2 van de 2
 < Vorige 1 2

ToekomstigBXChicrijder!
oudelut
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1761

Gepost: 19 april 2007 10:39 PM
  [ # 16 ]

Gefeliciteerd!

@Mark/deur63: ik wist niet dat je je Chic wegdeed?  Laughing

Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 19 april 2007 11:35 PM
  [ # 17 ]

Dapper, Een BX is niet echt het toonbeeld van betrouwbaarheid

Een BX die goed onderhouden is en wordt, kan best een hele betrouwbare auto zijn!

Profiel  

B_iks
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1505

Gepost: 20 april 2007 12:38 AM
  [ # 18 ]

Een goed verzorgde bx is inderdaad zeker betrouwbaar te noemen; het is echter wel zo dat er vaak ‘dingetjes’ aan zijn in mijn ogen, maar het is meestal eenvoudig te verhelpen. Trouwens, het zijn auto’s op leeftijd, dus dat is niet bepaald bx-eigen.

Heb je trouwens wel eens in een bx gereden? Ik vind het sowieso moedig dat je een auto koopt die je niet zelf gezien hebt.

In ieder geval heel veel plezier ermee!

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 20 april 2007 01:05 AM
  [ # 19 ]
oudelut schreef:

Gefeliciteerd!

@Mark/deur63: ik wist niet dat je je Chic wegdeed?  Laughing

Ik zat ook al aan Mark te denken ja Razz

De reden dat ik mijn Chic toen weer heb weg gedaan, moet ik weer even gaan opzoeken….ik heb de laatste 4 jaar nogal wat Citroen’s gehad (zie onderschrift) met allerlei kwalen/gebreken. Surprisedops:

Wel weet ik dat hij zeer zuinig reed….1 op 14,5 haalde ik ermee met veel snelweg km’s en dan reed ik niet eens rustig. Wink

Profiel  

FutureBXChicdriver
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 214

Gepost: 20 april 2007 02:01 AM
  [ # 20 ]

@B-iks Ik heb al wel een paar proefritjes gemaakt met wat potentiele kandidaten, maar nog geen eigen BX gehad…Reed uitstekend moet ik zeggen Exclamation

@Bram je hebt een heel leger gehad geloof ik ja Smile ...Herinner je je nog wat er met de Chic was? Ik hoop dat ik ook een gemiddelde van 14,5 ga halen straks! Rolling Eyes

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 20 april 2007 03:53 AM
  [ # 21 ]
FutureBXChicdriver schreef:

...Herinner je je nog wat er met de Chic was? Ik hoop dat ik ook een gemiddelde van 14,5 ga halen straks! Rolling Eyes

Ik heb hem gevonden die draad, stamt nog uit de zomer van 2004, toen dit forum nog maar iets van 500 leden had (knus groepje toen Razz ) i.p.v. nu al ruim 6600….was op pagina 45 van de BX topic Shocked

http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=1134&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ik haalde er 1 op 13.8 mee en ook 1 op 14,5 weet ik me te herinneren.
De reden dat ik hem weer wegdeed was dat ik toch weer meer km’s ging maken….en dus weer overstapte op diesel.

Profiel  

FutureBXChicdriver
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 20 april 2007 06:54 PM
  [ # 22 ]
Bram schreef:

Ik heb hem gevonden die draad, stamt nog uit de zomer van 2004, toen dit forum nog maar iets van 500 leden had (knus groepje toen Razz ) i.p.v. nu al ruim 6600….was op pagina 45 van de BX topic Shocked

Ik haalde er 1 op 13.8 mee en ook 1 op 14,5 weet ik me te herinneren.
De reden dat ik hem weer wegdeed was dat ik toch weer meer km’s ging maken….en dus weer overstapte op diesel.

...na een maand ongeveer!!  Shocked  Rolling Eyes  Very Happy Ik kan me ook voorstellen dat na een TD met veel NM onderin een 16i met max NM’s op hoge toeren wennen is en misschien wel niet zo prettig.
Leuk draadje trouwens, heb hem helemaal gelezen Rolling Eyes  Laughing .
Wel een beetje raar trouwens dat de Chic geen elctrische ramen achter heeft!? Rolling Eyes

Profiel  

> 5000 berichten

Gepost: 20 april 2007 09:43 PM
  [ # 23 ]

...na een maand ongeveer!!  Shocked  Rolling Eyes  Very Happy Ik kan me ook voorstellen dat na een TD met veel NM onderin een 16i met max NM’s op hoge toeren wennen is en misschien wel niet zo prettig.
Leuk draadje trouwens, heb hem helemaal gelezen Rolling Eyes  Laughing

Wel een beetje raar trouwens dat de Chic geen electrische ramen achter heeft!? Rolling Eyes

Net als de 94’er TGD breaks en nog wat types ja.

Het is eigenlijk alleen een gemis als je s’Zomers ALLEEN in de hitte rijdt en je wilt je achterramen opendoen, dan zijn die 2 knopjes tussen je stoelen wel prettig ja….verder is dat niet belangrijk.

Profiel  

Wilan
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 114

Gepost: 21 april 2007 03:25 AM
  [ # 24 ]
Bram schreef:

Wel een beetje raar trouwens dat de Chic geen electrische ramen achter heeft!? Rolling Eyes

Net als de 94’er TGD breaks en nog wat types ja.

Het is eigenlijk alleen een gemis als je s’Zomers ALLEEN in de hitte rijdt en je wilt je achterramen opendoen, dan zijn die 2 knopjes tussen je stoelen wel prettig ja….verder is dat niet belangrijk.

dakje open en linkerachterraam een klein eindje open geeft een heerlijk verfrissend effect zonder veel herrie of tocht Wink
Vandaar: Open dakje + electrische ramen achter zijn een must Exclamation
(je moet toch een béétje rekening houden met de klimaatverandering…)

Exen:
BX TZD turbo Berline 1991 (grijs)
BX TRD turbo Break 1989 (grijs)
BX TZD turbo Break 1991 (groen)
Vervangen door:
Peugeot 405 GRX Break 2.0L 1995 (benzine) (rood)
<—En voor de lol nog een fiatje X1/9

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 21 april 2007 02:06 PM
  [ # 25 ]

Stelletje watjes! als je ‘t warm hebt bouw je toch gewoon airco erin Cool

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3240

Gepost: 21 april 2007 03:09 PM
  [ # 26 ]
Harm schreef:

neenee..ACC Wink

Profiel  

FutureBXChicdriver
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 21 april 2007 03:50 PM
  [ # 27 ]
Harm schreef:

Is zowiezo misschien wel een goed idee om een keer te doen. Enig idee wat dat ongeveer zou kunnen kosten? En is dat zelf in te bouwen Confused:

Profiel  

FutureBXChicdriver
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 21 april 2007 04:23 PM
  [ # 28 ]
mssl schreef:
Harm schreef:

Is zowiezo misschien wel een goed idee om een keer te doen. Enig idee wat dat ongeveer zou kunnen kosten? En is dat zelf in te bouwen Confused:

Zoek maar eens op het topic van Harm! Ik geloof dat ‘‘chevron’’ het topic is gestart Wink
Ik zal het je niet aanraden om te doen, tenzij je zo’n handige kerel als Gijs (Chevron) tot je beschikking hebt Razz

Shocked  Shocked Wat een onderneming zeg! Ik geloof dat ik het maar uit mijn hoofd moet laten! Rolling Eyes
Maar die electrische ramen achter, je zou toch verwachten dat bij zo’n luxe versie die ook aanwezig zijn? Misschiens is dat een klus die wel haalbaar is voor mij Rolling Eyes

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook