Totaal aantal Berichten: 2152
- C3 1.4 VTi Exclusive
Weet je of daaraan ligt dan?
Ik ga er even van uit dat mijn accu nog goed is. Wat had jij in gedachten dan?
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Simmetje schreef:In mijn sloper zit een nieuwe accu, nieuw bougiekabels en een nieuwe verdeler…
Matthijs!! Kopen dat setje kan geen kwaad goed om op de plank te hebben liggen. Dan kan het er zaterdag in op geschroeft worden.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
eXpelliarMus schreef:Simmetje schreef:In mijn sloper zit een nieuwe accu, nieuw bougiekabels en een nieuwe verdeler…
Matthijs!! Kopen dat setje kan geen kwaad goed om op de plank te hebben liggen. Dan kan het er zaterdag in op geschroeft worden.
Heb ik echt een nieuwe accu nodig?
Niets wijst er toch op dat mijn huidige accu rot is?
- Xsara Scootertje.
Matthijs2006 schreef:eXpelliarMus schreef:Simmetje schreef:In mijn sloper zit een nieuwe accu, nieuw bougiekabels en een nieuwe verdeler…
Heb ik echt een nieuwe accu nodig?
Niets wijst er toch op dat mijn huidige accu rot is?
Of je haar wel of niet nodig hebt dat setje wat je aan geboden wordt zou ik in jou geval niet laten staan.
Je hebt PB trouwens.
- Xsara Scootertje.
Matthijs2006 schreef:Ik heb net de accu doorgemeten, en die gaf netjes 12,5 V ongeveer.
Als de motor draaide, dan 15 V.Wel gaat het starten steeds iets lastiger…hij start met een steeds lager toerental...en dat moet hij na het starten steeds omhoog corrigeren..
Ook loopt ie alleen de eerste 3 minuten stationair netjes…daarna gaat ie soms heel kleine beetjes inhouden en bokken…maar slaat nooit af…
Ik denk het wel, of de startmotor is aan het dood gaan of een slecht startrelais.Maar eerst zien dan geloven.
- C3 1.4 VTi Exclusive
Matthijs2006 schreef:Je hebt PB trouwens.
Hahaha, welja…
- Xsara Scootertje.
Ries schreef:Matthijs2006 schreef:Je hebt PB trouwens.
Hahaha, welja…
nieuwsgierig aagje.
Ries schreef:Matthijs2006 schreef:Je hebt PB trouwens.
Hahaha, welja…
Jemig Ries…. haha
Niets bijzonders hoor, die PB’s…
Anders kom je ook langs…om naar mijn XM te kijken…
- C3 1.4 VTi Exclusive
Plaats maar eerst eens een paar fotoos, krijg ik al vast een indruk.
eXpelliarMus schreef:Matthijs2006 schreef:Ik heb net de accu doorgemeten, en die gaf netjes 12,5 V ongeveer.
Als de motor draaide, dan 15 V.Wel gaat het starten steeds iets lastiger…hij start met een steeds lager toerental...en dat moet hij na het starten steeds omhoog corrigeren..
Ook loopt ie alleen de eerste 3 minuten stationair netjes…daarna gaat ie soms heel kleine beetjes inhouden en bokken…maar slaat nooit af…
Ik denk het wel, of de startmotor is aan het dood gaan of een slecht startrelais.Maar eerst zien dan geloven.
Die startmotor is ook een raar verhaal….volgens mij vertelde de verkoper zoiets van dat er misschien een verkeerde startmotor in zat, van een nieuwer type XM. Kan dat theoretisch?
Ries schreef:Plaats maar eerst eens een paar fotoos, krijg ik al vast een indruk.
Ik dacht dat je een foto wilde van iets specifieks onder de motorkap….
Totaal aantal Berichten: 820
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF Exclusive
In de mijne zit zowaar ook een nieuwe startmotor….
Domme vragen bestaan niet.
Maar is dat allemaal wel uitwisselbaar, die Serie 1 en Serie 2 onderdelen?