ja, “chique”
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
hel1 schreef:ja, “chique”
Nou, dat was CHIC, want chique was pruimtabak…
Ich bin ein Breaker
maar, die in krulletters ook?
karel schreef:hel1 schreef:ja, “chique”
Bram schreef:karel schreef:hel1 schreef:ja, “chique”
offtopic:
Hmm, een pruimtabak fetisjist? Moet ik eens in Zweden een doosje “snus” voor je meenemen. Ook iets nicotienerigs om op te sabbelen en wereldbekend in Scandinavie.
Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Als ik ‘t zo zie is tot nu toe overigens een krappe meerderheid voor Criezel.
ik wilde maar protesteren wegens onregelmatigheden bij de stemming, “iets klopt niet, maar wat….”
hel1 schreef:ik wilde maar protesteren wegens onregelmatigheden bij de stemming, “iets klopt niet, maar wat….”
Ja, ik voelde me enigzins onder druk gezet bij het kiezen, en heb niet het gevoel dat er een helemaal vrije keuze was.
Ich bin ein Breaker
karel schreef:hel1 schreef:ik wilde maar protesteren wegens onregelmatigheden bij de stemming, “iets klopt niet, maar wat….”
Ja, ik voelde me enigzins onder druk gezet bij het kiezen, en heb niet het gevoel dat er een helemaal vrije keuze was.
kan hier geen polletje over gemaakt worden? het is toch het fundament van onze samenleving: de democratie
hel1 schreef:karel schreef:hel1 schreef:ik wilde maar protesteren wegens onregelmatigheden bij de stemming, “iets klopt niet, maar wat….”
kan hier geen polletje over gemaakt worden? het is toch het fundament van onze samenleving: de democratie
Maar dan wel met waarnemers. Ik vernam dat Jan Pronk zich verveelde?
Ich bin ein Breaker
Hier kunnen jullie verder >> http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?p=365738#365738
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Oei, een mod die ingrijpt in het draadje van een mod. Ik denk dat ik maar de zoveelste donatie ga doen in het klaagtopic.
LE: wat wordt nou de definitieve naam? Wanneer gaan de stembussen sluiten?
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Criezel ! En de stembussen sluiten 1 dag na het maken van de poll (vandaag dus).
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:Criezel ! En de stembussen sluiten 1 dag na het maken van de poll (vandaag dus).
Dus, omdat ik het te laat heb gezien kan ik niet meer stemmen.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Goed gezien
Schijt aan originaliteit.