Nu de cx athena uit 1980 verkocht is, een superwagen maar te eenzijdig een luxebak voor mijn gevoel, kan ik gaan beginnen aan de echte liefde:
2 GSA’s
-1981 Speciale, bleu azurite, uit Frankrijk, Vogezen geimporteerd, op NL kenteken maar nog niet gekeurd, bodem gelast, nog wat plaatwerk en uiterlijkheden te doen, v snaar vervangen/aanspannen
-1984 Pallas, vert chartreuse, ook uit Frankrijk, Cote d’Or geimporteerd, eerste keuring gehad. Weinig mis, alleen een frontvleugel vervangen in juiste kleur en V snaar spannen/vervangen.
Ik heb al wat onderdelen besteld, zoals wiellagers, ook heb ik extra velgen en Michelin Zxz banden, pallas wieldoppen en enjoliveurs voor de speciale.
Ze staan allebei in een berging/werkplaats in Den Haag.
De groene wil ik verkopen, sterker nog, hij staat al te koop op dit forum,
de blauwe houd ik zelf, mijn zus wil erin trouwen deze zomer..
Misschien is het leuk, hier een verslag van te maken voor dit forum..
Groetjes,
Niels
foto’s op mijn hyves:http://flapdroldetweede.hyves.nl/album/11043780/citro/tXLX/#
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Aan de foto’s op de Citromarkt te zien heeft het interieur van de groene wat aandacht nodig.
Laat dit nou het groote probleem zijn van de GS/A , de bekleding en interiuer spullen.
Voor de rest wel een mooie uitvoering van de GSA.
Succes met de verkoop.
ja daar heeft u een punt.. nou ja, die groene hoeft niet de schoonheidsprijs te gaan winnen.. waar haal je een dashboardplank voor weinig? volgens mij is dit onmogelijk, dus dat laat ik maar even zitten.. eerst belangrijker zaken
Zo, de gsa pallas is flink geript.. het wordt de donorauto..
Weet iemand hoe je handig t stuur eruit krijgt?
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Onder het dashboard een afdek kapje eraf draaien en dan zie je een boutje/ moertje zitten halverwege de stuurstang.
Als je die losdraait en eruit trekt haal je het stuur er zo uit.
Bobine, dynamo, carberateur en luchtfilter eruit, veerbollen
4 deuren plus achterklep, achterrampjes,
verlichting, dak/raamlijstjes
demper
3 goede vlgen plus wielen
bumpers
dashboard en satelieten
flinke sloperatie geweest..