Vanaf gister avond heb ik eindelijk een bx nu kan de daihatsu cuore eindelijk weg, iemand kopen?
Ik heb de bx gekocht via marktplaats, dit was zijn 12e bx. Hij kwam mij ophalen in een Mehari en kwam de keer daarvoor aanrijden in een eend. ook heeft hij nog een CX. Er zitten bx club nederland stickers op en kentekenplaathouders.
Wie weet er wat meer van deze auto?
De auto is erg vies en moet nodig gepoetst en uitgezogen worden, De nieuwe! bumper moet gemonteerd worden, en ook een setje hele mistlampen moet ik er nog onder hangen. daarom moeten jullie het nu nog maar even met wat telefoon-foto’s doen.
Weet iemand misschien waar de slangen op foto 1 en 2 voor zijn?
alvast bedankt!
ops:
Foto 3 en 4 doen het niet.
Toffe bak verder.
Met dank aan D. Peters.
ik heb de foto’s maar wat kleiner gemaakt en nu staan ze in het bericht zelf. nu zouden ze het wel allemaal moeten doen:) was ze nog aan het uploaden.
Wat is dit nou voor type BiX?
Matthijs2006 schreef:Wat is dit nou voor type BiX?
bx gti
dit is een gti 8 klepper uit 1990
Ow….
Die trekt menig andere auto eruit bij het stoplicht.
EDIT: Ow ja…ik lees nu het onderwerp van het topic pas….
paar biertjes op…
mssl schreef:Matthijs2006 schreef:Ow….
Die trekt menig andere auto eruit bij het stoplicht.
EDIT: Ow ja…ik lees nu het onderwerp van het topic pas….
paar biertjes op…
Overgangsexemplaar met 122pk en GTI wieldoppen van type 2
Heerlijke cruise bakken die best voorruit komen idd
van je 16 klepper zal ik het niet winnen nee
zitten er voordelen aan een overgangsexemplaar?
Weet je misschien waar de slangetjes op foto 2 en 3 voor zijn?
De slang op foto 4 lijkt mij de aanvoerslang van de benzine naar het injectiehuis, met vlak boven het motorblok dus een benzinefilter.
Mooie BX!
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:De slang op foto 4 lijkt mij de aanvoerslang van de benzine naar het injectiehuis, met vlak boven het motorblok dus een benzinefilter.
Mooie BX!
de aanvoerslang is het niet, die zie je wel lopen. waar de slang welke ik omcirkeld heb omhoog komt, zie je het brandstoffilter zitten. de verdikking op het moterblok is alleen bescherming, verder niets.
Wat is een zenuwachtig blok anyway?
de HD leidingen zijn wel voorzien van een mooi glimmend zwart laagje(de coating?). enige welke niet mooi is is de brandstofleiding, waar toch wel wat roest op zit.
D. Peters schreef:Matthijs2006 schreef:Wat is een zenuwachtig blok anyway?
Voor mij is het zenuwachtig als hij te hoog in de toeren zit bij normaal gebruik… weet eigenlijk niet wat anderen er precies mee bedoelen. Ik vind het vervelend als hij constant in de toeren vliegt enzo.
tja, dat is dus het karakter…
je kan misschien een andere bak monteren als het je niet bevalt, maar ja, karakter is karakter hè, dan moet je een 19tzi kopen als je souplesse wilt..
het went overigens snel, dat karakter..
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 440
- C5 2.0 16v Berline Difference 2 LPG G3
- Saxo 1.4i exclusive
Foto 4 is de brandstof retourslang van de injector gallerij terug naar de tank. Foto 3 moet ik nog eens aandachtig bekijken….
Totaal aantal Berichten: 440
- C5 2.0 16v Berline Difference 2 LPG G3
- Saxo 1.4i exclusive
Foto 3 is mij totaal onbekend wat voor slang/leiding dit is. Ik betwijfel het dan ook ten zeerste dat het orgineel is….