Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Laat ik ook maar weer eens een topic openen. Afgleopen dinsdag ben ik naar de Autorai geweest. Ik ben zelfs nog gespot door Menno.
Voor de zoveelste keer alweer naar de Rai, maar het blijft leuk. Altijd is er wel weer wat bijzonders te zien. Deze keer bij Carros een paar fraaie klassiekers, tja het oude spul blijft toch trekken. Waar ik me deze keer wel over verbaasde was het hoge aantal beursbabes op de Rai. Het mannelijk deel van de bevolking kwam ogen (en kwijl ) te kort. Ik heb dus maar eens wat mensen op de foto gezet. De autofoto’s volgen nog wel.
Iemand anders nog leuk werk gefotografeerd op de Rai?
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Niemand foto’s van mijn (onze) trots, de Formula Student wagen van Delft?
Xsara_Coupe
- Ami Super
Xsara_Coupe schreef:Niemand foto’s van mijn (onze) trots, de Formula Student wagen van Delft?
Xsara_Coupe
Ik kan me niet herinneren dat ik die gezien heb. ops:
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 278
- C3 Pluriel C3 Pluriel
Je was er zeker met de Ladies day?! Het was er zo te zien niet zo druk.
———————————————————
http://www.yedema.dds.nl/
- Ami Super
wyedema schreef:Je was er zeker met de Ladies day?! Het was er zo te zien niet zo druk.
Idd ja, maar daar heb ik op de beursbabes na weinig van gemerkt. Ik ga alstijd aan het eind van de middag en dan tot een uur of 21.30. Qua drukte is dat altijd goed te doen.
Patrick
Totaal aantal Berichten: 7801
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Ik ben er ook geweest dinsdag. Heb je mij niet gespot met mijn megacamera? Helaas ken ikzelf maar weinig forumbezoekers van gezicht..
Ik zal snel mijn flickr account weer activeren en wat mooie plaatjes online gooien. Heb er zo’n 500 geschoten.. ops:
Doneer, zo blijven we draaien!
Ben vanavond even wezen kijken. Het was gelukkig niet al te druk, al is het zoals altijd bij de bijzondere stands (Spyker, Aston Martin en dat soort) moeilijk om iets van de auto’s te zien, bij Suzuki en Daihatsu daarintegen kon je op je dooie gemak alles bekijken en uitproberen…
Wat ik eigenlijk het leukste vond om te zien, was de Renault Clio Grand Tour, een verlengde driedeurs Clio met dus een grotere bagageruimte. De contouren deden in de verte ook wel wat denken aan de Volvo C30. Lijkt me toch een erg leuke en praktische auto, die Clio. C30 is ook leuk maar verre van praktisch.
Natuurlijk ook de C-Metisse van dichtbij bekeken en daarover was ik blij verrast. Op de foto’s vond ik het een typisch prototype dat wel laat zien wat de ontwerpers allemaal in huis hebben, maar praktisch niet haalbaar is. Na vanavond ben ik er van overtuigd dat dit een zeer haalbaar concept is, laat maar op de weg komen. Bij de Renault Nepta had ik precies het tegenovergestelde. Dat vond ik eerst een realistisch concept, maar zie er nu weinig meer in.
Ook nog even een leuk C-Metisse showtje meegepikt met een zeer acrobatisch danseresje. Erg indrukwekkend.
Om een lang verhaal kort te maken: geslaagde avond.
Ik ben gisteren geweest. Heerlijke dag gehad. We zijn echt van ‘s morgens 11:00 tot ‘s avonds 21:15 bezig geweest. Echt heel erg van genoten. Binnen gekomen tegenover de C-Metisse, wat ik toch wel een hele mooie auto vind. Direct gaan produceren. Daarna rustig rond gelopen om wat proto’s te bekijken en om de afgesloten stands af te gaan. Het was werkelijk geweldig. De R8 bij Audi achter de stand is veel mooier dan de zwarte ervoor. Wel een hele aparte zit. Niet echt een sportwagen naar mijn gevoel. Maar rijden zegt natuurlijk meer. Daarna de 911 uitgebreid bekeken, langs Maserati voor de nieuwe GT (nog maar 2 handgebouwde exemplaren), langs Aston Martin voor de V8 en de DB9. Wat een auto’s dat ziet er echt uit om op te vreten. De Jaguar viel me eigenlijk tegen. Hij is wel mooi, maar voor dat geld valt er meer te winkelen. En ga zo maar door. Uitnodigingen etc. zijn een genot voor een bezoek aan de RAI. Het viel me ineens op hoe druk het eigenlijk was toen we bij de 8C stonden bij Alfa Romeo. Dan staan er ineens allerlei andere mensen ook bij de auto.
Hoogtepunt van de dag? Moeilijk. Jezelf nestelen achter het stuur van de Bugatti Veyron? De deur dichttrekken van de Murcielago roadster? Uitgebreide uitleg krijgen bij Spyker? Rustig de nieuwe pre productie Donkervoort GT bekijken? Of door een heel enthousiaste Van der Kooi uitgelegd krijgen dat je je vingers kunt breken bij het schakelen in de TVR.
Ach, al met al gewoon een geweldige dag. Veel leuke gesprekken gehad en heel, heeeeel veel fantastische auto’s ervaren.
Nu: Citroën Jumpy dub. cab. 180 EAT6, BMW R1150GS
Citroëns gehad: C5 2.0 16V automaat LPG, XM Turbo D12 Break, 1994, BX TGD 1991, BX GTi 1992, BX TGD 1994
Projecten: Alfa 33 QV - 1991
Gelijk maar even de daad bij het woord gevoegd..
Hier dus: http://www.flickr.com/photos/digidaan/sets/72157600049767585/
Totaal aantal Berichten: 1724
- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C8 3.0 V6
DigiDaan schreef:Gelijk maar even de daad bij het woord gevoegd..
mn complimenten voor de foto´s
Citroen U23.35 1964, Citroen Ami 6 Break 1965, Citroen Acadyana 1984, Citroen 2Cv6 Club 1987,Citroen AX 1,4 4x41996, Citroen C8 V6 Exclusive 2003, Citroen Mehari 1978, Citroen 2CV 1959, Citroen Visa GTi 115
- Ami Super
Fraai materiaal geschoten! Ziet er goed uit. Je hebt ook gewoon de babes op de korrel genomen, ach de meiskes staan er ook klaar voor tenslotte. jammer dat ik je niet ben tegen gekomen trouwens.
Wat voor flitser heb je gebruikt? Ik ben aan het rondneuzen voor een neiuwe camera, en een apart flitser geeft wel prima resultaat, maar om dat “ding” steeds mee te slepen is ook maar weer zo wat.
Patrick
oldenhage schreef:DigiDaan schreef:Gelijk maar even de daad bij het woord gevoegd..
mn complimenten voor de foto´s
Dank je
Vind het ook erg leuk ze met zoveel mogelijk mensen te delen
hogervp schreef:Fraai materiaal geschoten! Ziet er goed uit. Je hebt ook gewoon de babes op de korrel genomen, ach de meiskes staan er ook klaar voor tenslotte. jammer dat ik je niet ben tegen gekomen trouwens.
Wat voor flitser heb je gebruikt? Ik ben aan het rondneuzen voor een neiuwe camera, en een apart flitser geeft wel prima resultaat, maar om dat “ding” steeds mee te slepen is ook maar weer zo wat.Patrick
Ja die meiden die worden voor hun looks gevraagd.. en ik heb als weekendfotograaf niet zoveel moeite dat vast te leggen
Ik gebruik een Canon Speedlite 430 EX met Lumiquest Ultrabounce diffusor. Werkt prima samen met de 350 (die overigens op de nominatielijst staat vervangen te worden voor de 40d maar dat moet eerst budgettechnisch geregeld worden).. De meeste van de foto’s zijn trouwens zonder flits genomen, aangezien de auto’s eigenlijk al prima zijn uitgelicht.
En ja, ik ben er aan gewend met tas plus lenzen en camera rond te zeulen. Voordeel is ook dat je vrijwel meteen de exclusievere stands op mag
- Ami Super
Ik vergelijk net nog mijn eigen foto’s met die van jou, maar het verschil is erg groot. Op mijn foto’s zie je veel reflectie van het kunstlicht in de Rai. Een goede camera met goede flitser maakt het verschil!
Patrick
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
ik weet niet tot waneer de rai is.. maar ik heb nog 2 gratis kaarten liggen voor de liefhebber..
erik wijngaarden schreef:ik weet niet tot waneer de rai is.. maar ik heb nog 2 gratis kaarten liggen voor de liefhebber..
Tot en met maandag. Dus wie in het weekend nog over de koppen wil lopen…
Maar er staat wel mooi spul.
Nu: Citroën Jumpy dub. cab. 180 EAT6, BMW R1150GS
Citroëns gehad: C5 2.0 16V automaat LPG, XM Turbo D12 Break, 1994, BX TGD 1991, BX GTi 1992, BX TGD 1994
Projecten: Alfa 33 QV - 1991