Mijn V6 heeft 2 van die fijne displaytjes rond het stuur.
De linkse, het matrixscherm, is nogal gaar, ongeveer de helft van de pixels werkt nog.
De rechtse doet ‘t prima, nadat ik er een andere in heb gezet (de oorspronkelijke reageerde niet op de klokinstelknopjes)
Vragen:
- de boordcomputer doet het prima, maar geeft geen actieradius weer. Die functie komt gewoon niet voorbij als je door de functies scrolt.
Komt dat doordat ik de computer van een type 1 heb gebruikt?
- welke zekeringen moet ik omzetten om de taal van het linker display op Nederlands te zetten? Met de halve leesbaarheid zou Nederlands handiger zijn… Staat natuurlijk in het instructieboekje, maar degene die erbij zat is van een type 1. En dat zou best verschillend kunnen zijn natuurlijk.
F4,8,12 zijn voor de taalkeuze.
Welke bij welke taal weet ik niet.
Staat wel ergens op het net… maar waar ook al weer. ?
Sorry meer weet ik niet.
En ja misschien Type 1 computer en Type 2 ivm je
actieradius.
KB
XM 2.0 CT VSX
Als je een kopbout kan vastdraaien, kan je ook een veerbol losdraaien !!!
KlaasBaas schreef:F4,8,12 zijn voor de taalkeuze.
Welke bij welke taal weet ik niet.
Staat wel ergens op het net… maar waar ook al weer. ?Sorry meer weet ik niet.
En ja misschien Type 1 computer en Type 2 ivm je
actieradius.KB
volgens mij stond dit lijst je bij de afbeeldingen op xmnl.yahoo
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Uit het serie 2 instructieboekje:
groet, Jan
XM 2.0i Ambiance, 1991, dagelijkse auto, afgebrand
2CV6, 1982, restauratie klaar, verkocht!
ID20, 1970, hopelijk eeuwigdurend rijdend project. Dagelijkse auto, wil nooit meer iets anders
Zoiets zocht ik, bedankt!
Staat het hele boekje niet toevallig ergens online…?
groet, Jan
XM 2.0i Ambiance, 1991, dagelijkse auto, afgebrand
2CV6, 1982, restauratie klaar, verkocht!
ID20, 1970, hopelijk eeuwigdurend rijdend project. Dagelijkse auto, wil nooit meer iets anders
Helaas, de links werken niet..
... maar als je “lozanne1” in de url verandert in “jlozanne” ineens wel! Danku!
Gisteren heb ik maar weer eens het oorspronkelijke verbruikscomputertje teruggezet. Die bleek dus gewoon te werken… en laat dus wél een actieradius zien.
Meteen ook maar het linkerdisplay gefixed, daar doen nu alle pixels het weer van. Kan ik eindelijk lezen wat ie zegt! De taal instellen blijft raar… met zekering f11 eruit praat ie duits, dus heb ik net zolang zekeringen eruit zitten rukken (van 5A) tot ie Nederlands begon te praten
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_129.jpg)
Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003
- C5 V6 Exclusive BVM5
Dat probleem heb ik ook…....De nr’s uit het boekje komen niet overeen met mijn zekeringkastje, zo is zekering 8 bij mij loos.
Harm, welke heb jij eruit gehaald?
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Ik had eerst zekering 11 eruit gehaald, maar toen praatte ie dus duits. Je moet een van de zekeringen op diezelfde (horizontale) lijn van 5 Ampere eruit halen. ik vermoed dat de vroege type 2’s nog de zekeringindeling van de type 1 hadden?
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_718.jpg)
Totaal aantal Berichten: 1205
Geregistreerd: 17-09-2004
- GS/GSA X1
- XM V6 Pallas
Nederlands? Ik heb zo snel als maar kon de voiture weer d’r moedertaal laten praten
Over de reparatie gesproken, die van mij begint ook wat donkere lijntjes te vertonen. Ik heb weleens gehoord/gelezen over reparatiesetjes, iets bekend hier?
Rogier, Citroën GSA X1 1984, XM V6 Pallas 1994, Lexus GS300h 2014
Ex: Xantia HDI Break 2000, CX 22 TRS 1989, XM TD12 1993, P205 Forever D 1995, XM V6 Exclusive 1996, Fiat GrPunto 2006, CX 2400IE Pallas C-matic 1978, BMW 320i 2005, Porsche 968 1994, MB B180CDI 2014, Toyo Prius 2012, BMW 325Ci Cabrio 2005
Zo’n reparatiesetje hebben we gebruikt om het display te fixen, werkt dus wel prima!
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_129.jpg)
Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003
- C5 V6 Exclusive BVM5
zekering 11 eruit geeft bij mij Nederlands…....
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
zekering 11 eruit geeft bij mij Nederlands…....
Bij mij gaf ‘f Duits… en volgens het boekje zou ik iets met zekering 4, 8 en 12 moeten doen ofzo. Maar zekering 8 en 12 hebben helemaal geen zekering.