ja, roep dan even een andere mod om te bezemen… je kan toch een schoonmaker nemen?
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Kost geld.
Schijt aan originaliteit.
dan maar leven met hoe dit draadje op hol slaat. ik laat me niet onbetuigd!
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Het draadje gaat wel erg hard trouwens. Lijkt wel een turbodiesesl die op stoom is.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik heb optie 1 gestemd…lijkt me de beste
Na uitvoerig nadenken en overleg ben ik tot de conclusie gekomen dat ik de BX die bij mij in de garage staat morgen laat ophalen door de plaatselijke autosloper, hij is niet meer te redden, er zit een gat in de zijkant van het motorblok, morgen gaat ie weg.
RIP, sterkte Elmer
Emiel
Die er in rammen en klaar.
Andere problemen ? Nee ? Mooi, gaan we door.
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
mssl schreef:hogervp schreef:Het draadje gaat wel erg hard trouwens. Lijkt wel een turbodiesel die op stoom is.
Net die van jou Wil je nog ruilen tegen mijn 16V?
Neuh, de Xant gaat er zeker niet uit. Die is net helemaal naar mijn smaak qua vering!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
BX19trs schreef:Na uitvoerig nadenken en overleg ben ik tot de conclusie gekomen dat ik de BX die bij mij in de garage staat morgen laat ophalen door de plaatselijke autosloper, hij is niet meer te redden, er zit een gat in de zijkant van het motorblok, morgen gaat ie weg.
RIP, sterkte Elmer
Emiel
Mis ik iets?
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Nee Geintje van Emiel
Maak ik een opmerking over de naam, kijk ik even niet en zijn er drie pagina’s bij gekomen én een poll
Je zou het ook nog kunnen schrijven als Crizélle. En dan daar een typeaanduiding van maken
BX16TGI schreef:Maak ik een opmerking over de naam, kijk ik even niet en zijn er drie pagina’s bij gekomen én een poll
Je zou het ook nog kunnen schrijven als Crizélle. En dan daar een typeaanduiding van maken
ik zou dan Crizèlle doen maar het moet natuurlijk Griselle zijn
BX16TGI schreef:Maak ik een opmerking over de naam, kijk ik even niet en zijn er drie pagina’s bij gekomen én een poll
Klinkt wel net wat chiquer dan “Dommage”. Of Kiezel: van K$dt, Kl&te; of K^l#re Diesel.
Koe Klaxon Kiezel
hel1 schreef:BX16TGI schreef:Maak ik een opmerking over de naam, kijk ik even niet en zijn er drie pagina’s bij gekomen én een poll
Je zou het ook nog kunnen schrijven als Crizélle. En dan daar een typeaanduiding van makenik zou dan Crizèlle doen maar het moet natuurlijk Griselle zijn
In mooie krulletters dan wel…
Ich bin ein Breaker