Aangezien de Xantia voorzien is van witte richtingaanwijzerglazen heeft Citroen lampjes moeten monteren met een “ecoline”-laagje.
Na verloop van tijd brand dit eraf en rij je rond met witte knipperlichten
Wat weer APK afkeur blijkt te zijn.
Om deze reden heb ik LED lampen aangeschaft in de kleur oranje.
Maarja de weerstand is anders en daar reageerd het relais op door niet meer te schakelen.
Kan iemand mij vertellen of er ook weerstand-ongevoelige richtingaanwijzer-relais bestaan, en zoja waar haal ik die?
Zou een hoop pielen schelen met weerstanden.
Bedankt,
weet je mischien nog welke weerstandswaarden je hebt moeten gebruiken?
Ik denk dat het wattage van jouw (oude) knipperlichten wel hetzelfde zal zijn als bij mij nu.
Dus als ik dezelfde weerstanden gebruik moet het in één keer goed komen.
Re: LED knipperlichten
Piet Visser schreef:Na verloop van tijd brand dit eraf en rij je rond met witte knipperlichten
Wat weer APK afkeur blijkt te zijn.
Is dat in Nederland zo ? Hier in België mag je vooraan witte richtingaanwijzers hebben.
J’ai vu une déesse au volant d’une Citroën
Huidige auto: DS 5 Hybrid 4x4 Sport Chic (2018)
Re: LED knipperlichten
c5breakhdi schreef:Piet Visser schreef:Na verloop van tijd brand dit eraf en rij je rond met witte knipperlichten
Wat weer APK afkeur blijkt te zijn.Is dat in Nederland zo ? Hier in België mag je vooraan witte richtingaanwijzers hebben.
hier moeten ze oranje zijn maar zo lampje kost totaal nix extra in vergelijk met een wit lampje
Vooraan mag wel wit toch? Anders krijgen de meeste amerikanen het zwaar.. Achteraan moet ‘t inderdaad oranje zijn, was bij mijn Xant ook afkeur.
voge schreef:Vooraan mag wel wit toch? Anders krijgen de meeste amerikanen het zwaar.. Achteraan moet ‘t inderdaad oranje zijn, was bij mijn Xant ook afkeur.
de zijn uitzonderingenmaar dat moet als het goed is van een bepaald bouwjaar zijn dan of op het kenteken bewijs staan