Bassiechevron schreef:Praat wel met ze…als ik in de file sta bv:” kijk nou eens wat een lelijke volkswagen, zie jij er toch echt veeeeeeeeeeeeeeeel beter uit” ops:
Lelijke volkswagen? Dat is toch een pleonasme?
Een dag niet gecitroend is een dag niet geleefd.
(Vrij naar T.H.)
Bassiechevron schreef:Praat wel met ze…als ik in de file sta bv:” kijk nou eens wat een lelijke volkswagen, zie jij er toch echt veeeeeeeeeeeeeeeel beter uit” ops:
Lachen!
Je hebt overigens nog gelijk ook.
WOF
WOF
De grijze schicht, Citroën Xantia 1.8i AUT4
Totaal aantal Berichten: 6490
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Haha, dit is ook een leuk topic. Ik geef mijn auto een naam, dus ik praat ook tegen d’r. Als ik haar na de winter onder de hoes vandaan haal, of als ze voor de deur staat en ik ga (met de trein) naar mijn werk (“dag schatje” - klopje op de motorkap of aai over de C-stijl) of na een lange vakantierit, als ze zich goed gehouden heeft (“goed zo”).
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Het kan nog erger ! Gister gaf ik Criezel een kusje nadat hij bewees heerlijk te schakelen met verse versnellingsbakolie.
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:Het kan nog erger ! Gister gaf ik Criezel een kusje nadat hij bewees heerlijk te schakelen met verse versnellingsbakolie.
begin maar over je tenen, je bedgeheimen willen we niet horen
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
paso schreef:Lelijke Eend schreef:Het kan nog erger ! Gister gaf ik Criezel een kusje nadat hij bewees heerlijk te schakelen met verse versnellingsbakolie.
begin maar over je tenen, je bedgeheimen willen we niet horen
pas maar op; ik heb een keer een verhaal aangehoord over een grote teen, dat wil je ook niet hoor…
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar