:
Dat is (simpel gezegd) dat er een anti-roest middel in de holle metalen delen van je wagen gepompt wordt. Zie ook [url=http://www.gosliga.com]http://www.gosliga.com [/url].
Schijt aan originaliteit.
Had Citroën dat niet al in alle modellen standaard af-fabriek kunnen doen?
Had gekund Maar dan zouden ze duurder geweest zijn en dan komt de kwestie marktwerking weer om de hoek kijken. Daarbij heeft Citroën niet als doel auto’s te bouwen die eeuwig mee gaan.
Schijt aan originaliteit.
welk merk doet het wel?
precies willen ze niet dat de auto’s echt een eeuwigheid meegaan
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Ik meen me te herinneren dat Daihatsu een tweede serie Charades juist wel zo’n behandeling gaf om het merk in een beter daglicht te stellen. De eerste serie begonnen vreselijk snel te rotten. Het zou kunnen kloppen, want ik zie deze autootjes toch nog regelmatig en zonder roest. Het gaat om de modellen voor ‘87.
Lelijke Eend schreef:Zie ook [url=http://www.gosliga.com]http://www.gosliga.com [/url].
Die lui die smeren alles vol/eronder, zelfs aandrijfashoezen en draaiende delen… Dan kun je sleutelen wel vergeten zonder eerst n halve cm troep eraf te halen… Niet mijn favoriet zoals je al begrijpt..