Jammer dat de EB6V alleen op de carractere en business verkrijgbaar is. Deze uitvoeringen vind ik net iets te “kaal’. Zou ook op de VTR+ en VTS Geleverd moeten worden. Nu moet ik helaas toch voor een handgeschakelde versie kiezen. Weet iemand of dit nog in het vat zit. Ik krijg in oktober een nieuwe leasewagen, dus ik heb nog heel even de tijd.
Groeten, Jos.
Totaal aantal Berichten: 694
- C4 (2004-heden) 1.6 HDI 110 pk EGMV
Ik weet dat hij in België geleverd word als VTR en als VTS, maar dat is hier al van in het begin het geval.
Vorige wagen: Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998 (VERKOCHT: augustus 2010)
Huidige wagen: Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007 (gekocht: juli 2010)
Dat is prettig voor de Belgen, maar als Nederlander heb ik daar niet zo veel aan. Hoe bedoel je eigenlijk vanaf het begin? Zolang bestaat deze robot-bak toch nog niet? Of in Belgie al vanaf de introductie?
Groeten, Jos.
Totaal aantal Berichten: 694
- C4 (2004-heden) 1.6 HDI 110 pk EGMV
Ik bedoel van als die versnellingsbak geleverd word, vorige zomer dacht ik, is hij hier in België al in VTR Pack en VTS uitvoering te krijgen. (VTR Pack is de Belgische naam van de VTR+)
In het najaar heeft de VTS een tijdje niet meer in de configurator gestaan, maar bleek wel nog te krijgen, en nu staat hij er gewoon terug in.
Misschien eens bij de dealer vragen of het niet mogelijk is om via een omweg aan een VTS te geraken
Vorige wagen: Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998 (VERKOCHT: augustus 2010)
Huidige wagen: Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007 (gekocht: juli 2010)
Voor de fabriek maakt het niet uit of je de EB6V besteld met een Carractere, Ligne Business, VTR of VTS Trim. Citroen Nederland heeft dit zo samengesteld, vast met een goede reden, maar met een beetje meewerkende dealer kun je misschien een VTR/VTS bestellen icm een EB6V versnellingsbak! Het valt te proberen bij 1 of meerdere dealers.