tijdelijk plekje (dikke week) voor DS rond Enschede?
Dirkman
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 963

Gepost: 25 april 2007 01:44 AM

Mn ID (19b) is net terug van de RDW, het gaat lekker, maar we zijn er nog niet.

Binnenkort heb ik een apk RDW afspraak in Almelo. Ondertussen staat ze zonder kenteken/papieren enzo voor mn deur, ik heb hier nl.  geen onderdak.(Met andere platen enzo).

mocht ik voor dit weekend t niet rond krijgen met de RDW zoek ik eigenlijk een plekje van de straat af in de buurt (Enschede dus).

—> Dus: oprit, parkeerplek gezocht voor week ofzo.

iemand plaats voor dame? Very Happy

met groet,
Dirk.

.komma

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 25 april 2007 01:48 AM
  [ # 1 ]

wat is er mis dat de rdw moeilijk doet

Profiel  

Dirkman
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 963

Gepost: 25 april 2007 02:01 AM
  [ # 2 ]

Kenteken en chassisnummer klopten niet samen.
Een IO en NAP als gevolg. 

Dikke week terug een eerste afspraak, toen deden ze erg moeilijk moest ik terugkomen voor een nader onderzoek. Strenge man die me 50% kans gaf of t wel ging lukken. een hele slechte dag. Beetje afgedropen. 

Dat hield dus in dat de politie kwam kijken (recherche ofzo) wat het eigenlijk is en of ze het toelaten. Nog best even spannend. Bleek een hele blije liefhebber van engelse klassiekers die dagelijks brommers doorzaagt die illegaal zijn (ik mag die man wel). Ik met mn boek met nummer en codes onder de arm erheen.

Wel succesvol gelukkig, Ze is gescchat op 38. Maar nu is het speciale import waardoor de APK-keuring bij de RDW zelf moet gebeuren.

Dat was niet het plan, nu moet ik voor een derde keer naar de RDW mannetjes. Ga ik morgen achteraan, asap, Ondertussen heb ik haar “in de buurt” geparkeerd. Daar zouden ze weleens moeilijk over gaan doen, voelt niet goed. Vooral als t langer gaat duren..

dat..

.komma

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 25 april 2007 02:04 AM
  [ # 3 ]

ok dat is minder weet er alles van dat de rdw moeilijk kan doen maar hoop dat je snel een ned kenteken heb zodat je kan genieten Wink

Profiel  

Robin
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 857

- Xantia 1.9 TD Break
Gepost: 25 april 2007 04:28 PM
  [ # 4 ]

Ik heb het idee dat als je Ruesink belt dat ze er helemaal geen bezwaar tegen zouden hebben dat de dame een tijdje daar op de parkeerplaats logeert.

BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)

"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook