1 van de 3
 1 2 3 Volgende > 

Roy zijn eend! speling pag.2
xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2764

Gepost: 19 april 2007 11:37 PM

hier het voorstel topic van mijn geel zwarte charleston die ik vorige maand van een citroen vriend heb overgenomen deze ga ik inzetten om lekker naar mijn werk te tuffen en natuurlijk om lekker in te toeren met mooi weer Razz

ze snort heerlijk en ben er meerdere malen lekker mee naar mijn werk geweest en ben er apetrots op ! ( mijn citrofolie is dan ook met eenden begonnen toen ik 16 was )

het enige wat niet origineel is ,is het kenteken en de mistlampen Wink
nu voor de apk twee dorpels gelast en draagarm gemonteerd ( bleek te lang Rolling Eyes  Crying or Very sad  ) dus afgekeurd maar ga volgende week weer aan de slag en maak ik de weg weer onveilig Wink

foto’s !

http://s4.photobucket.com/albums/y145/cxpallas/eend/

o ja het rode spatscherm word nog gespoten ben de andere bijna verloren Laughing

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  

xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 19 april 2007 11:52 PM
  [ # 1 ]
mssl schreef:

Gefeliciteerd! Wat een prachtige eend zeg Shocked  Surprisedops:  Laughing Die kleuren zijn ook schitterend! Surprisedops:

Very Happy dank je nou hou ik op met citroens voorstellen Surprisedops:

Groet Roy

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 19 april 2007 11:53 PM
  [ # 2 ]
xm'metje schreef:
mssl schreef:

Gefeliciteerd! Wat een prachtige eend zeg Shocked  Surprisedops:  Laughing Die kleuren zijn ook schitterend! Surprisedops:

ow dus de c6 van jou krijgen we niet te zien Twisted Evil

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 20 april 2007 12:00 AM
  [ # 3 ]

Wat een mooie dame zeg! Gefeliciteerd!!!

Profiel  

xm'metje
> 2000 berichten

Gepost: 20 april 2007 12:01 AM
  [ # 4 ]
citroenc2 schreef:
xm'metje schreef:
mssl schreef:

ow dus de c6 van jou krijgen we niet te zien Twisted Evil

moet ik nog even doorsparen… je mag mijn 1:18 c6 wel zien? Laughing

Groet Roy

Profiel  

RuudR
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 825

- (Grand) C4 Picasso 1.2 Pure Tech
- C2 Furio
- DS 4 Airdream 1.6 eHdi
- 2CV Special
Gepost: 20 april 2007 12:01 AM
  [ # 5 ]

Roy toch, je gaat toch niet helemaal van de grote Citroëns af??? Je staat op Marktplaats zo bekend met je XM-delen, dadelijk worden het nog allemaal Eenden-onderdelen.

Ga je nu ook meetings rijden met de Eend? Reserveer dan het weekeinde van 22 juni, niet zo ver weg, het 3de Lindetreffen in Oldeholtpade(vlak bij Wolvega).

Ff nog dat achterschermpje zwart spuiten en dan heb je echt een mooie Charlie!

Helaas hebben wij het besluit moeten nemen om het 16de Lindetreffen niet door te laten gaan, ivm wateroverlast op het terrein. Volgend jaar,4de weekend juni 2025, gaan wij een nieuwe poging doen.

Profiel  

xm'metje
> 2000 berichten

Gepost: 20 april 2007 12:06 AM
  [ # 6 ]
RuudR schreef:

Roy toch, je gaat toch niet helemaal van de grote Citroëns af??? Je staat op Marktplaats zo bekend met je XM-delen, dadelijk worden het nog allemaal Eenden-onderdelen.

Ga je nu ook meetings rijden met de Eend? Reserveer dan het weekeinde van 22 juni, niet zo ver weg, het 3de Lindetreffen in Oldeholtpade(vlak bij Wolvega).

Ff nog dat achterschermpje zwart spuiten en dan heb je echt een mooie Charlie!

nee tuurlijk niet Wink  heb nog twee cx en Razz moet je ook ergens lid van zijn voor die rit? anders ben ik waarschijnlijk wel van de partij Wink  we gaan ook lekker met de eend een heel weekend naar de citromobile bravo

Groet Roy

Profiel  

RuudR
> 800 berichten

- C2 Furio
- DS 4 Airdream 1.6 eHdi
- 2CV Special
Gepost: 20 april 2007 12:14 AM
  [ # 7 ]

Roy, het is geen rit, maar een heel kampeerweekeinde, met puzzelrit en spelen. Vanaf vrijdag 12.00 uur is IEDERE Citroën welkom. De kosten voor het hele weekeinde bedragen €17,50, dit is voor het kostendekkend houden van de meeting. Eten en drinken moet je natuurlijk wel zelf verzorgen. Op zaterdagavond zetten wij weer BBQ’s neer, zodat we met z’n allen lekker kunnen knoeien. Er zal weer een luchtkussen zijn voor de kinderen en natuurlijk doen we ook weer een loterij, met veel en mooie prijzen. Voorinschrijven is niet nodig, ons terrein is meer dan groot genoeg.

Groeten, 

Ruud

Helaas hebben wij het besluit moeten nemen om het 16de Lindetreffen niet door te laten gaan, ivm wateroverlast op het terrein. Volgend jaar,4de weekend juni 2025, gaan wij een nieuwe poging doen.

Profiel  

xm'metje
> 2000 berichten

Gepost: 20 april 2007 12:15 AM
  [ # 8 ]
RuudR schreef:

Roy, het is geen rit, maar een heel kampeerweekeinde, met puzzelrit en spelen. Vanaf vrijdag 12.00 uur is IEDERE Citroën welkom. De kosten voor het hele weekeinde bedragen €17,50, dit is voor het kostendekkend houden van de meeting. Eten en drinken moet je natuurlijk wel zelf verzorgen. Op zaterdagavond zetten wij weer BBQ’s neer, zodat we met z’n allen lekker kunnen knoeien. Er zal weer een luchtkussen zijn voor de kinderen en natuurlijk doen we ook weer een loterij, met veel en mooie prijzen. Voorinschrijven is niet nodig, ons terrein is meer dan groot genoeg.

Groeten, 

Ruud

hey ruud denk dat ik er wel bij ga zijn Wink  maar moet je ergens lid van zijn?

Groet Roy

Profiel  

RuudR
> 800 berichten

- C2 Furio
- DS 4 Airdream 1.6 eHdi
- 2CV Special
Gepost: 20 april 2007 12:23 AM
  [ # 9 ]

Helemaal niet nodig. Maar als je lid bent van Citroën Club Nederland, dan neem je je lidmaatschapskaart mee en kun je 1 maal korting laten afstempelen. Voor de rest is echt IEDERE Citroën van harte welkom. De prijs is trouwens voor de auto, inclusief de inzittenden, dus of je nu alleen komt, of met het hele gezin in 1 auto, het blijft €17,50 per auto.

Profiel  

Gepost: 20 april 2007 01:29 AM
  [ # 10 ]

Gefeliciteerd! Leuke eend!!!

Profiel  

xm'metje
> 2000 berichten

Gepost: 20 april 2007 02:09 AM
  [ # 11 ]
RuudR schreef:

Helemaal niet nodig. Maar als je lid bent van Citroën Club Nederland, dan neem je je lidmaatschapskaart mee en kun je 1 maal korting laten afstempelen. Voor de rest is echt IEDERE Citroën van harte welkom. De prijs is trouwens voor de auto, inclusief de inzittenden, dus of je nu alleen komt, of met het hele gezin in 1 auto, het blijft €17,50 per auto.

nee ben geen lid ( wel van cx club? Laughing  ) maar denk dat we wel even onze neus laten zien bedankt voor de tip Wink  waar moet je je opgeven?

CitroenAZU schreef:

Gefeliciteerd! Leuke eend!!!

Dank Wink

Groet Roy

Profiel  

RuudR
> 800 berichten

- C2 Furio
- DS 4 Airdream 1.6 eHdi
- 2CV Special
Gepost: 20 april 2007 10:51 AM
  [ # 12 ]

Inschrijven doe je pas, als je op het terrein aankomt.

Profiel  

xm'metje
> 2000 berichten

Gepost: 20 april 2007 10:41 PM
  [ # 13 ]
RuudR schreef:

Inschrijven doe je pas, als je op het terrein aankomt.

ok Wink

Groet Roy

Profiel  

xm'metje
> 2000 berichten

Gepost: 26 april 2007 08:05 PM
  [ # 14 ]

heb vandaag mijn draagarm weer met nieuwe fusee’s Razz

kan iemand mij een kleine uitleg geven hoe het te monteren van begin tot eind?? Rolling Eyes

nog niet eerder gedaan namelijk Wink

Groet Roy

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 26 april 2007 11:04 PM
  [ # 15 ]

Heb je uberhaupt al gereedschap om het spul vast te zetten ? Want voor de grote kroonmoer heb je een speciale sleutel nodig ...

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

1 van de 3
 1 2 3 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook