrendeling niet zo snel mee-omgebouwd kregen hebben we die witte draad maar niet aangesloten. En wat schetst onze verbazing: ondanks de niet-aangesloten witte draad werkt alles perfect Weet iemand waar die draad voor is=
En bovendien… de tweede deur (die we nog moeten ombouwen…) lijkt wel een type twee-deur! Er lopen zelfs kabels door de deur, naar de plaats waar bij type 2 de speakers zitten. Toch is-ie niet overgespoten origineel Gris Renard. En dat bestaat er niet op type twee (toch?). Raadsels, raadsels…
ik weet het niet heel zeker maar ik denk dat ik wel eens een type 2 in gris renard heb gezien, een GTI, maar type 3 zeker niet
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Re: Huwelijksdigit: rare draad!
Arogat schreef:
*knip*
En wat schetst onze verbazing: ondanks de niet-aangesloten witte draad werkt alles perfect Weet iemand waar die draad voor is=En bovendien… de tweede deur (die we nog moeten ombouwen…) lijkt wel een type twee-deur! Er lopen zelfs kabels door de deur, naar de plaats waar bij type 2 de speakers zitten. Toch is-ie niet overgespoten origineel Gris Renard. En dat bestaat er niet op type twee (toch?). Raadsels, raadsels…
Heeft een Digit geen deuren open paneeltje? grote kans dat die witte draad daar voor is. (dan heeft het slot en klein schakelaartje die kijkt of de deur goed dicht zit)
En ik heb toevallig laatst een bx type 2 in die kleur gezien, (denk ik, leek er verdacht veel op) of iemand moet zijn type 1 erg verbouwd hebben.
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Re: Huwelijksdigit: rare draad!
GoofBlikscha schreef:
Heeft een Digit geen deuren open paneeltje? grote kans dat die witte draad daar voor is. (dan heeft het slot en klein schakelaartje die kijkt of de deur goed dicht zit)
En ik heb toevallig laatst een bx type 2 in die kleur gezien, (denk ik, leek er verdacht veel op) of iemand moet zijn type 1 erg verbouwd hebben.
Dát is het, natuurlijk! Dom ops: We hebben het niet gecontroleerd, maar het kan niet anders dan dat het de deruverklikker op het dashboard is! Hele goeie, dank voor de tip!!!
Re: Huwelijksdigit: rare draad!
GoofBlikscha schreef:Heeft een Digit geen deuren open paneeltje?
Dat zit bij een Digit gewoon links in het dashboard, daar waar dat bij de BX type 2 in de middenconsole terecht is gekomen:
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX