@Xsara_Coupe
Voor hoeveel heb je die V6.24 gekocht eigenlijk, als ik mag vragen?
Jij ook Pb…
2….
Dan ga ik nu ff eigenwijs doen…
Ik heb m’n zx jarenlang in de stalling gehad. Enige rit die gemaakt werd in die tijd was van een apk naar de stalling en een jaar later dezelfde rit weer terug. Radio zat er gewoon in. Ook met spanning voor geheugen.
Knopje omdraaien en starten was het hoor en mijn polen zaten gewoon vast gedurende die tijd.
Het verbaasde me wel overigens moet ik toegeven maar toch…
Voordat een ledje of een radio je accu heeft leeggetrokken… Ik denk eerder dat er ergen sene lekstroom zit.
Een XM heeft volgens mij wel wat meer stiekeme stroomverbruikers… zo kan ik me voorstellen dat de ontvanger van de centrale vergrendeling constant standby staat, en dat er best nog meer systemen zijn die “iets” doen. Zo hoor ik bij mijn XM bij motor uit altijd een hele hoge piep/zoemtoon waarvan ik niet eens wil weten wat ‘t is
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ik heb het zelfde met me 1400
Daar haal ik altijd netjes de accupolen er zelfs af en dan loopt hij zelfs nog langzaam leeg
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Dan is je accu gewoon lek… ligt er na lang stilstaan niet toevallig altijd een plasje stroom onder de auto?
Totaal aantal Berichten: 2152
Geregistreerd: 09-05-2005
- C3 1.4 VTi Exclusive
Xsara_Coupe schreef:Zie pb
En voor Ries: ja, per pb ja Doe t lekker toch
Xsara_Coupe
Hahaha…
Heb je er zo veel voor betaald dan?
Totaal aantal Berichten: 2152
Geregistreerd: 09-05-2005
- C3 1.4 VTi Exclusive
Harm schreef:Dan is je accu gewoon lek… ligt er na lang stilstaan niet toevallig altijd een plasje stroom onder de auto?
Heb ik ook eens een keer gehad, gelukkig had ik nog een doosje bougievonkjes imme kofferbak liggen, kon ik de auto toch starten!
Altijd bij je hebben dus.
Harm schreef:Dan ga ik nu ff eigenwijs doen…
Ik heb m’n zx jarenlang in de stalling gehad. Enige rit die gemaakt werd in die tijd was van een apk naar de stalling en een jaar later dezelfde rit weer terug. Radio zat er gewoon in. Ook met spanning voor geheugen.
Knopje omdraaien en starten was het hoor en mijn polen zaten gewoon vast gedurende die tijd.
Het verbaasde me wel overigens moet ik toegeven maar toch…
Voordat een ledje of een radio je accu heeft leeggetrokken… Ik denk eerder dat er ergen sene lekstroom zit.
Een XM heeft volgens mij wel wat meer stiekeme stroomverbruikers… zo kan ik me voorstellen dat de ontvanger van de centrale vergrendeling constant standby staat, en dat er best nog meer systemen zijn die “iets” doen. Zo hoor ik bij mijn XM bij motor uit altijd een hele hoge piep/zoemtoon waarvan ik niet eens wil weten wat ‘t is
gelukkig, dus ik ben niet de enige die zeer selectief dingen wel en niet wil weten van mijn Xm
Ja, hoe meer je weet hoe ‘t in elkaar zit, hoe minder gerust je erin rijdt…