leer
Ook ik heb lederen bekleding in mijn 93’er xm en nu lees ik dat mechuccio nivea gebruikt welke dan? ga ik dat ook eens probere
groeten Tom
elke dag heb ik het voorrecht om te zweven in mijn eigen cx!
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Re: leer
CX Lover schreef:Ook ik heb lederen bekleding in mijn 93’er xm en nu lees ik dat mechuccio nivea gebruikt welke dan? ga ik dat ook eens probere
groeten Tom
eentje voor de tiplijst
xm lederonderhoud ingredienten:
- Nivea bodymilk
- vriendin
Ga poedelnaakt uw XM in, overgiet elkander overvloedig met de bodymilk en gaat aan de gang…
leer
hahaha ik denk dat ik dan meteen drie vriendinne uitnodig kunne ze de voorstoel en de achterbank ook meteen doen maar weer ff onttopic gewoon bodymilk dan:P Nu alleen nog even uitlegge waarom de bodymilk in een keer half leeg is
Groeten Tom
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
iek denk dat iek een zonnesteek in mn pauze heb opgelopen…
denk dat t over de gewone creme gaat…
wie gaat eens testen?
leer
zolang het maar werkt vind ik alles best!!
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
ieksEmmu schreef:iek denk dat iek een zonnesteek in mn pauze heb opgelopen…
denk dat t over de gewone creme gaat…
blikje niveawie gaat eens testen?
Did that en werkt net zo goed (voor zover ik kan beoordelen) als een veel duurder leerproduct.
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Totaal aantal Berichten: 3834
- CX 2200
- CX 2200
ha Matthijs,
ziet er goed uit. Ik heb mijn Digit laatst nog naast jouw XM geplaatst toen ik bij Fawaka roti ging halen.
Hahahaha….
Meen je?
Zag er smerig uit zeker, mijn XM? Hij wordt snel goor waar die nu staat…
Totaal aantal Berichten: 3834
- CX 2200
- CX 2200
Matthijs2006 schreef:Hahahaha….
Meen je?Zag er smerig uit zeker, mijn XM? Hij wordt snel goor waar die nu staat…
ja, was echt niet om aan te zien… bijna net zo smerig als mijn BX…
Hahaha…
De beste produkten om het leer soepel en mooi te houden zijn neat’s-foot oil (klauwolie) en mink-oil (wezelolie). Behandel de bekleding een paar keer per jaar en het blijft gegarandeerd soepel, zacht en mat. Het leer in mijn vorige XM van ‘95 was na 9 jaar nog in nieuw-staat.
2000 XM 3.0 V6 24v Exclusive Auto - 84k km RP8569
Ledervet van de Welkoop/Boerenbond, was altijd 6-7 euro per potje. Wordt ook gebruikt voor paardenzadels, kan dus wat hebben. In ieder geval verkrijgbaar als neutraal en zwart.
Citroënloos