Totaal aantal Berichten: 4870
Geregistreerd: 13-08-2006
- Xsara Scootertje.
Kan iemand mij vertellen waar de gaspedaal sensor (type2) zich schuil houdt? Ik wil kijken of hij nog oké is.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Trek je schoen uit, sok ook en check even, er zitten er 5 naast elkaar. Je moet de grootste hebben.
Magical box specialist! Read-out and reset your computer yourself!
Totaal aantal Berichten: 4870
Geregistreerd: 13-08-2006
- Xsara Scootertje.
malle pietje schreef:Trek je schoen uit, sok ook en check even, er zitten er 5 naast elkaar. Je moet de grootste hebben.
Ja oké maar waar dan?
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003
- C5 V6 Exclusive BVM5
Re: Gaspedaal sensor?
eXpelliarMus schreef:Kan iemand mij vertellen waar de gaspedaal sensor (type2) zich schuil houdt? Ik wil kijken of hij nog oké is.
Kan je niks aan zien, volg je gaspedaal en je ziet ‘m vanzelf zitten. Als je er een probleem mee hebt, dan staat ‘ie continu in de sport-stand. De goedkoopste oplossing is mechanisch ontkoppelen, want als je hem elektrisch loskoppeld, staat ‘ie ook continu in de sportstand
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Totaal aantal Berichten: 4870
Geregistreerd: 13-08-2006
- Xsara Scootertje.
Re: Gaspedaal sensor?
Willem schreef:eXpelliarMus schreef:Kan iemand mij vertellen waar de gaspedaal sensor (type2) zich schuil houdt? Ik wil kijken of hij nog oké is.
Kan je niks aan zien, volg je gaspedaal en je ziet ‘m vanzelf zitten. Als je er een probleem mee hebt, dan staat ‘ie continu in de sport-stand. De goedkoopste oplossing is mechanisch ontkoppelen, want als je hem elektrisch loskoppeld, staat ‘ie ook continu in de sportstand
Willem ik ben een beetje"blond” wat bedoelje met mechanicsch ontkoppelen en elektriesch ontkoppelen?
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003
- C5 V6 Exclusive BVM5
stangetje losmaken of stekker losmaken.
De sensor is een potmetertje dmv een hefboompje aan het gaspedaal vaszit
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Totaal aantal Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-10-2005
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
ok, dus het stangetje moet eruit en het stekkertje lekker laten zitten.
Gaat om mijn kar namelijk. Het lijkt er namelijk op dat ie elke keer als ik gasgeef ( ook een klein beetje ) in de sportstand schiet en er dan pas weer uitkomt als ik gas loslaat. Hoewel het vandaag weer heel soepel leek te gaan…
je moet hem gewoon werkend krijgen, anders ligt je kont op straat zodra je gas geeft.
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Totaal aantal Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-10-2005
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
eerst ff schoonmaken dus en als dat niet werkt een slopertje zoeken die het wel doet.
En ik doelde op je grote teen, maar dat terzijde
Magical box specialist! Read-out and reset your computer yourself!
Totaal aantal Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-10-2005
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
ik gebruik altijd mijn hak… kan ik harder mee trappen, hoewel plankgas redelijk zinloos is ...
zo’n 16vtje met automaat in een break gaat niet heul van harte
Totaal aantal Berichten: 4870
Geregistreerd: 13-08-2006
- Xsara Scootertje.
Mooi ook weer geregeld.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
mij is verteld dat het hóórt, dat ie in de sport schiet bij het gasgeven…
ander ga je met je trekhaak over de grond, bij wijze van spreken…
net zoiets als dat ie in sport schiet als je de deur opent…
toch moet ik eens op zoek naar die normaal/sportstand-radiofrequentie….
ander ga je met je trekhaak over de grond, bij wijze van spreken…
Dat krijg je met een 2.0i 8v niet voor elkaar, mischien met een V6….
toch moet ik eens op zoek naar die normaal/sportstand-radiofrequentie….
Bij een serie 1 kun je heel eenvoudig een controleledje aansluiten, zie
groet, Jan
XM 2.0i Ambiance, 1991, dagelijkse auto, afgebrand
2CV6, 1982, restauratie klaar, verkocht!
ID20, 1970, hopelijk eeuwigdurend rijdend project. Dagelijkse auto, wil nooit meer iets anders
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
JanO schreef:ander ga je met je trekhaak over de grond, bij wijze van spreken…
Dat krijg je met een 2.0i 8v niet voor elkaar, mischien met een V6….
toch moet ik eens op zoek naar die normaal/sportstand-radiofrequentie….
Bij een serie 1 kun je heel eenvoudig een controleledje aansluiten, zie
groet, Jan
mooi werk dat ledje!
(“reparaties” is nog leeg…? )
(“reparaties” is nog leeg…? )
Die lijst groeit sneller dan ik kan typen…
XM 2.0i Ambiance, 1991, dagelijkse auto, afgebrand
2CV6, 1982, restauratie klaar, verkocht!
ID20, 1970, hopelijk eeuwigdurend rijdend project. Dagelijkse auto, wil nooit meer iets anders