35 van de 37
« Eerste  < Vorige 33 34 35 36 37 Volgende > 

PrutsyLJ zijn BX GTI -> Nieuwe koppeling hangt eronder!
PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3107

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 13 maart 2007 11:46 PM
  [ # 511 ]
B_iks schreef:

Even uit nieuwsgierigheid, waar zitten bij jouw bx de vulnippels van de airco?

Van wat ik heb gezien zitten ze op de 2 slangen die de aircopomp uitkomen.

En ach, de schade valt gelukkig mee, nog ff een ander knipperlichie, bumper weer spuiten en ff de barst dichtsmelten en dan zie je er niks meer van. Hij rijd er gelukkig niet minder om Cool

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  

oudelut
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1761

Gepost: 14 maart 2007 01:51 AM
  [ # 512 ]

Schandalig! En zuur voor jou! Succes met herstel maar weer?!

mpostma schreef:

Je kan wellicht nu wel wat proberen met het waarborgfonds. Die eisen wel dat je 2 aparte getuigen hebt dat je de auto onbeschadigd heb weggezet en dat ie daarna beschadigd was (dat moet toch wel te regelen zijn met wat klasgenoten?), kennelijk door iemand die is doorgereden. Verder moet de schade natuurlijk getaxeerd worden en je moet een politie aangifte rapport hebben.

Helaas, wil je aanspraak maken mag je de auto ook niet verplaatsen (tot aangifte politie is opgenomen)?! Rolling Eyes

Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3830

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 14 maart 2007 12:36 PM
  [ # 513 ]
oudelut schreef:

mpostma schreef:

Je kan wellicht nu wel wat proberen met het waarborgfonds. Die eisen wel dat je 2 aparte getuigen hebt dat je de auto onbeschadigd heb weggezet en dat ie daarna beschadigd was (dat moet toch wel te regelen zijn met wat klasgenoten?), kennelijk door iemand die is doorgereden. Verder moet de schade natuurlijk getaxeerd worden en je moet een politie aangifte rapport hebben.

Helaas, wil je aanspraak maken mag je de auto ook niet verplaatsen (tot aangifte politie is opgenomen)?! Rolling Eyes

o? dat was een paar jaar geleden niet zo….

Profiel  

daaristieweer,wiedurft
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 370

Gepost: 14 maart 2007 11:02 PM
  [ # 514 ]

Zou inderdaad eens een rondje op het parkeerterrein bij je school rondlopen, jouw lak zal zeker wel op de andere auto zitten.

Zoek naar kleine auto’s omdat jouw auto tijdens het parkeren gezakt is, en je bumper aardig geraakt is!
Groet en succes, Jonne

C4 HDI 110
BX GTI 16 soupapes

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 15 maart 2007 12:36 AM
  [ # 515 ]
woutersmits schreef:
oudelut schreef:

mpostma schreef:

En je hoeft er echt niet op te rekenen dat de politie langs komt om zo’n lullige schade op te nemen. Met alle respect, maar aanrijdingen zonder letsel of forse schade? Daar komt de politie niet voor.

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 15 maart 2007 01:12 AM
  [ # 516 ]
mpostma schreef:
woutersmits schreef:
oudelut schreef:

mpostma schreef:

En je hoeft er echt niet op te rekenen dat de politie langs komt om zo’n lullige schade op te nemen. Met alle respect, maar aanrijdingen zonder letsel of forse schade? Daar komt de politie niet voor.

De politie maalt er helemaal niet om; ik had een tijdje terug een behoorlijk schade aan mijn verder strakke BX, het hele linker achterportier zat in de prak en niet zo’n heel klein beetje - ze lachten me uit, dat ik daar voor kwam.
Val toch dood, denk ik dan. Maar zég ik dat, dan zit ík in de cel ipv de dader - wat een raar land hebben we toch.

Ich bin ein Breaker

Profiel  

PrutsyLJ
> 3000 berichten

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 31 maart 2007 03:11 PM
  [ # 517 ]

Zo dan, gisterenavond toen ik van mijn werk terugreed naar huis is de BX de 2 ton gepasseerd Cool .

Klik
klik

Sinds aanschaf (2 augustus 2006) dus bijna 15000 km er bij op gezet. waarvan zeker 12000 door mij Cool .

Km stand vlak na aanschaf: Klik

Eigenlijk waren de afgelopen 15000 km’s aardig probleemloos. (afgezien van de aanrijding dan Rolling Eyes ). De enige dingetjes die ik heb gehad waren:

- gescheurde ashoes en stuurhuishoes
- ECU lag los onder bijrijdersstoel en motor liep daardoor voor geen meter
- Lekkage retourleiding
- Kachel gefikst
- Uitlaat verstopt Laughing

Nou ja, en dan natuurlijk het hele gezeik met die aanrijding. Maar dat reken ik de auto niet aan. Dat was puur mijn eigen domme schuld (moet ik maar beter afstand houden Surprisedops: ). Er zit nu alleen wel groot onderhoud aan te komen.

- Koppeling (alle onderdelen in huis, alleen nog ff een dagje prikken)
- Cilinderkop met andere nokkenas en verse klepseals monteren
- tegelijk met de kopwissel de distributieriem vervangen inclusief spanrol en waterpomp.
- Debietregelaar reviseren (revisiekitje is besteld, komt maandag binnen bij Deyers als het goed is Cool)
- Dak ontroesten Exclamation

Voor bovenstaande klussen zijn in principe alle onderdelen in huis. Ik moet alleen even tijd en zin vinden Laughing

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 01 april 2007 03:07 PM
  [ # 518 ]

Je bx is ook lekker op dreef daarmee wil je ook kmters maken natuurlijk Cool

ga zo door Wink

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

PrutsyLJ
> 3000 berichten

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 01 april 2007 07:06 PM
  [ # 519 ]

Gisteren nog even wat foto’s gemaakt:

Klik
Klik
Klik
Klik

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 02 april 2007 11:53 PM
  [ # 520 ]

Gaaf zeg die foto`s zo aan het water Cool

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

Status Quo
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1542

- AX GT injection ph1
Gepost: 03 april 2007 12:49 AM
  [ # 521 ]

het is en blijft een super stoere bak LJ   Cool

Profiel  

PrutsyLJ
> 3000 berichten

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 22 april 2007 03:42 PM
  [ # 522 ]

Zo, en dan krijg je te horen dat je morgen vrij bent. Duuus morgen ga ik de koppeling vervangen!!! Of nou ja, ik kijk wel hoever ik kom, want ik ben helaas alleen Rolling Eyes .
De onderdelen lagen al een tijdje klaar, maar de tijd/zin ontbrak. Nou, morgen ben ik de hele dag vrij en het word nog een fijn weertje ook Cool . Nou ja, als ik dan toch bezig ben pak ik ook gelijk de debietregelaar maar mee. Het revisiekitje lag ook al weer een tijdje hier, dus dat kan dan ook mooi gelijk meegenomen worden.

Onderdeeltjes

Eventuele handigheidjes en/of helpende handjes (:lol:) zijn welkom!

Profiel  

JanS
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 309

Gepost: 23 april 2007 12:45 AM
  [ # 523 ]

Weetjes en handigheden kun je gewoon beneden komen vragen hoor!!! Evil or Very Mad

2CV R.I.P (1977) 
2CV R.I.P. (1980) 
BX 16rs R.I.P. (1985) 
BX 19TZI R.I.P. (1991) 
BX 16 TZI R.I.P. (1992) 
BX Chic R.I.P. (1992)
Xantia 1.8i 16V sold (1996)
Xantia 1.8i 16V R.I.P.(1997)
Xantia 2.0i 16V Break Exclusive sold (1999)
Xsara Picasso 1.8 16v (2000)

Profiel  

PrutsyLJ
> 3000 berichten

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 23 april 2007 12:47 AM
  [ # 524 ]
JanS schreef:

Weetjes en handigheden kun je gewoon beneden komen vragen hoor!!! Evil or Very Mad

Helpende handen niet Laughing

Profiel  

Status Quo
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1542

- AX GT injection ph1
Gepost: 23 april 2007 05:25 PM
  [ # 525 ]

hee suc6 met je reparaties vanmiddag Cool

Profiel