Totaal aantal Berichten: 2948
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Geen probleem zolang ze niet de overhand nemen en Citroen gerelateerd zijn.
Ik heb wel een hekel aan al die allehande drukke en verspringende reclames en pop ups, bijvoorbeeld: Telefoons, pension, lifestile, penisvergroters enz. enz.
Dus als het zo blijft .............
Ik heb wel een hekel aan al die drukke en verspringende reclames en pop ups.
Zeg ik dus met mijn avatar
Beetje vreemde regel die eronder staat he:
www.citroen-forum.nl schreef:de opbrengsten van deze advertenties worden gebruikt voor meetings e.d.
aan de andere kant, ik weet even niets beters te verzinnen
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
volgens de regelementen van GOOGLE adsense mag ik het niet hebben over de reeds gegenereerde inkomsten.
maar ik kan wel melden dat er altijd meer bij mag !!
ik mag ook niet zeggen dat jullie op die banners moeten klikken
erik wijngaarden schreef:ik mag ook niet zeggen dat jullie op die banners moeten klikken
Heel goed van je dat je dit niet gedaan hebt
erik wijngaarden schreef:volgens de regelementen van GOOGLE adsense mag ik het niet hebben over de reeds gegenereerde inkomsten.
maar ik kan wel melden dat er altijd meer bij mag !!ik mag ook niet zeggen dat jullie op die banners moeten klikken
dan zeg je toch dagt “we” minimaal €xxx,xx aan geld willen hebben en dat “we” om aan dat bedrag te komen nog €xx,xx nodig hebben
ik zie dat er 1 bijgekomen is, nl. Adhearus…
Lekker op dreef Erik?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Van Pop-Ups absoluut geen last; Google als zoekmachine is standaard ingesteld en blokkeert alle pop-ups; inloggen moet ik iedere keer weer maar dat is geen probleem (gewoon dubbelklikken bij “inloggen” en de login-naam selecteren die ik hier gebruik); helemaal niet storend die banner onderaan de pagina en elke cent die zo binnenkomt is mooi meegenomen; ik ga maar weer eens klikken
Oh en je zou er ook onder kunnen zetten:
De opbrengsten van deze banner worden gebruikt ter ondersteuning van het Citro-fundamentalisme.
Citroën XM-V6 (1990) - Citroën Xantia Break-1.9TD (1998) - Fiat Ducato LMC-camper (1987) - Jaguar XJ6L (1974) Jaguar XJ6-S3 (1985)- Jaguar X40 (1990) - Jaguar X40 (1993) - Jaguar XJ8 (2000) - Jaguar S-type (2004) - Lancia Flavia 2000i-coupé (1970) - Renault Fuego 2.0-automatic (1983)
- ID/DS D-Super
http://citroen-forum.nl/forum balance.htm
een klein financieel overzicht.
- ID/DS D-Super
Simpele Ziel schreef:ik zie dat er 1 bijgekomen is, nl. Adhearus…
Lekker op dreef Erik?
ik wil het even vergelijken met de google banner. kijken of ie meer minder inkomsten genereerd.
die euro’s bij google,
moeten we die optellen bij de dollars om het totaal te krijgen?
of is dat de “vertaling” van de dollars?
- ID/DS D-Super
omrekening van de dollars
erik wijngaarden schreef:http://citroen-forum.nl/forum balance.htm
een klein financieel overzicht.
Nog 10 pleuro`s erbij en we hebben weer een meeting
Citroën XM-V6 (1990) - Citroën Xantia Break-1.9TD (1998) - Fiat Ducato LMC-camper (1987) - Jaguar XJ6L (1974) Jaguar XJ6-S3 (1985)- Jaguar X40 (1990) - Jaguar X40 (1993) - Jaguar XJ8 (2000) - Jaguar S-type (2004) - Lancia Flavia 2000i-coupé (1970) - Renault Fuego 2.0-automatic (1983)
maak er maar 100 van, die balance staat in de min….(min staat erachter ipv ervoor…. )
- ID/DS D-Super
ik vraag me af wat de meeste mensen zien als ze op de onderste adhearus advertentie drukken? ik kom zelf namelijk steevast op de adhearus site terecht met de mededeling dat deze klik me niets heeft opgeleverd.
Totaal aantal Berichten: 389
- Xantia 2.0 HDi
- Visa 11RE
ik vraag me af wat de meeste mensen zien als ze op de onderste adhearus advertentie drukken? ik kom zelf namelijk steevast op de adhearus site terecht met de mededeling dat deze klik me niets heeft opgeleverd.
ik kom met twee keer klikken op een site met kanten tafelkleedjes!!!
of vinden jullie deze mooier???
De realtie met citroëns is me onduidelijk, of er moeten mensen zijn die dit graag op het dashboard willen hebben…
(ex) visa 11 RE(1983), (ex) ZX Break, TurboD (1994) Gris Crepuscule,
(ex) Xsara break Hdi Différence II (2004) Gris Iceland, (ex) Xantia Break Hdi Plus (2001) Gris Fulminator, (ex) C5 berline ph2 2.0 HdiF Gris Fulminator{Ik houd geloof ik van grijs…}
Visa 11 RE (1984) wit
BX 19 Gti (1986)rood
Grand C4 Picasso BlueHdi 120 Business (2015) Blue Kyanos