Wat?
En waarom?
Ik een paar oude folders, een logo-sleutelhanger, een XM-Haynes (hopelijk) en misschien een schaalmodel.
Totaal aantal Berichten: 6490
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Ik twijfel al heel lang over dat XM-boek (ben de titel vergeten), zwarte omslag met XM met geopend achterportier op de voorkant. Ga de XM (serie 1) qua looks steeds meet waarderen (al blijft ze in de diepe donkere schaduw staan van de CX…). Dus dat is een potentiele aanschaf. Verder…? Misschien een mooie chromen kentekenplaathouder voor achter en ongetwijfeld een veel te duur miniatuurtje… De collectie moet toch weer eens worden aangevuld.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
- Kofferbakdeksel rubber
- Zonneklep links (zit nu een rechtse op met spiegeltje)
- Nieuwe achterlichten (als ze niet te duur zijn)
- Gele koplampen
Dus een aantal kleine dingetjes, ben benieuwd of het nog enigszins te betalen is
“Life is what happens to you while you’re busy making other plans”
Citroen C5 SX 2.0 HDI BVA6 Estate Blanc Banguise
Toyota Landcruiser 4.5 GXL automaat
Een setje morettes van een mede-forumlid,
Het 1/43 Norev schaalmodel van de xm v6.24
Leuke goodies die ik daar wel zie liggen… Laatste keer kwam ik ook geld tekort ops:
Xsara_Coupe
Xsara_Coupe schreef:Laatste keer kwam ik ook geld tekort ops:
Xsara_Coupe
Het boeit ook nooit hoeveel geld je meebrengt, je komt altijd geld tekort.
Ik was in elk geval van plan een verse Citroen overall te scoren. Verder: compressietester of stroboscoop zou leuk zijn. Of misschien een goeie newtonmetertang.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ik denk dat ik de knip weer gewoon op een klein kiertje zet. Over het algemeen zijn de stands daar niet echt goedkoop, en de dingen die ik nodig heb zullen, zoals ik vaker heb ondervonden, via de reguliere kanalen wel weer goedkoper zijn.
Vorig jaar was een reservewiel-luik voor de HY 50% duurder op CM tov de club-prijs, en het waren de zelfden…
Ik hoop dat ik een mooie overall kan vinden oid
Paar oude folders van de BX zijn opzich ook niet verkeerd AX zou ik ook wel willen.
Ik denk dat ik ook ga kijken naar een t-shirt met een mooie zwever erop.
Pet hoef ik niet (ben niet zo’n pettenman)
Ik ben ook nog op zoek naar boeken over het hp veersysteem.
Weet iemand trouwens waar ik die boeken over het allereerste systeem kan vinden op internet?
Brochures en Interessante boeken
Totaal aantal Berichten: 278
- C3 Pluriel C3 Pluriel
Ik hoop wat leuke onderdelen te scoren van de GS. Het valt trouwens wel tegen om altijd de onderdelen te vinden.
———————————————————
http://www.yedema.dds.nl/
Vinden jullie de spullen op Citromobile trouwens duur?
Matthijs2006 schreef:Vinden jullie de spullen op Citromobile trouwens duur?
vaak is het wel duur maar het ligt er ook aan wat je koop
informatie evt. voor mijn presentatie over het hydropneumatisch veersysteem als ik die presentatie dan nog niet heb gehouden.
Een verse overall inderdaad, de mijne is inmiddels te klein geworden door het wassen…
Een nieuwe BX gti poster?
Setje witte bumpers?
In ieder geval hoop ik weer veel mensen te zien en veen Citroens te zien!
Emiel
Totaal aantal Berichten: 777
- 2CV 2cv6 Spécial
- Berlingo 1.6 Tonic
En jullie gaan natuurlijk even bij mij langskomen, ik sta er weer met mijn lino’s (http://www.eatmyrust.nl) net als vorig jaar!
Kees-Jan Smit schreef:En jullie gaan natuurlijk even bij mij langskomen, ik sta er weer met mijn lino’s (http://www.eatmyrust.nl) net als vorig jaar!
Strakke dingen.