2 van de 2
 < Vorige 1 2

Citroen verhuur
WYD
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2559

Gepost: 05 december 2004 12:16 AM
  [ # 16 ]
Bram schreef:
erik wijngaarden schreef:

omdat er geen tijd was voor omtrekkende bewegingen zit ik nu tegen een nagel nieuwe mondeo aan te kijken…..

Da’s altijd nog *beter* dan in een 13 jaar oude Sierra 2.0i CL te rijden, als je geen geschikte citroën kan vinden…..zoals mij precies een jaar geleden overkwam. Surprisedops:
Heb het maar liefst 4 weken volgehouden in dat *ding*......ik kreeg hem kado van Guit-Haarlem, omdat die ZX 1.4i in 3 weken tijd er steeds mee stopte Confused

Overigens…...je kan zeggen van zo’n Dweilbak wat je wilt…...maar wat was dat ding SNEL zeg. Shocked
Was wel HEEL lang geleden dat ik in een achterwiel-aangedreven auto reed Twisted Evil
(1976)

Snel???
Wat rij je nu dan? een eend van voor de oorlog? (met alle respect!)

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 05 december 2004 12:29 AM
  [ # 17 ]
Simpele Ziel schreef:

waarom verwacht je nou weer een jumpy? Rolling Eyes
Die Golf, die is pas Jumpy Wink

Ze krijgt meestal een Jumpy mee.

WYD schreef:

Snel???

Eenden van voor WO2 staan in een museum. Alle 5 (of 6) Wink

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5830

- ID/DS D-Super
Gepost: 05 december 2004 01:00 AM
  [ # 18 ]

ik ben net even een stukje wezen rijden met de mondeo..  ik moest weg, ik doe dit niet voor mijn plezier.

ik zit me te bedenken wat ik allemaal voor een naars over die auto kan zeggen, maar dat is niet echt veel
het is een enorme saaie auto.
de stoelen zijn wat smal voor mijn welgevormde achterwerk.
verder vind ik hem niet uitgesproken bonkerig ofzo dat valt wel mee. de koppeling voelt aan alsof je met een fiat panda 1.0 onderweg bent. ik had liever een automaat gehad, maar die waren er niet.
de mondeo is wel in goede handen bij me, wees niet bang. ik rag hem wel af !
snel is ie best wel ( vergeleken bij mijn 1,5 diesel 106 peugeot ) deed fijn 180 op een binnendoorweggetje in de mist. je moet toch wat om het een beetje spannend te maken in zo’n geestdodende gezinsbak.

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 05 december 2004 04:09 AM
  [ # 19 ]
WYD schreef:

Snel???

Ford Sierra 2.0i CL (bj ‘90)
cilinderinhoud 1998 cm3
max. vermogen 88 kW (120 pk)

max. koppel 171 Nm
brandstofsysteem multipoint injectie

topsnelheid 190 km/h
acceleratie 0-100 km/h 10,0 s
Cool

Dat red ik niet hoor, met m’n ZX 1.9 Dieseltje Mr. Green

Profiel  

Bassman
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1170

Gepost: 05 december 2004 01:43 PM
  [ # 20 ]

deed fijn 180 op een binnendoorweggetje in de mist. je moet toch wat om het een beetje spannend te maken in zo’n geestdodende gezinsbak.

Shocked ...of maak je er dan een gezinsdodende bak van? Rolling Eyes

Hans

Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville

Profiel  

berlingocat
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 38

Gepost: 05 december 2004 04:25 PM
  [ # 21 ]

Wat een lul is voor een hoer is, een Ford voor een boer.
(hoort eigenlijk bij quotes thuis ik weet het)

Niet iedereen die denkt heeft ook gedachten.

Profiel  

405driver
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 8

Gepost: 15 december 2004 07:54 PM
  [ # 22 ]
Bram schreef:

omdat er geen tijd was voor omtrekkende bewegingen zit ik nu tegen een nagel nieuwe mondeo aan te kijken…..

Da’s altijd nog *beter* dan in een 13 jaar oude Sierra 2.0i CL te rijden, als je geen geschikte Citroen kan vinden…..zoals mij precies een jaar geleden overkwam. Surprisedops:
Heb het maar liefst 4 weken volgehouden in dat *ding*......ik kreeg hem kado van Guit-Haarlem, omdat die ZX 1.4i in 3 weken tijd er steeds mee stopte Confused

Overigens…...je kan zeggen van zo’n Dweilbak wat je wilt…...maar wat was dat ding SNEL zeg. Shocked
Was wel HEEL lang geleden dat ik in een achterwiel-aangedreven auto reed Twisted Evil
(1976)

heb je die auto nog, want ik ben opzoek naar zo iets voor een dagje racen Very Happy

Profiel  

Bassman
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1170

Gepost: 15 december 2004 08:10 PM
  [ # 23 ]
405driver schreef:
Bram schreef:

Da’s altijd nog *beter* dan in een 13 jaar oude Sierra 2.0i CL te rijden, als je geen geschikte Citroen kan vinden…..zoals mij precies een jaar geleden overkwam. Surprisedops:

(1976)

heb je die auto nog, want ik ben opzoek naar zo iets voor een dagje racen Very Happy

Ha, ik denk het niet, want Bram heeft de afgelopen 12 maanden ook ongeveer 12 auto’s gehad Wink en die heeft-ie echt niet allemaal bewaard.
(Als-ie wat bewaart is het een BX turbodiesel en niks anders Wink)

Hans

Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook