Kom je er tijdens het wassen achter dat het glas van de rechtervoorlamp los ligt… Wat doe je dan? Dan haal je het glas eraf om te voorkomen dat het stuk gaat. Zo gezegd zo gedaan, netjes in de auto gelegd achter de voorstoel. Besluit je thuis om hem weer vast te zetten, drie maal raden…
Glas gebroken
Is er hier dus misschien iemand die me aan het glas, of een komplete koplampunit linksvoor vanaf bestuurder voor een type1 BX kan helpen???
Karakter herken je aan de auto…
Koplampen zijn volgens mij allemaal hetzelfde, ook van latere types. En die liggen er zat op de sloop.
Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Nee, tekening op ‘t glas is anders (ik heb een type 1 en een type 2 koplamp op de Vert Cali). Verder geen verschil.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
beerpeet schreef:Nee, tekening op ‘t glas is anders (ik heb een type 1 en een type 2 koplamp op de Vert Cali). Verder geen verschil.
He, dat was mij niet opgevallen. Ik heb ook 1 1e en een 2e type koplamp er in zitten. Straks eens even kijken.
- BX 19 GT
- BX 16 RS
patje74 schreef:beerpeet schreef:Nee, tekening op ‘t glas is anders (ik heb een type 1 en een type 2 koplamp op de Vert Cali). Verder geen verschil.
He, dat was mij niet opgevallen. Ik heb ook 1 1e en een 2e type koplamp er in zitten. Straks eens even kijken.
En?
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ik heb even gekeken, en ik zie een totaal niet opvallend verschil. Alleen weet denk ik dat er tussen links en rechts altijd verschil is. Dus eigenlijk moet je een linker 1e type vergelijken met een linker 2e type koplamp. En dat kan ik dus niet meer…
Hoe dan ook, het is absoluut niet opvallend en ik zou er dan ook niet moeilijk over doen.
- BX 19 GT
- BX 16 RS
patje74 schreef:Hoe dan ook, het is absoluut niet opvallend en ik zou er dan ook niet moeilijk over doen.
Neuh, kwa uitwisselbaarheid of zelfs lichtbeeld maakt ‘t echt niks uit. Maar als je originaliteitsfreak bent…
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Daarnet kwam LE even langs om zijn g/criezel te showen, een 1e en 2e type koplamp van de zelfde kant zijn absoluut verschillend. Maar zoals ik al schreef, dit valt niet op.
Top! Was al bang dat het ingewikkeld ging worden om een nieuwe te vinden… Zijn er nog genoeg van dus! Bedankt allemaal!
Karakter herken je aan de auto…
beerpeet schreef:patje74 schreef:Hoe dan ook, het is absoluut niet opvallend en ik zou er dan ook niet moeilijk over doen.
Neuh, kwa uitwisselbaarheid of zelfs lichtbeeld maakt ‘t echt niks uit. Maar als je originaliteitsfreak bent…
De ene soort zit een soort afbeelding van een T in het glas, andere niet geloof ik..
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Klopt, 2e type heeft een T vorm. Het eerste type heeft iets zat lijkt op een 7, maar dan met een recht pootje.