Kan iemand mij wat meer vertellen over de standaard stereo van de C2. Ik heb mijn auto nog niet maar kan hier niets over vinden.
CU in my C2
Het is een goeie stereo met het display in die console midden op je dashboard en bediening aan de richtingaanwijzer. Maar zou zo geen technische gegevens weten sorry…. Maar ik kan je wel vertellen dat hij het goed doet. Er zit een goed geluid in.
C YA
Hessel Roskam
Dank je wel hessel. Weet jij of je ook MP3 kan afspelen.
CU in my C2
Ze zeggen van wel maar het is mij nog niet gelukt.
C YA
Hessel Roskam
de af-fabriek radio van de C3 kan in ieder geval geen MP3 aan, helaas.
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
ik geloof dat de radio 4x 35 W was volgen het bijgeleverde boekje, en helaas, bij mij speelde hij geen MP3.
Volgens de sticker op de radio is het een Clarion RD3-01 PU-2471A(G).
groeten,
mart
C4 Grand Picasso 2.0 16V Ligne Business
Ik heb ook een andere radio erin gezet, plus andere boxen. echt een wereld van verschil.
mart
C4 Grand Picasso 2.0 16V Ligne Business
ik wacht wel even tot ik mijn karretje heb. ik heb geen geoefend gehoor (ik rij al 12 jaar motor zonder muziek) Helaas is MP3 niet mogelijk zonder ipod en iceLink. Samen +/- 500 euries en dat is wel wat veel.
Met deze icelink denkt de radio dat je ipod een cd wisselaar is. je kan deze dan ook met de handle aan het stuur besturen.
CU in my C2
Voor een normale luisteraar ga je tevreden zijn
maar ikzelf heb al verschillende installaties gehad, en standaard is het toch maar droevig ...
<=Proud Black C2 16V owner =>
Soms is de geluidssterkte als je switcht tussen de radio en CD speler enorm. Ligt dat aan een instelling of aan de CD die erin zit ?
Qui, c’est bien moi…Maitre de la Monde….