Totaal aantal Berichten: 1613
Geregistreerd: 04-12-2003
- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
worb80 schreef:Wat blijkt: de NIEUW brandstofpomp werkt niet of het stamgetje in de
motor die deze brandstofpomp aanslingert is kapot.De ANWB-meneer heeft Dees naar Citroëngarage Rob Huijben gebracht.
Dat wordt dus meteen een flinke kostenpost
Welnee, lijkt me garantie! Bovendien weinig werk en kosten.
Totaal aantal Berichten: 25593
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Dat stangetje leunt rechtstreeks op je nokkenas dus die kan eigenlijkniet kapot.
brandstof pompen blijven nog wel eens ‘hangen’.
Haal em eraf en kijk of ie uit elkaar kan. anders op de sloop eentje halen. Twee boujes M7… klaar.
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 1613
Geregistreerd: 04-12-2003
- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
Op een ander forum is hij er achter gekomen dat het wel eens een gescheurde brandstofleiding kan zijn, de pomp is nieuw namelijk.
of ie de bezine pomp het doet, gewoon ff de bezine slang eraf trekken op de carb en iemand anders laten starten. Bezine moet dan om je orne vliegen.
Probleem met verzuipen kan ook de vlotter stand zijn, als ie te laag staat krijg je eend alleen maar door juist veel te pompen met een koude start.
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Mehari plage 1986
Vanclee mungo 1980
Het probleem is al lang opgelost hoor. Het stukje benzineslang bovenop de benzinetank was gescheurd.
Deze eend staat trouwens nu te koop voor € 550 !!
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX