Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Het oude topic,
http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=693&postdays=0&postorder=asc&start=600
had meer dan 40 pagina’s dus ik ben zo vrij geweest een vers topic aan te maken:
Ik kwam vanmiddag een zeldzame GSA Cottage tegen:
Gespot in Enschede, deze strak in de lak zittende GSA Club:
BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)
"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm
Totaal aantal Berichten: 27923
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Robin schreef:Gespot in Enschede, deze strak in de lak zittende GSA Club:
vorige jaar op Citromobile zag ik daar een broertje van:
ook al zo mooi in de lak
Totaal aantal Berichten: 1120
- Ami 8 Break
- CX Athéna
Die heeft ongeveer 500.000 gelopen geloof ik. Is bij 450.000 helemaal uit elkaar geweest en gerestaureerd.
My other car is a broomstick.
Martijn: Zeldzame Cottage gezien.
Gelukkig van de goede zijde gefotografeerd. De rechterzijde moet gewassen en gewatergolfd, na een kleine aanvaring.
Ik ben op zoek naar striping voor de rechterkant. Liefst een complete set natuurlijk.
Rikky
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
rikky schreef:
Ik ben op zoek naar striping voor de rechterkant. Liefst een complete set natuurlijk.
Rikky
Ik ook…...
Niet omdat mij zijkant gekreukeld is maar voor als ie nog een keer overgespoten moet worden.
Je kunt het na laten maken bij een beletterings bedrijf.
Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Een GSA van 1976
Staat bij medeforummer 10eke om de hoek
Die had ik ook al eens gespot.
Die staat tegenover de Marine op de Kattenburgerstraat. Duidelijk een gevalletje van omgekat, maar verder een mooie GSA, want dit is enkel op kenteken nog een GS… ops:
Op onderstaande foto’s is te zien dat ie er toen maar triest bij stond, want hij had blijkbaar heel lang niet gereden… Twee weken geleden was ie ineens weg en vreesde ik voor het ergste… Nu ie er weer staat (in rijstand!!) wijst er in ieder geval op dat de GSA weer rijdt en wellicht even bij een garage is geweest om opgelapt te worden.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Ik ken de eigenaar wel hij woont ook in die straat en heeft ook een garage onder de flat en daar staat hij ook wel eens geparkeerd evenals
een beige Gs Break en worden alle twee nog gebruikt. De Gsa schijnt uit spanje geimporteerd te zijn en het kenteken viel mij ook al op rij er bijna dagelijks langs en weet hier ook het fijne niet van. Het is in iedergeval wel lekker belastingvrij
een citroen voor even is een citroen voor de rest van je leven
Totaal aantal Berichten: 10298
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Met GS gril en stads/knipperlichten…
Citroen!
Mischien om het nog een beetje als 76er Gs uit te laten zien
een citroen voor even is een citroen voor de rest van je leven
- CX 25 GTi Turbo 2
XBXG schreef:Die had ik ook al eens gespot.
Die staat tegenover de Marine op de Kattenburgerstraat. Duidelijk een gevalletje van omgekat, maar verder een mooie GSA, want dit is enkel op kenteken nog een GS… ops:Op onderstaande foto’s is te zien dat ie er toen maar triest bij stond, want hij had blijkbaar heel lang niet gereden… Twee weken geleden was ie ineens weg en vreesde ik voor het ergste… Nu ie er weer staat (in rijstand!!) wijst er in ieder geval op dat de GSA weer rijdt en wellicht even bij een garage is geweest om opgelapt te worden.
ik kan het niet 100% goed zien, maar de deuk lijkt er zelf uit te zijn
Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
arjan_verkade schreef:XBXG schreef:Die had ik ook al eens gespot.
Die staat tegenover de Marine op de Kattenburgerstraat. Duidelijk een gevalletje van omgekat, maar verder een mooie GSA, want dit is enkel op kenteken nog een GS… ops:Op onderstaande foto’s is te zien dat ie er toen maar triest bij stond, want hij had blijkbaar heel lang niet gereden… Twee weken geleden was ie ineens weg en vreesde ik voor het ergste… Nu ie er weer staat (in rijstand!!) wijst er in ieder geval op dat de GSA weer rijdt en wellicht even bij een garage is geweest om opgelapt te worden.
ik kan het niet 100% goed zien, maar de deuk lijkt er zelf uit te zijn
Nee, die zit er nog in, helaas
- CX 25 GTi Turbo 2
beerpeet schreef:Nee, die zit er nog in, helaas
jammer, lijkt bijna echt zo op de foto
Totaal aantal Berichten: 7791
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Klik op de foto voor een groter beeld.
Deze stond heel mooi geparkeerd langs de Graafseweg in Nijmegen. De foto heb ik geprobeerd te maken toen ik er op de terugweg langs reed maar dat bleek nog een lastige opgave te zijn - met 60 en een druk kruispunt naderend, terwijl ik mijn telefoon niet klaar had liggen
De GS zelf leek in uitermate goede staat te verkeren. Mooie kleur ook!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Er is een forumlid met een blauwe GS uit Nijmegen. Waarschijnlijk heb je dus een forumlid gespot.
Mooie spot in ieder geval, schitterende kleur ook.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX