18 van de 27
« Eerste  < Vorige 16 17 18 19 20 Volgende >  Laatste »
   
Overlijdensbericht (p20) ‘t was geen Digit, ‘t was geen GT..
beerpeet
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 19 april 2007 03:26 AM
  [ # 256 ]
knäckor schreef:

Ik wou dat ik wat zinnigs kon zeggen, maar helaas heb ik niet het verlossende woord voor je. Sterker nog, ik heb zelf ook nog een LHM-vraag in mijn topic waar ook nog niemand zich echt aan heeft durven wagen Sad 

Is je LHM nog wel lekker fris?

LHM is een maand geleden (ofzoiets) ververst.

Profiel  
 
beerpeet
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 19 april 2007 03:31 AM
  [ # 257 ]
woutersmits schreef:

Lucht kan via de aanvoerslang van de pomp in het systeem komen. Indrukken van de voor of achterkant moet idd vrij gemakkelijk gaan geloof ik, mijn nieuwe regelaar reageert echt meteen als ik de voorkant indruk. Bij de oude duurde het toch wel 6,7 seconden…
Heb je het systeem al voorzien van spoelolie?

Geen spoelolie, wel verse LHM. Kon je met de oude regelaar ook de voorkant tot op de veerstops indrukken?

Bij deze kon dat na die teflonbehandeling bij wijze van spreken met je pink Rolling Eyes Bij geen van m’n vorige BXen kon dat, maar ik bedacht me inmiddels dat bij die de hoogteregelaars misschien ook al ingrepen voor je zover was.

Profiel  
 
woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 19 april 2007 03:32 AM
  [ # 258 ]
beerpeet schreef:
knäckor schreef:

Ik wou dat ik wat zinnigs kon zeggen, maar helaas heb ik niet het verlossende woord voor je. Sterker nog, ik heb zelf ook nog een LHM-vraag in mijn topic waar ook nog niemand zich echt aan heeft durven wagen Sad 

Is je LHM nog wel lekker fris?

LHM is een maand geleden (ofzoiets) ververst.

maar als de olie heel vies was dan had je er beter spoelolie in kunnen doen…

Profiel  
 
beerpeet
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 19 april 2007 03:41 AM
  [ # 259 ]
woutersmits schreef:
beerpeet schreef:
knäckor schreef:

Ik wou dat ik wat zinnigs kon zeggen, maar helaas heb ik niet het verlossende woord voor je. Sterker nog, ik heb zelf ook nog een LHM-vraag in mijn topic waar ook nog niemand zich echt aan heeft durven wagen Sad 

Is je LHM nog wel lekker fris?

LHM is een maand geleden (ofzoiets) ververst.

maar als de olie heel vies was dan had je er beter spoelolie in kunnen doen…

Misschien wel, is er nu vuil op hol geslagen door ‘t systeem. Is alsnog een optie.

Maar de timing van de huidige nukken blijf ik vreemd vinden: nadat ik teflonspray in de veerpoten heb gespoten en ‘m een tijdje in de hoogste stand heb laten staan. Gewoon toeval? Confused

Profiel  
 
woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 19 april 2007 12:28 PM
  [ # 260 ]

hoogste stand, pomp moet hard werken, haarscheurtjes in de aanvoerslang (of te weinig LHM…), ik denk maar wat hardop hoor…

Ik zou op citro even een kan spoelolie meenemen. Ik wil het er wel indoen voor je.
Als de LHM zo nieuw is dan kunnen we die toch ook weer bewaren..

Profiel  
 
beerpeet
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 19 april 2007 08:06 PM
  [ # 261 ]

Hmm, net ff de Vert Cali op de brug gehad, waarschijnlijk is de LHM-lekkage nu verholpen. Er bleken 2 minuscule slangetjes uit een minuscuul plastic verdeelblokje te zijn geschoten boven de hoogteregelaar. En allemaal lekker bereikbaar…

Daarna begon ‘ie echter opnieuw te jojo-en en, heel opmerkelijk, als je op de achterbumper ging hangen zakte de voorkant naar beneden ipv dat de achterkant omhoog kwam… Confused

Megoed, opnieuw drukloos gemaakt en een tijdje laten lopen, op de rem getrapt en gestuurd, en daarna was ‘t jojo-en weer over.

Wat ik dan weer vreemd vind: voordat ‘ie drukloos werd gemaakt, kon je de voorkant niet tot op de veerstops naar beneden duwen, daarna opnieuw wel en dus bij wijze van spreken met 1 pink Confused

Waar komt de lucht in ‘t systeem vandaan en hoe kan ‘t dat je ‘m (soms) voor tot op de veerstops in kunt duwen (achter niet)?

Profiel  
 
beerpeet
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 19 april 2007 08:16 PM
  [ # 262 ]
woutersmits schreef:

Lucht kan via de aanvoerslang van de pomp in het systeem komen. Indrukken van de voor of achterkant moet idd vrij gemakkelijk gaan geloof ik, mijn nieuwe regelaar reageert echt meteen als ik de voorkant indruk. Bij de oude duurde het toch wel 6,7 seconden…

Aanvullend: de aanvoerslang van de pomp is in orde, geen scheurtjes of wat dan ook.

Profiel  
 
beerpeet
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 20 april 2007 03:17 PM
  [ # 263 ]

Nog ff wat betreft ‘t schuifdak: 1 van de “rails” waarin de zonwering heen en weer schuift is verbogen, waardoor ‘t dak niet voldoende ruimte krijgt om helemaal naar beneden te komen en naar achteren te schuiven. Rolling Eyes

Ga nog proberen of ik dat bij kan buigen, maar ‘t handigste zou denk ik toch een compleet nieuw/ander schuifdak zijn. XM schuifdak met ingebouwd spoilertje lijkt me wel wat Cool

Profiel  
 
hel1
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2256
Geregistreerd: 13-06-2005

Gepost: 21 april 2007 02:25 AM
  [ # 264 ]

of een hollandia dak, die hebben dat ook..

zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar

Profiel  
 
PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3107
Geregistreerd: 17-12-2005

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 21 april 2007 02:44 AM
  [ # 265 ]
hel1 schreef:

of een hollandia dak, die hebben dat ook..

Maar die hebben de neiging te gaan roesten om de dakrand Laughing

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  
 
hel1
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2256
Geregistreerd: 13-06-2005

Gepost: 21 april 2007 04:22 AM
  [ # 266 ]

maar de dakrand kan je toch zelf afwerken?? goed insmeren en afkitten, dan houdt ie het wel een tijdje vol hoor

zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar

Profiel  
 
woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 23 april 2007 01:42 PM
  [ # 267 ]

hoe gaat het met de dolle cali?
istie een beetje tot rust gekomen?

Profiel  
 
beerpeet
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 23 april 2007 02:58 PM
  [ # 268 ]

Weet ‘t eerlijk gezegd niet, heb er sinds vrijdag niet meer mee gereden Surprisedops:

Wat ik wel gezien heb is dat de LHM-lekkage met ‘t opnieuw vastmaken van die 2 slangetjes niet is verholpen Sad

Profiel  
 
woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 23 april 2007 04:06 PM
  [ # 269 ]

da’s bahluh….

Profiel  
 
beerpeet
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 13 juli 2007 12:48 PM
  [ # 270 ]

Ff een updateje, de Vert Cali is 2 weken geleden teruggeweest naar Doro vanwege de voortdurende LHM-lekkage, maar die blijkt opnieuw niet verholpen te zijn. Nu was er weer een ander retourslangetje los en dat is weer vastgezet, maar dat heeft dus niet mogen baten.

Eigenlijk wilde ik de octopus laten vernieuwen, maar dat werd ontraden omdat die er nog heel goed uitziet, alleen die losse slangetjes steeds… Bovendien bleek dat de octopus die ik van hun gekregen heb niet gaat passen Confused Zijn er verschillende octopussen voor 1600’s?

De lekkage is trouwens echt sinds ‘t bezoek aan Chyparse, daarvoor was ‘ie lekvrij. Ergens voelt dat een beetje zuur, al kunnen zij er niks aan doen.

Overigens heeft ‘t gejojo zich niet meer voorgedaan sinds de eerste keer dat die retourslangetjes zijn vastgezet.

Alweer een tijdje geleden heb ik ook een ander schuifdak met rijwindspoilertje bemachtigd, maar ben er nog niet aan toegekomen ‘t erin te zetten.

Automaat moet nog steeds aangepakt worden, want met ‘t spannen van de remband, zijn de schakelmomenten compleet in de war gegooid, schakelt te vroeg en te snel achter elkaar op. Achteruit blijft problematisch, vooral als ‘ie warm is.

Profiel  
 
 
18 van de 27
« Eerste  < Vorige 16 17 18 19 20 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook