Kleur Burlat is dus wel een hele exclusieve want ik heb er nog niet 1 gezien op de weg of hier op het forum
DS4 HDi 160 Sport Chic
Grand C4 Picasso 2.0i (benzine) Exclusive EB6V
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Ik heb hem wel een keer of 2 gezien in Burlat… Inderdaad een hele mooie kleur!
c4grand-p schreef:harryhonda7 schreef:MaestroNL schreef:Kleur Burlat is dus wel een hele exclusieve want ik heb er nog niet 1 gezien op de weg of hier op het forum
Jawel hoor, bijna dagelijks, een van de weinige die ik zie in ieder geval in onze regio
WOW inderdaad een beauty
Was ook mijn reactie, heel gedistingeerd dat rood….
DS3 Sport Chic 1.6 THP Gris Thorium met Rood dak en Maori Tribal - ATM Chip
harryhonda7 schreef:MaestroNL schreef:Kleur Burlat is dus wel een hele exclusieve want ik heb er nog niet 1 gezien op de weg of hier op het forum
Jawel hoor, bijna dagelijks, een van de weinige die ik zie in ieder geval in onze regio
Nog 3 weekjes, dan zal ik hopelijk mijn foto’s van de Burlat kunnen posten Het ziet er in elk geval erg goed uit
DS4 HDi 160 Sport Chic
Totaal aantal Berichten: 8160
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Ik kom momenteel dagelijks C4 Picasso’s tegen. Kleur Burlat heb ik ook al gezien, heel erg fraaie kleur is dat. Zeg maar de Sable Phenicien kleur onder de Xantia’s /XM’s. Tenslotte is dat een kleur die je ook niet zoveel tegenkomt.
Op zich wel bijzonder dat ik met regelmaat C4 P’s tegenkom, ik woon in een tamelijk rustige omgeving.
Overigens moet ik nog steeds proefrijden in een Picasso.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
ZE KOMEN ER AAN
Vanochtend vroeg op de A27 t.h.v. Hilversum een trailer met een stuk of 5 Grand Picasso’s richting het noorden. Wat een mooi gezicht ....
C4GP 1.6 HDiF EB6V - Met 162.000km op de teller ingeruild voor een Skoda SuperB
rombout schreef:ZE KOMEN ER AAN
Vanochtend vroeg op de A27 t.h.v. Hilversum een trailer met een stuk of 5 Grand Picasso’s richting het noorden. Wat een mooi gezicht ....
En en en ... was er een Burlat bij?
DS4 HDi 160 Sport Chic
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Morgen in een post van mij. (ik ga hem morgen halen)
MaestroNL schreef:rombout schreef:ZE KOMEN ER AAN
En en en ... was er een Burlat bij?
Nee helaas ... ik heb alleen zwart en grijs gezien ....
C4GP 1.6 HDiF EB6V - Met 162.000km op de teller ingeruild voor een Skoda SuperB
vanmorgen, A15 richting rotterdam, ter hoogte van Pernis haalde een bordeaux rode mij in (5 zitter), XD in het kenteken. Nu ik ‘m in het wild gezien heb weet ik zeker dat het een goede keuze was!
Sinds 16 mei 2007 een C4 Picasso, Ligne Business, 2.0 HDIF EB6V - zwart - op 1 oktober 2010 ca 145.000km op de teller
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Een !witte! C4 Grand Picasso en een paarse op een trailer:
CitroenAZU schreef:Een !witte! C4 Grand Picasso en een paarse op een trailer:
Gadverdamme zeg, wit is echt geen gezicht, maar misschien is ie wel onderweg naar de grote beurt(dat programma bij veronica dan he)
Een Icare op een trialer getrokken door een peugeot service wagen…..zou die al stukken hebben : :
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Ik denk dat die Icare op de trailer werd afgeleverd. Was splinternieuw en helemaal opgepoetst…