2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Besparingen bij PSA ... fabriek dicht?
Métisse
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 122
Geregistreerd: 24-09-2006

Gepost: 25 april 2007 02:04 PM
  [ # 16 ]
eviltwin schreef:

Ik vraag me af waar je deze wijsheid vandaan hebt? De laatste berichten zijn dat ze van de C6 gewoon de geplande 100/dag halen. (=20.000/jaar)

.

Das het probleem niet,de productie.

Ze moeten VERKOCHT geraken..Nooit gemerkt op de stockplaats in Ghislenghien dat de C6’en daar bijna op elkaar moeten gestapeld worden ? Een nieuwe C6 op bestelling heb je op 1 maand (!!) terwijl de bandsnelheid 2 keer trager is dan het andere Citroën gamma !!!! Need I say more ??

Maar de C6 blijft een echte klassebak uiteraard…

Als u eens wist…

Profiel  
 
CITROENIST TOT IN DE KIST
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 871
Geregistreerd: 03-02-2006

- C5 X Hybrid 225
- C6 (2005-2012) V6 -3.0 HDI Exclusive
- DS 9 E-Tense Rivoli+ FO
Gepost: 11 juli 2007 04:19 PM
  [ # 17 ]

c6

Métisse schreef:
eviltwin schreef:

Ik vraag me af waar je deze wijsheid vandaan hebt? De laatste berichten zijn dat ze van de C6 gewoon de geplande 100/dag halen. (=20.000/jaar)

.

Das het probleem niet,de productie.
......... Een nieuwe C6 op bestelling heb je op 1 maand (!!) terwijl de bandsnelheid 2 keer trager is dan het andere Citroën gamma !!!! Need I say more ??

Maar de C6 blijft een echte klassebak uiteraard…

Doelstelling van de C6 is de markt terug vertrouwd te maken met een Citroën in het H segment (waar ze na het verdwijnen van de XM) een aantal jaar uitgeweest zijn.  Een aantal jaar dat is dus vandaag de dag opnieuw beginnen van 0.

Geloof me ik hoor via via van niet Citroenisten steeds vaker “de C6 is wel foutloos he” . Dat is belangrijk nu. Dat de (niet Citroën markt) langzaam zal inzien dat de C6 vrijwel foutloos en zeer degelijk is. In een 2e fase, en dat zie je nu overal in Europa is er meer focus op de lease markt. Dit heeft Citroën minder goed onder de knie in vergelijking met de concurrentie. Die ervaring moet dus opgebouwd worden. Dit zal zeker een aantal jaar duren.

samenvattend: Ik denk dat de Citroën directie al lang uitgemaakt heeft dat de C6 er vooral is om kwaliteits en merk imago te versterken. De vopvolger van de C6 (ergens in 2012 zeker) zal het dan wel moeten waarmaken inzake verkoopscijfers.

citroenist.
1) Visa SuperE 2) CX GTI 2400 3)XM 2.0 4)BX 14Biaritz 5)XM 2.0 Break 6)Xantia Activa TCT 7) Xantia Activa Excl. HDI 8.)ZX 14 9)Berlingo Multispace 10)C8 2.0HDI 11)C5 2.0 HDI eXCL. 12) c5 2.0 HDI Break 13)C6 V6 2.7 HDI Excl. 14) DS5 1600 Bus edition 15)C4 Grand Picasso rel.1 16)C6 V6 3.0 HDI excl. 17)C4 Grand Picasso 1600 HDI Rel2 18) c5 Tourer 2.0 HDI Excl. 19) DS7 Crossback BlueHDI 180 Aut. So Chic FO 20) DS9 E-Tense Rivoli+ FO 21) C5X Hybrid 225 Magnetic Blue 22)Berlingo 1.5 HDI 23)Berlingo M 1.5 HDI XTR 2024 FO

Profiel  
 
cxfanatic
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1412
Geregistreerd: 21-12-2005

- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Gepost: 27 juli 2007 04:20 PM
  [ # 18 ]

Dat hopen we dan maar. Mogen ze hem van binnen nog best wat spannender maken.

Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook