ik heb er nog wel enkele, maar demonteer het ding en las het dicht met wat 5mm dik plaatstaal en co 2.
kan geen kwaad en werkt perfect.
en las je hem koopt check ff links en rechts achterin de wielkasten en vanuit de kofferbak , de subframe ophangpunten willen nogal eens wegrotten.
dorpels zijn ook roestgevoelig.
draagarmen voor (onderste) willen nogal eens de silentcups uitlopen, dan word het rammelrijden op klinkerwegen ed.
verder zijn olielekkage’s eerder regel dan uitzondering, en om de 100,000 km is een nieuw motorpakkingset nodig (in de regel uitzonderingen daargelaten) .
mvgr wupke: de enige echte GS/A specialist in NL..
Bedankt zeg, ik ga gelijk vanmiddag kijken!\
heeft een X1 een PRN dashboard?
Groetn Joao
Met vriendelijke groeten!
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
kreazyV8wuppo schreef:
mvgr wupke: de enige echte GS/A specialist in NL..
Jij durft….
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
princejoao schreef:Bedankt zeg, ik ga gelijk vanmiddag kijken!\
heeft een X1 een PRN dashboard?
Groetn Joao
Wat versta je onder een PRN dashboard ?
PRN = Pluie Route Nuit
Regen Wegen Nacht.
Het dashbord met de sattelietbediening.
De originele Citroën benaming voor de sattelieten! Dat je dat niet weet
Met vriendelijke groeten!
citro-power schreef:kreazyV8wuppo schreef:
mvgr wupke: de enige echte GS/A specialist in NL..
Jij durft….
if you have the Cohone’s, show them, if not stay at home ,and hide in the closet
greets van wupke:the one and onley GS/A specialist in the Netherlands..
Totaal aantal Berichten: 1154
Geregistreerd: 28-01-2007
- C5 2.0 16v Comfort
De uitlaat spruitstukken,tja dat vebaasd me niets.
Een behoorlijke klus omdat ze links en rechts onder de motor hangen kun je er niet bij zonder het front te demonteren.
Je kunt er wel makkelijker bij door het plaatwerk onder de bumper open te zagen en als de klus klaar is dicht te lassen (hechten).
Klaas
Met z’n vieren in je Eendje.
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
princejoao schreef:PRN = Pluie Route Nuit
Regen Wegen Nacht.Het dashbord met de sattelietbediening.
De originele Citroën benaming voor de sattelieten! Dat je dat niet weet
Nee , nooit van gehoord.
Maar in alle GSA’s zit een satteliet bedient dashboard in.
Kornstra schreef:De uitlaat spruitstukken,tja dat vebaasd me niets.
Een behoorlijke klus omdat ze links en rechts onder de motor hangen kun je er niet bij zonder het front te demonteren.
Je kunt er wel makkelijker bij door het plaatwerk onder de bumper open te zagen en als de klus klaar is dicht te lassen (hechten).
Klaas
geen manier van werken dus,, jou voorstel is imo gelijk aan kanibalisme op een klasieker..
brr kmot er niet aan denken om zo te moeten werken om mn geld te verdienen..
no greets no respect :wupke
Totaal aantal Berichten: 1154
Geregistreerd: 28-01-2007
- C5 2.0 16v Comfort
Als je het netjes doet is dit absoluut geen kanibalisme,je zou echt onder de auto moeten gaan liggen om het te zien.
Maar het kan ook anders,ook dat vertel ik in mijn posting kreazydinges.
no greets no respect terug
Klaas
Met z’n vieren in je Eendje.
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Als je een beetje handig bent dan kun je in een half uur de gehele voorkant van een GSA afdraaien. Voorwaarde is wel dat alles gangbaar is.
Dan ga je toch niet een slijptol pakken en er een stuk uitzagen ??
citro-power schreef:Als je een beetje handig bent dan kun je in een half uur de gehele voorkant van een GSA afdraaien. Voorwaarde is wel dat alles gangbaar is.
Dan ga je toch niet een slijptol pakken en er een stuk uitzagen ??
mvgr wupke:die dit wel weet te waarderen,,beter goe gemaakt dan half gekloot…
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
kreazyV8wuppo schreef:
mvgr wupke:die dit wel weet te waarderen,,beter goe gemaakt dan half gekloot…
Ik snap dat gekloot aan een GS/A ook niet.
Het zijn misschien ook niet de meest sleutel vriendelijke auto’s maar hoe sommige iets “oplossen”.......
Kom het helaas nog veel tegen , niet alleen met GS/A , ook met andere klassiekers van het merk.
Totaal aantal Berichten: 1154
Geregistreerd: 28-01-2007
- C5 2.0 16v Comfort
Ik geef alleen maar aan dat er meerdere mogelijkheden zijn om de klus te klaren.
Ieder moet voor zichzelf maar uitmaken wat hij/zij het beste vind.
Klaas
Met z’n vieren in je Eendje.
citro-power schreef:
Ik snap dat gekloot aan een GS/A ook niet.
Het zijn misschien ook niet de meest sleutel vriendelijke auto’s maar hoe sommige iets “oplossen”.......
ik snap er ook niks van, je zou eens een 2,5 liter turbodiesel uit een cx gaan peuteren, dan zeur je niet meer over dat 1.3 blokje uit die gs/a tillen, dan lach je alleen maar omdat je ineens zeeën van ruimte hebt bij die gs/a (relatief dan he)
CX GTi Turbo 2 - All Black