Totaal aantal Berichten: 6330
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Bezoek Nationaal Automobielmuseum Raamsdonksveer & ALV
Een afwisselende dag in het zuiden van het land. Het voorjaarsevenement is gecombineerd met de algemene ledenvergadering.
We starten de dag op de parkeerplaats van AC Restaurant Meerkerk, een uitstekend bereikbaar verzamelpunt aan de A27. Een routebeschrijving staat op de clubsite . We verzamelen op de parkeerplaats om 10:00.
Om 10:30 vertrekken we in groepjes voor een korte rit die ons door de prachtige Biesbosch zal voeren met als eindbestemming het Nationaal Automobielmuseum te Raamsdonksveer, ook bekend als de Louwman Collection. Daar kan worden genoten van een lunch met luxe broodjes.
Om 12:15 begint de Algemene Ledenvergadering in een zaal in het Nationaal Automobielmuseum, deze zal tot circa 13:30 duren. U kunt vervolgens tot 17:00 ronddolen in het 12.000 vierkante meter grote complex vol met klassieke auto’s. Van Bugatti, Spyker, Isotta-Fraschini tot Hispano-Suiza. De Louwman collectie is de oudste privé collectie automobielen ter wereld! Al sinds 1934 wordt het allermooiste op automobiel gebied verzameld. Meer informatie kunt u vinden op http://www.louwmancollection.nl
De normale toegangsprijs voor het automobielmuseum bedraagt 10 euro per persoon, kinderen t/m 4 jaar zijn gratis en kinderen t/m 12 jaar en 65-plussers betalen 7,50. De XM-Club draagt ook haar steentje bij en daarom is de toegangsprijs bij dit bezoek in clubverband lager. De toegangsprijs voor een volwassene bedraagt bij dit bezoek slechts 7 euro, kinderen t/m 12 jaar en 65-plussers betalen slechts 4,50. Kinderen t/m 4 jaar blijven natuurlijk gratis. Tijdens de algemene ledenvergadering wordt u daarnaast 1 consumptie door de club aangeboden.
Omdat het van belang is dat we een goed inzicht hebben in het te verwachten aantal personen is aanmelden in dit geval nodig. Vermeld hierbij met hoeveel personen u wenst te komen en vergeet uw lidmaatschapsnummer niet. Aanmelden kan via het formuliertje op de website.
Met vriendelijke groet,
De evenementencommissie
ops: ops: Gaat zich nu onmiddelijk inschrijven ops: ops:
Ben al sinds januari van plan om lid te worden, en nog heb ik het niet gedaan…
Verdomde tentamens ook…
Benk nog wel welkom, als ik t vanavond nog regel? ops:
Xsara_Coupe
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Hmm, nog niets van mijn aanmelding gehoord…
Daarbij kan ik aankomende zaterdag jammer genoeg niet meer…
Ik wacht rustig af wanneer mijn lidmaatschapspasje binnen komt en dan ben ik volgende meeting zeker present!
Xsara_Coupe
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Jammer, verder nog animo? Morgen sluit de inschrijving echt.
Groet,
L