Even peilen;
Interesse op het forum voor een BX 1.4 van 1989 met slechts 56.000 km op de teller
Kleur donkerrood en uiteraard in nieuwstaat
APK vol jaar
Deze auto komt 2e Paasdag richting Almere en zal zijn weg vinden naar een liefhebber
Niet goedkoop (indicatie op aanvraag)
Foto’s 2e Paasdag
Maar je kunt er maar beter vroeg bij zijn, want waar vind je nog een BX met zo’n lage km stand?
Dus gewoon een 1.4 met beige interieur en excellente staat van onderhoud.
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
we zijn benieuwd…
mijn 1400 moest toen ook 850 euro kosten en die had “al” 80 000 op teller en dat is een gewone grijze basis
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Zo, de 1.4 basis is binnen.
Ik heb veel BX-en gezien en gehad zoals jullie weten, maar dit is verreweg de mooiste, de nieuwste en de fijnste om te rijden.
Komt rechtstreeks, met een kleine omweg, van de eerste bejaarde eigenaar. Altijd binnen gestaan en in onderhoud geweest bij de dealer ergens in noord Groningen. En dat is hem/haar aan te zien.
Kijk vooral naar het interieur, schitterend beige/bruin is de kleur. alhoewel op de foto niet goed te zien, maar het licht wordt buiten al wat minder. In ieder geval vind ik het prachtig, die combinatie van beige met bordeaux. Werkelijk in nieuwstaat van binnen, asbak nooit gebruikt, aansteker nooit gebruikt, achterbank nooit op gezeten….
Buitenkant heeft1 miniminikrasje op ra spatbord en de bumpers worden wat vaal, maar ja….1989
Staat op dikke 145 bandjes, met helaas foute wieldoppen, origineel is zonder wieldoppen maar alleen afdekkapjes in het midden. Die zitten er waarschijnlijk gewoon onder, kijk morgen wel even.
En het mooiste is natuurlijk de kmstand, let op: 56700!!!
Kortom, wil je een nieuwe BX rijden, met 4 bak en super comfort, dan is dit je kans.
APK tot medio juni maar sinds vorige APK slechts 2000 km gereden en toen was er natuurlijk niks aan de hand.
Zo meenemen vraagprijs van 1350 euro
Met nieuwe APK 1500 euro
Dit vind je nooit meer!
Mooi ding zeg! Is het nou een BX 14 carburateur met pulsairsysteem?
Bizar dat de kleurcode ondersteboven is afgedrukt!!
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Mooi ding zeg! Is het nou een BX 14 carburateur met pulsairsysteem? yep
Maandagochtendwerkje denk ik
Dat is toch niet die “BX van opa” die voor €250,- op Marktplaats stond, of wel?
Totaal aantal Berichten: 9068
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Nee, dit is niet de BX van opa. die zag er volgens mij wat uitgeleefder uit door zijn ‘kleinzoon?’ die was wat minder netjes dan deze. Persoonlijk hoe ik totaal niet van dat beige, vooral dat dashboard! bah! niet mijn keuze! maar voor de rest mooie auto!
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
jaco schreef:Dat is toch niet die “BX van opa” die voor €250,- op Marktplaats stond, of wel?
Je ziet toch wel verschil tussen de BX van Opa en deze hoop ik?
Anders moet je even bellen of de bril van Opa ook te koop is
Haha. Ik heb die BX van opa ruim een week terug voor het laatst gezien op MP en ik heb ‘m ook niet zo grondig bekeken. Jouw verhaal deed mij een beetje denken aan de BX van opa en de kleur is ook dezelfde, vandaar.
Over deze kan ik alleen maar zeggen dat hij er prachtig uitziet en het bruine interieur vind ik helemaal geweldig. En dan die achterbank.
Prachtige wagen die ik zo zou willen hebben, ware het dat ik niet op zoek ben naar een BX.
Overigens: die bril van opa was niet sterk genoeg voor mij, maar z’n hoortoestellen heb ik al wel.
wat een vreselijk mooie WITTE BX op de achtergrond…..., nieuw???
BX Deauville, 1994, Diesel, 301000 km…. RIP..
BX TRD Turbo,1989, 119000 km nu 134000, verkocht
BX 16TRS Automatic, 1986, 192000 km…,verkocht
XM D12Turbo, 1997, 384000…...1-2009, 465000 verkocht
XM 2.1TD, 1997, 321000….....354000 te koop
XBXG schreef:Mooi ding zeg! Is het nou een BX 14 carburateur met pulsairsysteem?
Ja, helemaal hetzelfde als de rode berline op LPG.
Idd, Franse slag…
Ich bin ein Breaker